Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Of van der Wiel. Die staat eerder op de nominatie om verkocht te worden dan Suarez.
Als we dan toch gaan scouten in NL dan zie ik het liefst El Hamdaoui. Is ook helemaal geen lastige jongen. Scoorde onder van Gaal, Advocaat en Koeman er lustig op los.
Als we van der wiel en stekelenburg verkopen komt er echt een smak geld binnen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Jinne
- Site Admin
Voetbalzone.nl
Ajax beschouwt Jozy Altidore als een alternatief voor Marko Pantelic. De twintigjarige Amerikaan is weliswaar geen goedkope versterking, maar wel stukken jonger, sneller en wendbaarder dan de vertrokken Serviër. Villarreal wil graag definitief van hem af, omdat Altidore bij Xérez en bij Hull City niet heeft laten zien dat men hem ogenblikkelijk terug dient te halen naar El Madrigal.
Laatst gewijzigd door Jinne op zo jul 18, 2010 1:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Transfermarkt.de:
Quelle: RTL Teletext Seite 208
Eindhoven und Ajax pokern um Berg
... das Leihgeschäft mit dem PSV droht zu scheitern, da laut "Bild" auch Ajax Amsterdam mit Ex-HSV-Coach Martin Jol an Berg dran ist. ...
Zullen we PSV deze strijd laten winnen? Ik hoef Berg niet bij Ajax te zien.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat is toch die lange kerel die nagenoeg nooit scoort?
Face your fears and live your dreams, No Fear
Maar is niet goedkoop of transfervrij.
Gezien de geruchten rond De Ridder:
Over Traore:Daniël de Ridder hoopt Wigan Atlethic te mogen verlaten mocht hij geen basisplaats weten te veroveren. Het exponent van de jeugdopleiding van Ajax liet dinsdag in de Engelse media weten graag op zoek te willen naar een nieuwe werkgever mocht trainer Roberto Martinez het niet in hem zien zitten. Naar verluidt zou een terugkeer naar Amsterdam tot de opties behoren.
De Nederlander slaagde er afgelopen seizoen niet in één keer binnen de lijnen te komen voor the Latics en werd zodoende voor een half jaar verhuurd aan het Israëlische Hapoel Tel Aviv. Inmiddels is hij weer teruggekeerd op Engelse bodem, maar heeft laten weten het liefst te vertrekken mocht de situatie van het afgelopen seizoen niet veranderen. Zijn contract bij Wigan loopt nog één seizoen door.
“Ik zou heel erg graag hier bij Wigan willen blijven, maar alleen als ik regelmatig speel”, aldus De Ridder. “Dat is wat iedere speler wil en dat is mijn doel voor het aankomende seizoen. Ik zal met Roberto (de trainer, red.) spreken en wat er ook uit het gesprek komt, het zal de situatie voor mij in ieder geval duidelijker maken. Dan zal ik besluiten wat het juiste is voor de beide partijen. De loopbaan van een profvoetballer is kort en ik wil dan ook geen tijd meer verspillen. Dat is mijn gevoel.”
Voetbalzone.nl
Bron: quote van Ajaxfans forum. Post van Pushkin (Revo).Traore, vind ik persoonlijk geen goalgetter maar is wel een prima kapstokspits. Met een lengte van 1,96m heb je er voorin ook koppend wel een wapen bij (doorkoppen is zijn spcialiteit), afwerken op doel koppend kan nog beter. Eigenlijk zijn gehele afwerking, maar hij heeft daartegenover wel wat Kanu ook een beetje heeft, kan ontzettend goed een bal vasthouden en afschermen. En juist daarom zou hij nu al van grote waarde zijn voor Ajax. Fysiek vind ik hem al vrij ver, al weet je nooit of hij 20 is of ouder. Ik denk overigens dat het Ajax voetbal hem beter zal liggen dan het Roemeense voetbal, dat m eer vanuit gesloten stellingen plaatsvindt (dichtbevolkte strafschopgebieden en veel gesleur). Al zal hij wel moeten werken aan zijn aanname (minder balverlies). Daarom brengt Roemenie ook altijd topscorers voort die niet geweldig veel scoren, zo is het Roemeense voetbal niet. Ik vind hem tot nu toe bij Cluj nog niet effectief enoeg maar je ziet dat hij talent heeft en met de juiste begeleiding zal hij ook meer scoren. Of ik Traore zou verkiezen boven Dembele/El Hamdaoui weet ik niet, het zijn niet drie identieke spitsen ze hebben allemaal hun eigen kwaliteiten. Het hangt er veel meer vanaf waar je ze neerzet en met wie. Traore zou opzich wel een versterking moeten zijn voor Ajax, als Suarez blijft kun je hem gebruiken als kapstok en bliksemafleider bij standaardsituaties.
Of zijn vraagprijs nog steeds 5 miljoen is weet ik niet, 5 miljoen is erg veel voor Roemeense begrippen, het zou kunnen dat hij nu iets goedkoper is. Dat komt vooral omdat hij bij Cluj nog niet de onmisbare schakel voorin is en ze hem dus iets makkelijker kunnen missen. Cluj is geswicthed van 4-3-3 bnaar 4-4-2 onder een Italiaanse caoch en heeft andere aanvallers die zich daarin ook als een vis in het water voelen. Punt is wel dat er meer interesse en ik hem deze zomer sowieso zie weggaan, als je in Roemenie zaken doet dan wil de clubpresident ook geld zien en dat zal in dit geval ook zo zijn. Je hebt best kans dat hij voor iets als 3,7 miljoen vertrekt maar die president nog 4 ton buiten die som in zijn zakken wil zien. Zo werkt het daar en Ajax had met Ogararu ooit al eens veel gedonder met die transfer om die reden.
