Hoezo? Dat Fulham er alles aan gedaan heeft Jol te krijgen klopt gewoon, dat hij uiteindelijk bij Ajax blijft betekent niet dat deze hele soap niet gebeurd is.Dr. Living Stoned schreef:Zoek de fout eens wat dichter bij huis, Jöhnk:Jöhnk schreef:Haha, beleefd. Fulham is GEBRUIKTMike Verweij
In het Hiltom in Amsterdam zede Martin Jol gisteravond laat beleefd Fulham af! #Ajax #Jol half a minute ago via web
@Duke: ik had Jol lekker laten gaan. Wat hij doet kan niet.
Fulham is niet gebruikt door Jol, maar jij bent bespeeld door Twitter en andere sensatiekranten!
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Face your fears and live your dreams, No Fear
- martijn401
Ik bedoel dat het een stelletje nitwits zijn. Die in mijn ogen niet het maximale er aan doen ,de omstandigheden waaronder Jol moet werken te verbeteren.joey schreef:Hoezo verdient het bestuur niet beter? Het bestuur houdt (hield?) terecht de hand op de knip. De toekomst van Ajax is veel belangrijker dan het gemoed van Jol.
Als je mensen beloont voor verkeerd gedrag zullen ze dat verkeerde gedrag bij de volgende keer weer vertonen. Dus let maar op, dit is niet de laatste keer dat Jol Ajax chanteert.
Hij moet wel presteren, CL kwalificatie is enorm belangrijk. Weten wat er mogelijk is als er belangrijke spelers vertrekken is essentieel. Ik kan me de handelswijze van Jol goed voorstellen. Ik zou het overigens roerend met je eens zijn als Ajax een stabiel bestuur had wat jaar in jaar uitblonk in het nemen van goede beslissingen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Als jij wilt dat Ajax Louis van Gaal aantrekt als hele dure backup-TD vind ik het prima, maar dat staat haaks op wat er hier veelal gezegd wordt Äjax moet geen reserves aantrekken met een miljoenensalaris.joey schreef:Danny Blind staat klaar, Dominee!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Story from BBC SPORT:Ajax boss Jol turns down Fulham
Martin Jol has turned down the chance to become Fulham manager and will stay in charge of Ajax.
Fulham had been holding talks over compensation with Dutch club Ajax as they tried to prise former Tottenham boss Jol away to Craven Cottage.
Jol appeared to be in favour of the move after agreeing personal terms but seems to have had a change of heart.
"Ajax let me know they didn't want me to go. I don't think I can leave at this time," Jol told the Ajax website.
"I came here last summer to be successful, build a good team and to have fun - those three things are what I am interested in achieving next season."
Premier League side Fulham have been without a manager since Roy Hodgson joined Liverpool on 1 July.
The club had identified Jol as their preferred replacement and the deal seemed certain to go through, with Jol understood to be frustrated by player sales and a lack of funds at the Amsterdam outfit.
There was also speculation he may have to sell keeper Maarten Stekelenburg, striker Luis Suarez and defender Gregory van der Wiel this summer.
But, question marks surfaced over Jol's deal with the Cottagers before it fell through, despite Fulham chief executive Alistair Mackintosh travelling to Netherlands for talks with Ajax.
"Last Thursday was the first time I heard of Fulham's interest and it gave me some tough days as it made me doubt," added Jol, who signed a three-year deal when he joined Ajax last July.
He led Ajax to victory in their domestic cup last season and they also finished runners-up by one point in the Dutch Eredivisie, with ex-England boss Steve McClaren's FC Twente pipping them to the league title.
Fulham have yet to make a comment on the situation but it now leaves them without a manager as they prepare for the start of the season on 14 August.
