PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Inderdaad, zet Fredje maar neer hoor. Iemand moet Ooijer opvolgen.
Nil volentibus arduum
Maar Salcido moet blijven, vind ik. Tjonge, wat een stuk verdriet is dat.
Het stinkt aan alle kanten!
Salcido is matig in de zone. Fout van Rutten om hem dan toch zo te gebruiken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
De basis van PSV is kopen. En dat zou dan niet meer gaan.Baseman schreef: En mocht het tegenvallen, dan hoeft dit ook niet negatief te zijn. Terug naar de basis in dat geval, dan maar sportief wat minder sterk.
Hoe dan ook, de 'geweldige hoofdtrainer' kan z'n borst nat maken. De druk is groot. Groter dan vorig seizoen. En toen was ie er al niet tegen bestand.

Nieuwe speler.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
"Al gekozen voor een andere nummer".
Zucht. Je moet een opleiding van 4 jaar doen om zulke stukjes te mogen typen he, officieel.
Zucht. Je moet een opleiding van 4 jaar doen om zulke stukjes te mogen typen he, officieel.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Neem aan dat dit geschreven is door een stagiair(e). Vakantietijd, he.
Of door iemand die hbo journalistiek heeft afgerond. Of door Pedro 'ik kus iedereen behalve mijn vrouw' Salazar
.

-
Ik denk van InHolland, daar mogen ze werkstukken van groep 8 inleveren om af te studeren.generaal schreef:Of door iemand die hbo journalistiek heeft afgerond. Of door Pedro 'ik kus iedereen behalve mijn vrouw' Salazar.
Whitey on the moon.
Maar dat iemand zo'n stukje niet naleest of door iemand anders laat nalezen (als het om een stagiair gaat).
Ach, zelfs opiniebladen betrap ik wel eens op afschuwelijke taalfouten. Een docent literatuurwetenschap van mij wist niet eens wat ik met 'canard' bedoelde. Toen ik hem de betekenis vertelde staarde hij heel intellectueel even omhoog en zei hij "ah natuurlijk, een vals persbericht ja!". Dan kun je van een voetbalclub ook geen foutloos Nederlands (verzorgd door hbo'ers) verwachten natuurlijk. Al blijft het slordig.
De fouten op PSV.nl stapelen zich op.

Interview Berg en ontmoeting met Simons
De eerste training zal vanochtend rond 9.45 uur plaats gaan vinden, de aanvangstijd van de middagsessie is om en nabij 16.00 uur. PSV TV sprak gisteravond in het restaurant van het hotel met nieuweling Marcus Berg. Het is interview met de Zweedse spits is later deze ochtend te zien op PSV TV Online. Verder staat er nog een ontmoeting met Timmy Simons op het programma om de honderden e-mails aan hem te overhandigen, later daarover meer op deze website.
-
Haha, het zal wel aan mij liggen maar ik vind dat dus echt niet kunnen. Als je de website van Excelsior up to date moet houden, a la. Die hebben geen geld om daar een professional voor in te huren. Maar bij een topclub als PSV of Ajax mogen eigenlijk echt geen spelfouten op de site staan hoor.
Dat je niet weet hoe je tête-à-tête moet schrijven kan ik nog inkomen, kun je ook opzoeken, maar scheve zinnen of Orlando Engeland... Een topclub moet niet alleen op het veld 'top' zijn. Stagiares/vakantieperiode of niet.
Dat je niet weet hoe je tête-à-tête moet schrijven kan ik nog inkomen, kun je ook opzoeken, maar scheve zinnen of Orlando Engeland... Een topclub moet niet alleen op het veld 'top' zijn. Stagiares/vakantieperiode of niet.
Het ziet er inderdaad bijzonder onprofessioneel uit. Is er gisteravond soms een gezellig feestje geweest daar in Eindhoven?
In ieder geval mooi dat Berg naar PSV is. Ik denk dat hij ook één van de kandidaten was voor de spitspositie bij Ajax maar ik ziet niet op 'm te wachten.
In ieder geval mooi dat Berg naar PSV is. Ik denk dat hij ook één van de kandidaten was voor de spitspositie bij Ajax maar ik ziet niet op 'm te wachten.
Nil volentibus arduum
-
Ah, jij was ook op het feestje zie ik?Marillion schreef: In ieder geval mooi dat Berg naar PSV is. Ik denk dat hij ook één van de kandidaten was voor de spitspositie bij Ajax maar ik ziet niet op 'm te wachten.

Het zijn wel een stel natte winden bij elkaar zeg, pffrt.
Thijs schreef:Ah, jij was ook op het feestje zie ik?Marillion schreef: In ieder geval mooi dat Berg naar PSV is. Ik denk dat hij ook één van de kandidaten was voor de spitspositie bij Ajax maar ik ziet niet op 'm te wachten.![]()

Brabantse nachten zijn lang...

Nil volentibus arduum
Namen van prutsers mag je fout schrijven, zei een wijs man ooit.
-
Daar heb je ook weer gelijk in Jhönk.
Welk wijs man mag dat geweest zijn?Jöhnk schreef:Namen van prutsers mag je fout schrijven, zei een wijs man ooit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik dacht Feest.Duke schreef:Welk wijs man mag dat geweest zijn?Jöhnk schreef:Namen van prutsers mag je fout schrijven, zei een wijs man ooit.
Ik ben geen wijs man. Was het niet Paul de Octopus?