Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

D_skilled

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door D_skilled » do jul 22, 2010 3:07 pm

Dan kom je uit bij transfervrije spelers of clubs die vrede hebben met een verhuur zonder som. Mido staat te trappelen. :1evil.gif:

elliquido

Bericht door elliquido » do jul 22, 2010 3:12 pm

markus rosenberg
la la la la la
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » do jul 22, 2010 3:13 pm

elliquido schreef:markus rosenberg
la la la la la
:blackcat.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 22, 2010 3:15 pm

Jöhnk schreef:Jol op radio 1: versterkingen voor Paok wordt lastig. Kunnen geen transersom betalen. Gaat een beroep op zijn netwerk doen.
Aha, zijn netwerk. Kom er maar in, Mino!

@Ko: de grote jongens blijven echt niet omdat Jol blijft.
Het stinkt aan alle kanten!

D_skilled

Bericht door D_skilled » do jul 22, 2010 3:37 pm

Jol wilde Ajax gewoon verlaten. Interview met Sky Sports. Hij houdt het erop dat Ajax hem niet wilde laten gaan. Ik merk wat teleurstelling bij Jol.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » do jul 22, 2010 3:46 pm

Tjonge idd zeg, hij wou echt liever naar Fulham.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » do jul 22, 2010 3:48 pm

Schaamteloos, die man. Bij de Nederlandse TV zegt 'ie dat 'ie blij is dat hij blijft en de directie mee wil denken, maar bij de Engelsen zegt hij dat hij weg wilde en echt alleen blijft omdat Ajax hem niet wilde laten gaan. Bizar. Dat je bij twee verschillende TV-zenders twee behoorlijk verschillende verhalen vertelt. Ongekend, hoor.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 22, 2010 3:51 pm

Duidelijk genoeg. Voor wie het nog niet wilde geloven.

Zie je het, Jöhnk?

Voor de Nederlandse camera's klinkt hij anders. Beseft hij niet dat wij álles zien? :666.gif:

Iedereen kan nu zien hoe Jol in elkaar zit. Iedereen die het wíl zien, bedoel ik dan.
Laatst gewijzigd door joey op do jul 22, 2010 3:55 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do jul 22, 2010 3:53 pm

Zal wel een stukkie PR zijn richting Engeland. Hij wil daar niet de naam krijgen dat hij Fulham heeft misbruikt.

Ik geloof dit verder wel. Jol blijft in Amsterdam, ik heb niet het idee dat Ajax nu ineens gek gaat doen op de transfermarkt en ik geloof ook niet dat hij hier nu komend jaar met tegenzin aan het werk gaat. Het was afgelopen week een genante vertoning. Maar nu moet de knop om en moet de club alleen nog maar kijken naar de belangrijke weken die komen gaan.
Nil volentibus arduum

M..

Bericht door M.. » do jul 22, 2010 3:56 pm

weer leuk.. eerst weten we met zijn allen welke website liegt (ajax.nl of fullham) nu weten we met zijn allen dat verhaal a van jol in NL gelogen is en verhaal b in de UK de waarheid... onmogelijk dat het andersom is.....

D_skilled

Bericht door D_skilled » do jul 22, 2010 3:56 pm

Marillion schreef:Zal wel een stukkie PR zijn richting Engeland. Hij wil daar niet de naam krijgen dat hij Fulham heeft misbruikt.
Als je een club aan het lijntje houdt kom je niet tot een persoonlijk akkoord. Jol was wel degelijk bezig met een overgang.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do jul 22, 2010 3:58 pm

wimpey schreef:
joey schreef:Niets aan de hand. Nee hoor. Hoezo onrust? :hypocrite.gif:
Spin doctor vd Boog.

Principes heeft Jol niet, maar dat was al wel duidelijk na z'n vertrek uit Hamburg. Jol doet het enkel en alleen voor Jol en Jol's portefeuile. Voor Ajax is het te hopen dat het komend seizoen wat oplevert. Wanneer de start slecht is, breekt de pleuris weer uit.
Als je ziet hoe groot de teleurstelling is, dan kunnen we erop wachten inderdaad.

Lekker zo iemand.... bij aantreden verkondigen dat hij de hele club gaat bestieren...
Whitey on the moon.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jul 22, 2010 4:04 pm

Marillion schreef:Zal wel een stukkie PR zijn richting Engeland. Hij wil daar niet de naam krijgen dat hij Fulham heeft misbruikt.

Ik geloof dit verder wel. Jol blijft in Amsterdam, ik heb niet het idee dat Ajax nu ineens gek gaat doen op de transfermarkt en ik geloof ook niet dat hij hier nu komend jaar met tegenzin aan het werk gaat. Het was afgelopen week een genante vertoning. Maar nu moet de knop om en moet de club alleen nog maar kijken naar de belangrijke weken die komen gaan.
Mee eens. Los van de vraag of het verhaal in Nederland of in Engeland de waarheid is, als hij echt naar Fulham had gewild zat hij nu niet meer bij Ajax. Maar hij kan natuurlijk niet voor de Engelse pers verhalen hoe hij Fulham aan het lijntje heeft gehouden.