Sven-Goran Erikkson had been linked with the job before the courting of Jol, while Cardiff boss Dave Jones and former Manchester City boss Mark Hughes were others reportedly in the frame.
http://news.bbc.co.uk/go/pr/fr/-/sport1 ... 844517.stm
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
En wat was er dan aan de hand, behalve dat de meesten zeer hitzig op F5 zaten te rammen en nog vaker op Send Reply zaten te beuken met zeer verwijtende prietpraat over ons, maar om het persoonlijker te maken: MIJN cluppie. Jol was nog minder dan een hond, terwijl jullie eerder die typering verdienen, Gehijg en Gejank! Stelletje fucking idioten! En dat noemt zich Ajaxfan. Gedraag je daar eerst eens naar! Stelletje fucking LOSERS!!!joey schreef:Nee, Doc. Er was wel degelijk wat aan de hand. Een heleboel zelfs.
Dan ga je er dus van uit dat Jol zijn zin volledig heeft kunnen doordrijven en dat Ajax in de komende weken behoorlijk gaat investeren. Misschien is dat wel helemaal niet het geval en blijft het bij zeer beperkte uitgaven. De komende weken zullen uitwijzen welke concessies er gedaan zijn.joey schreef: Als je mensen beloont voor verkeerd gedrag zullen ze dat verkeerde gedrag bij de volgende keer weer vertonen. Dus let maar op, dit is niet de laatste keer dat Jol Ajax chanteert.
Misschien liggen die wel meer in de toezegging dat een gedeelte van het transfergeld dat eventueel binnenkomt bij vertrek van Suarez, V.d.Wiel en/of Stekelenburg geïnvesteerd mag worden in vervangers. In dat geval heb ik daar geen problemen mee. Zolang het maar niet om het volledige bedrag gaat. We kunnen nu eenmaal niet alles vanuit de huidige groep opvangen.
Nil volentibus arduum
Je gedraagt je als een kind, doc. Fulham heeft op z'n eigen site een statement afgegeven waarin staat dat ze een persoonlijk akkoord hadden. Er speelde dus wel degelijk het een en ander.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Prima, maar het had allemaal wat minder hitzig gekunt. wat minder afbranden van mensen en Ajax. het is een soap geworden omdat iedere tweet breed uitgemeten werd. totale onzin, twitter is een hype, sensatie, miet betrouwbaar en iedereen is er in gestonken.De Dominee schreef:Hoezo? Dat Fulham er alles aan gedaan heeft Jol te krijgen klopt gewoon, dat hij uiteindelijk bij Ajax blijft betekent niet dat deze hele soap niet gebeurd is.
Ja, ik ben benieuwd. Ik hoop in elk geval maar dat ze niet wéér geld gaan uitgeven zonder dat er duidelijkheid is over inkomsten.Marillion schreef:Dan ga je er dus van uit dat Jol zijn zin volledig heeft kunnen doordrijven en dat Ajax in de komende weken behoorlijk gaat investeren. Misschien is dat wel helemaal niet het geval en blijft het bij zeer beperkte uitgaven. De komende weken zullen uitwijzen welke concessies er gedaan zijn.
Tja, Ajax is zwaar in de rode cijfers geraakt. Dat weet de trainer ook.Misschien liggen die wel meer in de toezegging dat een gedeelte van het transfergeld dat eventueel binnenkomt bij vertrek van Suarez, V.d.Wiel en/of Stekelenburg geïnvesteerd mag worden in vervangers. In dat geval heb ik daar geen problemen mee. Zolang het maar niet om het volledige bedrag gaat. We kunnen nu eenmaal niet alles vanuit de huidige groep opvangen.
Gevoelsmatig staan supporters aan de kant van de trainer. Trainers en supporters willen altijd meer, altijd betere spelers. Daarom is het ook zo lastig om FD of AD te zijn. Dan moet je je rug recht houden, tegen de publieke opinie in.
Het stinkt aan alle kanten!
