Of we moeten er een héleboel consumptiebonnen bij doen...Marillion schreef:We hebben anders ook nog wel één of twee spelers voor ze. Alleen is het in dat geval wellicht beter dat we ze die kaartjes voor vanavond niet geven....
K.
Moderator: mods
Of we moeten er een héleboel consumptiebonnen bij doen...Marillion schreef:We hebben anders ook nog wel één of twee spelers voor ze. Alleen is het in dat geval wellicht beter dat we ze die kaartjes voor vanavond niet geven....
Hurray!Persbericht AFC AJAX
Amsterdam, 20 juli 2010
Ajax verkoopt 40.000e seizoenkaart
Ajax heeft zijn 40.000e seizoenkaart voor de voetbaljaargang 2010-2011 verkocht. Dit is bijna een maand eerder dan vorig seizoen, waarin Ajax uiteindelijk uitkwam op 41.156 verkochte jaarkaarten.
Manager/coach Martin Jol: “Voor Ajax, en met name voor de spelers en de staf is dit een leuk bericht. De steun van al deze trouwe supporters is essentieel. Met zoveel toeschouwers zal de sfeer in de ArenA weer erg goed zijn. We hopen de seizoenkaarthouders ook de komende weken te mogen begroeten bij de belangrijke wedstrijden waarin we ons willen plaatsen voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League.”
Eens. Schandalig dit. Handel in het aandeel ligt wel sinds gisteren stil.LucaS schreef:Wat een chaos! Berichten dat Jol blijft, berichten dat Jopl gaat. Misschien zou Ajax eens een officieel bericht uit moeten sturen over hoe de werkelijke stand van zaken is. Het is tenslotte wel een beursgenoteerd bedrijf.
Inderdaad. De tering zeg, als dit al geen aanleiding is om je vakantie te onderbreken. Ik zou haast mijn eigen vakantie onderbreken als ik op vakantie was.joey schreef:Inderdaad, Luuk. En misschien zou VDB kunnen overwegen van zijn strandstoel te komen en een vliegtuig te pakken. Bij dit soort onderhandelingen moet je als directeur gewoon aanwezig zijn.
Al met al komt het zo amateuristisch op me over. Ze hebben het dágen laten slepen, en Ajax loopt voor de zoveelste keer imagoschade op.
WAT EEN AFFICHE!Thijs schreef:Jezus, schrik me dood! Zie rechtsonder mailtje verschijnen: PERSBERICHT AJAX!
Ik denk: MAYDAY MAYDAY!! Trillend open ik het mailtje, en jawel:
Amsterdam, 20 juli 2010
Ajax heeft zijn 40.000e seizoenkaart voor de voetbaljaargang 2010-2011 verkocht. Dit is bijna een maand eerder dan vorig seizoen, waarin Ajax uiteindelijk uitkwam op 41.156 verkochte jaarkaarten.
Manager/coach Martin Jol: “Voor Ajax, en met name voor de spelers en de staf is dit een leuk bericht. De steun van al deze trouwe supporters is essentieel. Met zoveel toeschouwers zal de sfeer in de ArenA weer erg goed zijn. We hopen de seizoenkaarthouders ook de komende weken te mogen begroeten bij de belangrijke wedstrijden waarin we ons willen plaatsen voor het hoofdtoernooi van de UEFA Champions League.”
Onzin, AJAX kan nu berichten wat ze willen, WIJ geloven er dan toch niks van totdat de EERSTE wedstrijd om het eggie begint .. daarbij, sinds wanneer is een club verantwoordelijk voor een hoop gespeculeer van journalisten ..LucaS schreef:Wat een chaos! Berichten dat Jol blijft, berichten dat Jopl gaat. Misschien zou Ajax eens een officieel bericht uit moeten sturen over hoe de werkelijke stand van zaken is. Het is tenslotte wel een beursgenoteerd bedrijf.
Idd. Die is weg.LucaS schreef:Dat impliceert dat Jol weg wil en weg gaat en dat de onderhandelingen stroef lopen.
Thijs schreef:Persvoorlichter Miel Brinkhuis van Ajax: Van akkoord tussen Ajax en Fulham geen sprake #Ajax
7 minutes ago via web
Aldus ons aller Mike van de T.
Haha, ja, net als toen met die geruchten dat Fidel Castro was overleden. Verscheen hij telkens op staats-tv om een krant van vandaag omhoog te houden. Zo van: mensen, hij is er nog. Maar wel steeds met hetzelfde trainingspak aan.LucaS schreef:Je ziet Jol wel op 20 juli over we praten! Dit is een subtiele hint van Ajax!
Maar er wordt dus wel onderhandeld?Thijs schreef:Persvoorlichter Miel Brinkhuis van Ajax: Van akkoord tussen Ajax en Fulham geen sprake #Ajax
7 minutes ago via web
Kowalczyk schreef:Haha, ja, net als toen met die geruchten dat Fidel Castro was overleden. Verscheen hij telkens op staats-tv om een krant van vandaag omhoog te houden. Zo van: mensen, hij is er nog. Maar wel steeds met hetzelfde trainingspak aan.LucaS schreef:Je ziet Jol wel op 20 juli over we praten! Dit is een subtiele hint van Ajax!
Ik wil nú een filmpje van Martin Jol in Ajax-trainingspak, met de krant van vandaag!
K.
Miel is een nikswetende marionet. Die moet gewoon zeggen wat hem ingefluisterd wordt.joey schreef:Thijs schreef:Persvoorlichter Miel Brinkhuis van Ajax: Van akkoord tussen Ajax en Fulham geen sprake #Ajax
7 minutes ago via web
Onderhandelen ze dan met Fulham? Dat zou erop duiden dat die vent van de BBC gelijk heeft
Ik weet niet hoe zorgvuldig Miel formuleert. Weet jij dat, Ko?
Thijs schreef:Jezus, schrik me dood! Zie rechtsonder mailtje verschijnen: PERSBERICHT AJAX!
Ik denk: MAYDAY MAYDAY!! Trillend open ik het mailtje, en jawel:
Amsterdam, 20 juli 2010
Het eerste zou ik niet willen zeggen. Het tweede is wel waar: in dit soort gevallen wordt letterlijk, tot op het kleinste woordje nauwkeurig bepaald wat er voor mededelingen naar buiten gaan. Ik weet niet wat er gaande is, maar één ding weet ik wel: aan de formulering van Miel is niets toevallig.GangstaRiB schreef:Miel is een nikswetende marionet. Die moet gewoon zeggen wat hem ingefluisterd wordt.