Inderdaad, die zal zeker tegen de 5 mln moeten kosten. Is daarmee wel (iets) goedkoper dan Dembele of Hamdaoui naar verluid, maar ja... Kwaliteit?D_skilled schreef:Maar is niet goedkoop of transfervrij.
- Ajaciedjuh
Ik kan me niet voorstellen dat voor de spitspositie niet geïnvesteerd wordt. Want nogmaals, Pantelic kon ook bijtekenen nog voordat de 'zogenaamde transferstop er was'. Of de situatie moet veranderd zijn, nadat Pantelic een contract aangeboden heeft gekregen.D_skilled schreef:Maar is niet goedkoop of transfervrij.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het zou een goedkope of transfervrije spits worden. Dus níet El H.
Het schiet maar niet op met verkopen. Dat is het probleem. Bij Ajax hopen ze vurig dat Bayern VDW snel haalt. Maar Bayern is ook niet gek. En verder loopt het blijkbaar niet storm.
Het schiet maar niet op met verkopen. Dat is het probleem. Bij Ajax hopen ze vurig dat Bayern VDW snel haalt. Maar Bayern is ook niet gek. En verder loopt het blijkbaar niet storm.
Het stinkt aan alle kanten!
Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat Ajax Panty alsnog een contract voor 2 jaar gaat bieden.
I think I lost my fucking headache
- Ajaciedjuh
Ik denk t.a.v. het vetgedrukte hetzelfde, maar verwacht dat de onderhandelingen van gisteren wel ruimte hebben gegeven t.a.v. een spits ala El H.joey schreef:Het zou een goedkope of transfervrije spits worden. Dus níet El H.
Als voor een goedkope of transfervrije spits wordt gekozen, mogen ze het bestuur meteen wegsturen. Dat mag je nooit tolereren. Of je nu onder druk gezet wordt of niet. Zit je weer opgescheept met een dure en niet functionerende spits (uitzonderingen daargelaten).
Dat zou ook nog een oplossing kunnen zijn.LucaS schreef:Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat Ajax Panty alsnog een contract voor 2 jaar gaat bieden.
Dat is een probleem, maar tegelijk ook niet. Stel: Wiel, Suarez en Steek blijven gewoon en Ajax geeft Pantelic zijn zin. Dan zie ik Ajax kampioen worden dit jaar en dat is ook (zeker!) wat waard. Wiel, Suarez en Steek zijn volgend jaar ook nog uitstekend te verkopen, net als Siem, Vertonghen en Toby.joey schreef:Het zou een goedkope of transfervrije spits worden. Dus níet El H.
Of Ajax contracteert Pantelic en De Ridder en er vertrekt niemand, of Wiel vertrekt en Ajax haalt Hamdaoui en De Ridder (oid). Denk ik.
Panty wil een megasalaris. Zijn dochters lopen bloot rond.
Is dit niet die speler zonder techniek, tactisch inzicht en scorend vermogen? Of ben ik nu in de war met Fall?De Dominee schreef:Inderdaad, die zal zeker tegen de 5 mln moeten kosten. Is daarmee wel (iets) goedkoper dan Dembele of Hamdaoui naar verluid, maar ja... Kwaliteit?D_skilled schreef:Maar is niet goedkoop of transfervrij.
Voor een exorbitant hoog salaris? Waarom denk je dat hij nog geen club heeft.LucaS schreef:Het lijkt me het meest waarschijnlijk dat Ajax Panty alsnog een contract voor 2 jaar gaat bieden.
Op een gegeven moment zal Pantelic toch ook moeten inbinden. Voorlopig staat hij nog met lege handen.
Die Traore ken ik niet. Hij is wel een stuk jonger en daarmee op zich interessant. Maar daar zal gewoon dik voor moeten worden betaald dus hij is op z'n vroegst pas in beeld als er eerst geld binnenkomt.
Die Traore ken ik niet. Hij is wel een stuk jonger en daarmee op zich interessant. Maar daar zal gewoon dik voor moeten worden betaald dus hij is op z'n vroegst pas in beeld als er eerst geld binnenkomt.
Nil volentibus arduum
Voorlopig heeft Pantelic nog tijd genoeg. Vorig jaar tekende hij pas eind augustus.
Volgens allerlei sites onderhandelt hij op dit moment met Trabzonspor. Dat schijnt 2,5 miljoen salaris te bieden, Pantelic eist drie miljoen.
Volgens allerlei sites onderhandelt hij op dit moment met Trabzonspor. Dat schijnt 2,5 miljoen salaris te bieden, Pantelic eist drie miljoen.
Pantelic? Waarom dan? Hij mag toch proberen om er voor zichzelf een zo goed mogelijk contract uit te slepen?
Nil volentibus arduum
Want?Rishi schreef:Wat een lul is het ook..

Pantelic pokert, net als vorig seizoen, tot eind Augustus om een maximaal contract. Gewoon een broodvoetballer. Wat daar mis mee is??
Omdat hij denkt dat er een club is die hem 3 miljoen gaat betalen. Dan ga ik er wel vanuit dat het bericht waar is over die 2,5 en 3,0 van Trab.
IK GELOOF!!!!!!