Doc, niet om het een of ander. Maar is de emotie niet één van de dingen die automatisch meekomen met het 'supporter zijn'? Voor de ene is het circus van de laatste week een bewijs dat alles klote is bij Ajax en het ook zo zal blijven. Voor de ander is dit een bewijs dat Jol een hufter is die zsm moet oprotten. De ander was bang dat hij weg ging en heeft elke min of meer betrouwbare bron (journalist van de T. op twitter, the guardian, de bbc, voetbalzone, posters op AT, wie dan ook).. er zal vast wel geschreeuwd zijn op de kantoren. En Jol zal vast wel een (paar) keer geroepen hebben dat hij ook naar fulham kan gaan... maar snap niet zo goed waarom je nou zo keihard je gelijk moet gaan zitten halen? Niemand van ons (jij ook niet denk ik) is bij de besprekingen geweest.
Denk dat Doc het niet eens over gelijk halen heeft.Maar van een trainer die vorig seizoen afsloot met " we zijn op de zeer goede weg " naar " hij chanteerde AJAX en moet maar opflikkeren ", terwijl WIJ alleen lezen wat we willen lezen ook nog eens gebracht door media die veelal willen scoren ..M schreef:Doc, niet om het een of ander. Maar is de emotie niet één van de dingen die automatisch meekomen met het 'supporter zijn'? Voor de ene is het circus van de laatste week een bewijs dat alles klote is bij Ajax en het ook zo zal blijven. Voor de ander is dit een bewijs dat Jol een hufter is die zsm moet oprotten. De ander was bang dat hij weg ging en heeft elke min of meer betrouwbare bron (journalist van de T. op twitter, the guardian, de bbc, voetbalzone, posters op AT, wie dan ook).. er zal vast wel geschreeuwd zijn op de kantoren. En Jol zal vast wel een (paar) keer geroepen hebben dat hij ook naar fulham kan gaan... maar snap niet zo goed waarom je nou zo keihard je gelijk moet gaan zitten halen? Niemand van ons (jij ook niet denk ik) is bij de besprekingen geweest.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en dat niet voelen niet hetzelfde is als niet zijn weet niet iedereen rishi. you´ve been played, dumbass!!!Rishi schreef:Ik voel me niet dom. Het bestuur is gewoon dom. Hadden die Jol eruit moeten pleuren.
Kom op, zeg. Jol heeft Fulham opzichtig aan het lijntje gehouden en Ajax zwaar onder druk gezet. Ik begrijp niet hoe je dat kunt ontkennen. En nee, normaal is dat niet, het hoort er niet bij.
De BBC en The Guardian zijn goed geïnformeerde bronnen. Bij Fulham waren ze ervan overtuigd dat Jol kwam.
En natuurlijk heeft dit consequenties voor de toekomst. Kan niet missen.
Duidelijk genoeg. Jol wilde weg.
De BBC en The Guardian zijn goed geïnformeerde bronnen. Bij Fulham waren ze ervan overtuigd dat Jol kwam.
En natuurlijk heeft dit consequenties voor de toekomst. Kan niet missen.
VZFulham bevestigt dat gesprekken over Jol zijn beëindigd
Fulham heeft donderdag via een officiële verklaring op de clubwebsite laten weten niet langer met Ajax te praten over Martin Jol. De Londenaren hadden sinds vorige week goede hoop dat de coach was los te weken bij de Amsterdammers, maar stuitten op verzet. “We waren het al eens met Jol, maar Ajax wilde hem niet laten gaan”, geeft de club aan.
The Cottagers vinden het jammer dat Ajax besloot niet mee te werken aan een vertrek van haar trainer. “We hebben gesprekken gevoerd met Ajax, maar moeten bevestigen dat de onderhandelingen over vrijgave van Martin Jol zijn gestopt”, laat de Engelse club weten. “Tijdens de onderhandelingen kreeg Fulham te horen dat er een clausule in het contract van Jol met Ajax stond. Later werd pas duidelijk dat deze clausule niet langer geldig was.”
Fulham geeft aan dat het Ajax toch wil bedanken voor de medewerking tijdens ‘dit zeer publieke proces’. Ray Lewington, die de functie van interim-trainer vervult bij de club, zal doorgaan in zijn huidige rol. Fulham blijft zoekende naar een geschikte opvolger voor Roy Hodgson, die de club verliet voor een contract bij Liverpool.
