Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Wie is die Verweij?
Sport (en Ajax?) verslaggever van de Telegraaf.Benji schreef:Wie is die Verweij?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
Moest ik ook even voor doorklikken Sportverslaggever De TelegraafBenji schreef:Wie is die Verweij?
Ik krijg toch wel een beetje een vertekend/raar beeld bij iemand die kan zeggen dat Martin Jol de hele dag aan het praten is met Slop en dat Jol constant contact heeft met vd Boog. Zit die vent bij Jol op schoot ofzo?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik krijg een stijve van die Verweij-nicht. wie is deze boerenlul en waar ontleent ie zijn autoriteit aan.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Hij krijgt dat waarschijnlijk gelekt van iemand die bij de onderhandelingen is. Zo gaat dat toch altijd?Benji schreef:Ik krijg toch wel een beetje een vertekend/raar beeld bij iemand die kan zeggen dat Martin Jol de hele dag aan het praten is met Slop en dat Jol constant contact heeft met vd Boog. Zit die vent bij Jol op schoot ofzo?
Ik heb geen flauw idee hoe het er aan toe gaat om eerlijk te zijn. De enige die bij al die onderhandelingen aanwezig is, is Martin Jol en het lijkt me dat die wel wat anders aan z'n hoofd heeft dan om de 5 minuten mr. Verweij op de hoogte te stellen van de gang van zaken.
In de voetbalwereld heeft iedereen volgens mij wel een lijntje met een journalist. joey merkte al op dat Jol die een heeft met de T.Benji schreef:Ik heb geen flauw idee hoe het er aan toe gaat om eerlijk te zijn. De enige die bij al die onderhandelingen aanwezig is, is Martin Jol en het lijkt me dat die wel wat anders aan z'n hoofd heeft dan om de 5 minuten mr. Verweij op de hoogte te stellen van de gang van zaken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
oh dan is het zo hè... fuck, mike verweij zegt 't, ja die gozer werkt bij de telegraaf èn heeft een twitter pagina... ik hoop maar dat ik zn vriendje mag worden, dan kan ik hem ook volgen.Beloki schreef:Sport (en Ajax?) verslaggever van de Telegraaf.Benji schreef:Wie is die Verweij?
??Dr. Living Stoned schreef:oh dan is het zo hè... fuck, mike verweij zegt 't, ja die gozer werkt bij de telegraaf èn heeft een twitter pagina... ik hoop maar dat ik zn vriendje mag worden, dan kan ik hem ook volgen.Beloki schreef:Sport (en Ajax?) verslaggever van de Telegraaf.Benji schreef:Wie is die Verweij?
Heb ik iets verkeerd gezegd?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
nee jij hebt nix verkeerd gezegd.
ik vind hem alleen erg irritant. Hij heeft een fucking twitter pagina en is opeens "Betrouwbaar"

ik vind hem alleen erg irritant. Hij heeft een fucking twitter pagina en is opeens "Betrouwbaar"
-
Trek het je niet aan, volgens mij is Doc een beetje ongesteld.Beloki schreef:??Dr. Living Stoned schreef:Benji schreef:Wie is die Verweij?
oh dan is het zo hè... fuck, mike verweij zegt 't, ja die gozer werkt bij de telegraaf èn heeft een twitter pagina... ik hoop maar dat ik zn vriendje mag worden, dan kan ik hem ook volgen.
Heb ik iets verkeerd gezegd?
Whitey on the moon.
Dat heeft niets te maken met het feit dat hij een twitterpagina heeft, maar voornamelijk met het feit dat hij een goed ingevoerde sportjournalist is. Dat maakt hem betrouwbaarder dan die vage AN-gasten die zich nu massaal melden met allerlei verschillende ´nieuwtjes´.
Het is de Ajax-watcher van de Telegraaf, schijnt goede bronnen te hebben. Hij doet wel z'n best om bekendheid te genereren.
Spelers van Ajax vrezen vertrek van Jol en zouden dat betreuren #Ajax
@Mike Verweij
Hij blijft gewoon. Jol de held, Boog de held, Ajax met fris elan het jaar in.
Is dat een gevoel of meer?Feest schreef:Hij blijft gewoon. Jol de held, Boog de held, Ajax met fris elan het jaar in.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Puur een gevoel.
Anders had ik wel een # ervoor gezet.

Anders had ik wel een # ervoor gezet.

Als Jol blijft neem ik wel aan dat hij toezeggingen krijgt op het gebied van transfers. Ik zie hem er tenminste niet voor aan dat hij nu alles intrekt en doorgaat of er niets gebeurd is.
Nou ja, ik wacht verder de officiële berichtgeving wel af.
Nou ja, ik wacht verder de officiële berichtgeving wel af.
Nil volentibus arduum
Mike Verweij twittert het volgende:
Het is angstig stil in en rond de ArenA ... #Ajax.
Het is angstig stil in en rond de ArenA ... #Ajax.
Face your fears and live your dreams, No Fear
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Haha, Mike zit al uren te wachten bij de slagbomen zeker. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Laat ik ook eens mee doen met onze Mike.Morgen pas meer duidelijk over Jol, beursgenoteerd bedrijf ... #Ajax
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
sinds wanneer is Ajax een beursgenoteerd bedrijf? Ajaciedjuh is de man van de nieuwtjes #Ajax
@doc
Ajax mag toch juist niks communiceren terwijl de beurs geopend is?
Face your fears and live your dreams, No Fear
- Ajaciedjuh

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."