Of het nu netjes is of niet maakt me verder weinig uit. Vind maar eens een goede trainer zonder nare trekjes. Zelfs Louis van Gaal, zogenaamd de meest eerlijke man ter wereld, is een hypocriet van de bovenste plank. Mourinho, Cruijff; het zijn allemaal rare snuiters. Doet er verder ook weinig toe, als ze hun werk maar goed doen.

Wat dat laatste betreft vind ik het interessanter wat er nu gaat gebeuren qua transfers. Kennelijk ligt het niet in de lijn der verwachting dat de nieuwe spits en/of rechtsbuiten al voor de wedstrijd tegen Paok gepresenteerd zijn. En er wordt ook niet flink geïnvesteerd. Ik ben benieuwd.
Laatst gewijzigd door Bert op do jul 22, 2010 4:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jul 22, 2010 4:04 pm

Ik had me voorgenomen om me pas echt druk te maken als hij daadwerkelijk zou gaan. Dat bleek een goeie keuze!

Jol blijft dus; al die geruchten of ie nou weg wilde of niet, het zal me worst wezen. Ajax moet zich nu als de sodemieter richten op PAOK. Met Jol voorop.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 22, 2010 4:05 pm

M schreef:weer leuk.. eerst weten we met zijn allen welke website liegt (ajax.nl of fullham) nu weten we met zijn allen dat verhaal a van jol in NL gelogen is en verhaal b in de UK de waarheid... onmogelijk dat het andersom is.....
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat hij in twee verschillende talen twee verschillende verhalen vertelt. Voor elk land een aangepaste versie. En dat op een en dezelfde dag.

Ik volg het voetbal al een tijdje, maar zoiets heb ik nog nooit gezien. Zo schaamteloos. Die man is echt een rat.

Jol geeft trouwens met zoveel woorden toe dat hij een akkoord had met Fulham. Het wordt hem rechtstreeks gevraagd en hij zegt zeker geen nee.

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jul 22, 2010 4:17 pm

"Een rat"? Kom op Joey. Misschien meer iemand die goed ingeburgerd is in de jungle die betaald voetbal heet?

999

Bericht door 999 » do jul 22, 2010 4:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:"Een rat"? Kom op Joey. Misschien meer iemand die goed ingeburgerd is in de jungle die betaald voetbal heet?
Ach, Joey had er 250 euro bij de bookmakers opgezet dat Jol zou vertrekken ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 22, 2010 4:20 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:"Een rat"? Kom op Joey. Misschien meer iemand die goed ingeburgerd is in de jungle die betaald voetbal heet?
Dat komt toch op hetzelfde neer? :confused.gif:

Maar serieus, ik sta hiervan te kijken, hoor. Die vent durft wel.

Feest

Bericht door Feest » do jul 22, 2010 4:28 pm

Het wordt pas echt leuk als PAOK zich meldt om Jol over te nemen... :neutral.gif:

Purple Cow's Ghost

Bericht door Purple Cow's Ghost » do jul 22, 2010 4:39 pm

"It was unbelievable [Fulham's interest]. I like Fulham, I like England, I like London," Jol said.

"I was probably a bit disappointed to say 'no' as the board wouldn't let me go under any circumstances."

Jol continued he had resigned himself to staying in the Netherlands as he didn't want to go to court to force through his switch.

"I was offered a good job, at a good club, with good players. I was willing to go there, but that's it, I'm under contract," he continued.

"We spoke about it, not only for five minutes but for hours and I have to say now, it's Thursday, it took a long time which is probably not good for this club as Ajax is a big club with one and a half million fans in Holland. Internationally, we want to do something and I had to tell them [Fulham] I had to stay.

"I don't want the problems of going to court because Ajax is too big to put in any misery."

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 22, 2010 5:06 pm

joey schreef:Duidelijk genoeg. Voor wie het nog niet wilde geloven.
Juist heel onduidelijk. In Engeland zegt hij dit en in Nederland zegt hij dat.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do jul 22, 2010 5:14 pm

Feest schreef:Het wordt pas echt leuk als PAOK zich meldt om Jol over te nemen... :neutral.gif:
:ajaxsmiley.gif:
YNWA

AT Toto winner 09/10

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » do jul 22, 2010 5:15 pm

Het enige wat ik niet begrijp is dat er volgens de persberichten van Fulham in Jol's contract een ongeldige vertrekclausule stond. Wat moet ik mij daar nou bij voorstellen? Er staat er eentje in, of niet, maar een ongeldige??

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do jul 22, 2010 5:21 pm

Die clausule gold tot een bepaalde datum, volgens Duke.

De rest begrijp jij wel?? :confused.gif:

M..

Bericht door M.. » do jul 22, 2010 5:27 pm

Jöhnk schreef:
joey schreef:Duidelijk genoeg. Voor wie het nog niet wilde geloven.
Juist heel onduidelijk. In Engeland zegt hij dit en in Nederland zegt hij dat.
Nee.. alles wat in Engeland staat is waar, waarom zou hij tegen de Engelsen liegen? Dat doet ie wel tegen de Nederlanders.. waarom zou fullham.co.uk liegen.. dat doet Ajax.nl wel

Plaats reactie