Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws: 2009/2010
Dat is toch die jongen die laatst die Van Basten goal maakte?
- Ajaciedjuh
YepJöhnk schreef:Dat is toch die jongen die laatst die Van Basten goal maakte?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
Nu nog iemand die Zweeds kan. Google vertaler werkt op 1 of andere manier niet bij mij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Feest meldde al eerder dat Ajax deze man had bekeken. Is het ook wat Feest? Nee zeker?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wat ik eruit opmaak:
Er staat dat een aantal (Duitse en Nederlandse) clubs hem zijn komen scouten.
Blijkbaar kan Hammarby het geld goed gebruiken, want ze zijn gedegradeerd. Genoemd wordt een prijs van 40 miljoen kronen (2 miljoen euro).
Er staat dat een aantal (Duitse en Nederlandse) clubs hem zijn komen scouten.
Blijkbaar kan Hammarby het geld goed gebruiken, want ze zijn gedegradeerd. Genoemd wordt een prijs van 40 miljoen kronen (2 miljoen euro).
Hallenius, Grygera, De Ridder. Is Raiola ook weer blij.
Waar is Ajax in verzeild geraakt?

Mwoah, Grygera is zo beroerd toch niet? Die Zweed kent niemand en De Ridder is inderdaad prut.
Een dure, al wat oudere speler die nog erg blessuregevoelig is ook. En zo bijzonder is hij nou ook weer niet.
Nu niet te hard van stapel lopen, het zijn maar geruchten en staat nog niets concreets op papier. Er wordt alleen aan name-dropping gedaan..joey schreef:Hallenius, Grygera, De Ridder. Is Raiola ook weer blij.
Chris a.k.a Giiser
Met Grygera haal je geen passende opvolger voor van der Wiel. Ik kan me niet voorstellen dat die bovenaan het lijstje staat.
Oké, we wachten af.Chris schreef:Nu niet te hard van stapel lopen, het zijn maar geruchten en staat nog niets concreets op papier. Er wordt alleen aan name-dropping gedaan..joey schreef:Hallenius, Grygera, De Ridder. Is Raiola ook weer blij.
Die spits zal er nu snel komen. Zoveel tijd is er niet meer.
Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Het is een compleet ander type speler. Of het moet zijn dat Jol wat anders wil gaan spelen. Een back met de aanvallende capaciteiten van V.d.Wiel is niet eenvoudig te vinden.D_skilled schreef:Met Grygera haal je geen passende opvolger voor van der Wiel. Ik kan me niet voorstellen dat die bovenaan het lijstje staat.
Nil volentibus arduum
Lijkt mij ook. Wat verwachten jullie? Huren we een talent, contracteren we een dertiger of trekt Ajax de buidel voor Hamdaoui/Dembele/Die Zweed?joey schreef:Oké, we wachten af.Chris schreef:Nu niet te hard van stapel lopen, het zijn maar geruchten en staat nog niets concreets op papier. Er wordt alleen aan name-dropping gedaan..joey schreef:Hallenius, Grygera, De Ridder. Is Raiola ook weer blij.
Die spits zal er nu snel komen. Zoveel tijd is er niet meer.
Misschien Zeegelaar als linksback in de rol van Wiel? Dan als rechtsback Anita in de rol van AnitaMarillion schreef:Dat verwacht ik eerlijk gezegd ook niet. Het is een compleet ander type speler. Of het moet zijn dat Jol wat anders wil gaan spelen. Een back met de aanvallende capaciteiten van V.d.Wiel is niet eenvoudig te vinden.D_skilled schreef:Met Grygera haal je geen passende opvolger voor van der Wiel. Ik kan me niet voorstellen dat die bovenaan het lijstje staat.

Eigenlijk kun je dat niet bepalen, want je weet niet wat je nodig hebt.
Dat is waar, we weten niet wie er nog allemaal vertrekken. Met name Suarez speelt natuurlijk een grote rol. Vertrekt hij, dan moet je doelpunten aantrekken en kun je weer opnieuw beginnen met je aanvallende tactiek.joey schreef:Eigenlijk kun je dat niet bepalen, want je weet niet wat je nodig hebt.
Ik verwacht een jong talent óf een transfervrije dertiger. Stevig investeren in een speler zoals El Hamdaoui past in mijn ogen niet in het beleid. Dat kan pas als Suarez verkocht zou worden.De Dominee schreef: Lijkt mij ook. Wat verwachten jullie? Huren we een talent, contracteren we een dertiger of trekt Ajax de buidel voor Hamdaoui/Dembele/Die Zweed?
Nil volentibus arduum
Maar die jonge spits moet er wel klaar voor zijn. Anders kun je beter Suk opstellen. En iemand met het vereiste niveau is dikwijls niet voor een habbekrats op te halen. Huren is wel een optie.
Laatst gewijzigd door D_skilled op do jul 22, 2010 11:27 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Tja, dan zit het er dus niet in. Zo simpel ligt het wat mij betreft. We kunnen niet weer stevig gaan investeren zonder dat we weten of er ook geld binnenkomt. Het blijft geen feest.
Ik sluit nog steeds niet uit dat ze alsnog bij Pantelic uitkomen hoor. Allemaal leuk die geruchten over andere clubs maar voorlopig heeft hij nog geen contract.
Ik sluit nog steeds niet uit dat ze alsnog bij Pantelic uitkomen hoor. Allemaal leuk die geruchten over andere clubs maar voorlopig heeft hij nog geen contract.
Nil volentibus arduum
Dan moet je Suarez ook naar links halen.De Dominee schreef:Misschien Zeegelaar als linksback in de rol van Wiel? Dan als rechtsback Anita in de rol van Anitaof Grygera.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik zie Pantelic ook nog wel inbinden qua salariseisen en bij Ajax tekenen. Wel liever vandaag dan morgen trouwens (geldt voor alle transfers/spitsen) ivm voorbereidingen. Is die spits van Chelsea waar Feyenoord achteraan zit wat?
Kan toch?Bertje schreef:Dan moet je Suarez ook naar links halen.De Dominee schreef:Misschien Zeegelaar als linksback in de rol van Wiel? Dan als rechtsback Anita in de rol van Anitaof Grygera.
Pantelic is verleden tijd. Die wacht gewoon af tot het laatste moment en op de aanbieding die in de buurt komt van z'n verlangen.
Ik sluit niet uit dat de naam van Mido weer opduikt, die is transfervrij.
Ik sluit niet uit dat de naam van Mido weer opduikt, die is transfervrij.
Ja, maar dan heb je wel een ander type rechtsbuiten nodig. Ligt allemaal niet in de lijn der verwachting, aangezien Jol juist heeft aangegeven niet te veel te willen veranderen.De Dominee schreef:Kan toch?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!