Duidelijk genoeg. Jol wilde weg.
Club Statement
Thursday 22nd July 2010
Fulham FC News in association with
On Thursday morning, following talks with Ajax, the Club can confirm that it has ceased negotiations for the release of Martin Jol from his contract with the Dutch Club.
Although Fulham had agreed personal terms with Martin Jol, Ajax were not willing to allow him to leave under any circumstances, and have held him to the terms of the contract he signed last summer.
When Fulham commenced negotiations with Martin Jol, the Club was informed that an exit clause existed in his contract with Ajax. Subsequent negotiations revealed that the clause was no longer valid and Ajax position remained steadfast in their desire to keep their manager, therefore dialogue between the two clubs has now ended.
Since Roy Hodgson indicated that he wanted to leave Fulham, a short list of potential managers was identified, and the Club is committed to ensuring that the right candidate is brought on board to continue the Club’s progress, in the soonest timeframe possible. The Chairman and CEO would also like to personally thank Ajax for their conduct throughout this very public process.
Ray Lewington will remain in charge of all First Team matters as caretaker manager and the Club would like to thank Ray, his backroom staff and all the players for their patience and professionalism ahead of the 2010/11 Barclays Premier League season.
Read more: http://www.fulhamfc.com/Club/News/NewsA ... z0uPJpQIhb
Bij Fulham is het blijkbaar nog niet doorgedrongen dat ze zijn gebruikt door Jol. Of ze willen het niet weten.
Ze weten het heus wel, maar ze houden het netjes. Let maar op de formulering. Ajax bedanken, maar wel opmerken dat ze niet juist zijn ingelicht. Door Jol dus, weet de goede verstaander dan.
Een club zet natuurlijk niet op de officiële website: GVD, we zijn GENAAID...
Maar moet je niet eerst de club vragen of dat het goed is dat je hun trainer wil wegkapen ?.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en vraag aan volwassen Benji, staat jol nu onder contract bij fulham danBenji schreef:Je gedraagt je als een kind, doc. Fulham heeft op z'n eigen site een statement afgegeven waarin staat dat ze een persoonlijk akkoord hadden. Er speelde dus wel degelijk het een en ander.
dacht t niet
zijn de mul en de ridder binnen bij ajax
dacht t niet
waar kwamen die namen vandaan
bij mike en zijn spelletje twitter, haal dat weg en je hebt 80 procent minder hype
Tja, eigenlijk wel. Maar je weet hoe het werkt.999 schreef:Maar moet je niet eerst de club vragen of dat het goed is dat je hun trainer wil wegkapen ?.
@joey: Jol heeft Fulham dus verkeerd geinformeerd om de belangstelling aan te wakkeren? Poeh, de trucendoos is echt opengegaan.
Bij Fulham dachten ze dat Jol een clausule in zijn contract had. Fulham valt niets te verwijten.Jöhnk schreef:Tja, eigenlijk wel. Maar je weet hoe het werkt.999 schreef:Maar moet je niet eerst de club vragen of dat het goed is dat je hun trainer wil wegkapen ?.
Wat je toegevoegde opmerking betreft: ja, dat moet Jol wel gedaan hebben, dat kan haast niet anders. Jol wilde naar Fulham.
Laatst gewijzigd door joey op do jul 22, 2010 12:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat gaat niet over Ajax, waarom zou Ajax ze vertellen over een clausule die ten eerste niet meer geldt en ten tweede Fulham zou helpen om Jol weg te plukken.
Jol wilde inderdaad zelf gewoon weg omdat hij daar veel meer kon gaan verdienen dan bij Ajax.
Jol wilde inderdaad zelf gewoon weg omdat hij daar veel meer kon gaan verdienen dan bij Ajax.
-
Ik weet niet of Ajax hen verkeerd ingelicht heeft. Raiola zal wel gezegd hebben: Jol heeft een clausule. Ajax zal gezegd hebben dat die niet meer langer geldig was.joey schreef:Ze weten het heus wel, maar ze houden het netjes. Let maar op de formulering. Ajax bedanken, maar wel opmerken dat ze niet juist zijn ingelicht. Door Jol dus, weet de goede verstaander dan.
Maar goed, als Jol persoonlijk rond was met Fulham moet je je vraagtekens bij z'n verdere motivatie zetten. Als Jol Ajax onder druk wilde zetten... daar kan ik nog inkomen. Maar hij wilde eigenlijk gewoon weg....
Whitey on the moon.
Nee, das gelul.Jij hebt het steeds over netjes en duidelijkheid w.b. Fullham ( vnl. omdat jij er steeds de Bbc ( dat twitter ventje ) en The G. erbij haalt ) .. maar dan is er voor mij niks duidelijk behalve dan dat Fullham eigenlijk dan zijn mond moet houden ..joey schreef:Bij Fulham dachten ze dat Jol een clausule in zijn contract had. Fulham valt niets te verwijten.Jöhnk schreef:Tja, eigenlijk wel. Maar je weet hoe het werkt.999 schreef:Maar moet je niet eerst de club vragen of dat het goed is dat je hun trainer wil wegkapen ?.
Daarbij, als Fullham AJAX wel eerst had benaderd zoals het hoort, hadden die Fullham meteen duidelijk kunnen maken dat er GEEN clausule ( meer ) bestaat ..
Laatst gewijzigd door 999 op do jul 22, 2010 12:09 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
precies, voetske.999 schreef:Denk dat Doc het niet eens over gelijk halen heeft.Maar van een trainer die vorig seizoen afsloot met " we zijn op de zeer goede weg " naar " hij chanteerde AJAX en moet maar opflikkeren ", terwijl WIJ alleen lezen wat we willen lezen ook nog eens gebracht door media die veelal willen scoren ..M schreef:Doc, niet om het een of ander. Maar is de emotie niet één van de dingen die automatisch meekomen met het 'supporter zijn'? Voor de ene is het circus van de laatste week een bewijs dat alles klote is bij Ajax en het ook zo zal blijven. Voor de ander is dit een bewijs dat Jol een hufter is die zsm moet oprotten. De ander was bang dat hij weg ging en heeft elke min of meer betrouwbare bron (journalist van de T. op twitter, the guardian, de bbc, voetbalzone, posters op AT, wie dan ook).. er zal vast wel geschreeuwd zijn op de kantoren. En Jol zal vast wel een (paar) keer geroepen hebben dat hij ook naar fulham kan gaan... maar snap niet zo goed waarom je nou zo keihard je gelijk moet gaan zitten halen? Niemand van ons (jij ook niet denk ik) is bij de besprekingen geweest.

Neej, dat denk ik toch niet. Als hij echt weg wilde, was hij weg geweest.GangstaRiB schreef:Maar hij wilde eigenlijk gewoon weg....
Dat had teveel financiële consequenties gehad voor Jol. Want Fulham gaat geen tien miljoen euro betalen.
Natuurlijk wilde hij weg, hij was rond met Fulham. Zie het statement van die club.
Het ergste vind ik nog het gelieg en gedraai. Jol die 'het niet kan maken om Ajax te verlaten', terwijl hij dus gewoon rond was met Fulham. En VDB die net doet alsof er niets aan de hand was, terwijl zijn trainer dus rond was met Fulham. Denken die lui dat we achterlijk zijn of zo?
Natuurlijk wilde hij weg, hij was rond met Fulham. Zie het statement van die club.
Het ergste vind ik nog het gelieg en gedraai. Jol die 'het niet kan maken om Ajax te verlaten', terwijl hij dus gewoon rond was met Fulham. En VDB die net doet alsof er niets aan de hand was, terwijl zijn trainer dus rond was met Fulham. Denken die lui dat we achterlijk zijn of zo?