En niet zo'n bietje ook.Zelfs als het elftal intact zou blijven en het verlies zich zou beperken tot v.d. Wiel en zich zou plaatsen voor de C.L. is het heel magertjes internationaal gezien ..Feest schreef:Ach, hij luidt de noodklok voor het te laat is. Hij is ook spelers kwijtgeraakt die al bij Ajax onder contract stonden.
En als je Ajax gisteren zag heeft Jol hevig gelijk.
Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
Laatst gewijzigd door 999 op ma jul 19, 2010 5:37 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- Cluijffert
Natuurlijk kan onze club er een 'fucking reet' aan doen.Dr. Living Stoned schreef:houd je muil, eikel! Jol is nog niet weg en Ajax kan d'r geen ene fucking reet aan doen. Het is de markt die het doet, niet ons cluppie. Wat had Ajax dan moeten doen; Jol nog meer onverantwoorde uitgaves laten doen. Eerst verkopen, dan uitgeven! Daarbij heeft Ajax de eventuele opvolger van Jol al in huis. je krijst echt als een hysterisch wijf.GangstaRiB schreef:Het is een godver***** teringzooi bij Ajax. Weer een trainer laten gaan terwijl er eindelijk muziek inzat. Ongelofelijk.
Van alle technische macht en bevoegdheden bij één passant leggen tot een financieel wanbeleid die tot deze situatie heeft geleid.
Van mij geen applaus omdat Ajax eindelijk eens geen onverantwoord financiele dingen doet (want hoe je het went of keert, niet investeren in je spelersgroep is uiteindelijk ook een financiële risico).
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
Gaat ie lekker, Doc?
Het sportjournaal besteedt straks aandacht aan deze kwestie. Eens zien of zij wat nieuws hebben.

Het sportjournaal besteedt straks aandacht aan deze kwestie. Eens zien of zij wat nieuws hebben.
Het sportjournaal begint al over 2 minuten op Ned 1, of bedoel je de late editie?
Dus jij zou Ajax aanraden om gewoon geld te investeren? Je hebt bij Feyenoord toch gezien hoe hard het kan gaan wanneer je boven je stand gaat leven?Feest schreef:Ach, hij luidt de noodklok voor het te laat is. Hij is ook spelers kwijtgeraakt die al bij Ajax onder contract stonden.
Feyenoord had geen kapitaal op het veld staan en stond niet in de kwalificatiewedstrijden om de CL.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Bertje schreef:Lijkt me dat El Hamdaoui niet in de categorie goedkope/transfervrije spits valt.
El Ham heeft een prijs en die bepaalt de currator, niet AZ
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Daily Blind
Klopt helemaal, maar het Ajax van gisteren miste dan de Wk gangers en Pantelic.Feest schreef:Ach, hij luidt de noodklok voor het te laat is. Hij is ook spelers kwijtgeraakt die al bij Ajax onder contract stonden.
Als je bij Ajax coach wordt (net als de andere NL clubs) weet je dat je nooit de selectie bij elkaar houdt. Jol heeft ook mogen aankopen, maar heeft hierin ook veel geld verspilt met spelers als Atouba, Kerlon, ze Eduardo en gezien de overbezetting op het middenveld Lodeiro.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hier ben ik het wel mee eens, lekke motiverend, je baas wil weg en jij, spelertje, blijft achter.Ajax Rules schreef:Wanneer Jol op dit tijdstip vertrekt is het een ramp, daar zijn de meesten het wel over eens.
Maar wat vinden jullie: wat als deze ramp nog wordt afgewend? Kan Jol nog wel functioneren?
1. Hij heeft zijn eigen selectie afgebrand.
2. Hij heeft zijn eigen loyaliteit en autoriteit hiermee in diskrediet gebracht.
We willen met hem verder, maar KUNNEN we nog wel met hem verder?
Nou... ja... sorry, maar als je bij Ajax binnenstapt als coach weet je dat je geen honderden miljoenen dan wel tientallen miljoenen hebt uit te geven om een toclu te kopen. Dat wist Jol dus ook echt wel. Ik kan me niet voorstellen dat hij zich daarin niet heeft verdiept anders is het een lamstraal die dan ook niet moet zeiken dat het zo tegenvalt allemaal.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
-
Vooral blijven wijzen naar de markt en och och arm Ajax kan er niks aan doen. Terwijl we voorbijgestreefd worden door Twente.Dr. Living Stoned schreef:houd je muil, eikel! Jol is nog niet weg en Ajax kan d'r geen ene fucking reet aan doen. Het is de markt die het doet, niet ons cluppie. Wat had Ajax dan moeten doen; Jol nog meer onverantwoorde uitgaves laten doen. Eerst verkopen, dan uitgeven! Daarbij heeft Ajax de eventuele opvolger van Jol al in huis. je krijst echt als een hysterisch wijf.GangstaRiB schreef:Het is een godver***** teringzooi bij Ajax. Weer een trainer laten gaan terwijl er eindelijk muziek inzat. Ongelofelijk.
By the way, reageer in het vervolg even normaal. Alvast bedankt.
Whitey on the moon.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik denk ook niet dat blind ons de derde ster gaat brengen, maar langs die fucking grieken moet-ie ons wel kunnen brengen.M schreef:Dat is juist waar ik zo bang voor benDr. Living Stoned schreef:! Daarbij heeft Ajax de eventuele opvolger van Jol al in huis. je krijst echt als een hysterisch wijf.
Dr. Living Stoned schreef:ik denk ook niet dat blind ons de derde ster gaat brengen, maar langs die fucking grieken moet-ie ons wel kunnen brengen.M schreef:Dat is juist waar ik zo bang voor benDr. Living Stoned schreef:! Daarbij heeft Ajax de eventuele opvolger van Jol al in huis. je krijst echt als een hysterisch wijf.
Blind heeft toch al bewezen dat hij het Ajax coach schap niet aan kon?
Kan me neit voorstellen dat er, zonder ergens ervaring op te doen, daar iets in is veranderd.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Op het moment zie ik het allemaal donker in doc.. door dat klote wk (ja, ik ben ook enthousiast geweest) heb je al een voorbereiding met een halve selectie.. en dan moet blind ook nog voor de groep staan. Ik weet dat sommigen hem vereren.. ik hoop alleen maar dat hij met jol mee gaat. Persoonlijk zie ik dan nog liever jou en joey voor de groep staan (wel voor minder geld dan)Dr. Living Stoned schreef:ik denk ook niet dat blind ons de derde ster gaat brengen, maar langs die fucking grieken moet-ie ons wel kunnen brengen.M schreef:Dat is juist waar ik zo bang voor benDr. Living Stoned schreef:! Daarbij heeft Ajax de eventuele opvolger van Jol al in huis. je krijst echt als een hysterisch wijf.
Mike Verweij twittert dat "Jol en Slop al de hele middag aan het kletsen zijn".
Face your fears and live your dreams, No Fear
Poeh, dat zal dan de kant opdraaien van Jol.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
doe jij dat dan ook, geen opperwezen-met-sterretjes aan roepen.GangstaRiB schreef:Vooral blijven wijzen naar de markt en och och arm Ajax kan er niks aan doen. Terwijl we voorbijgestreefd worden door Twente.[/quoye]
Wat had Ajax dan junnen doen? Jol weer een niveautje lodero of erger atouba laten halen? Nog een keer voor de hardhorende GangstaRiB, eerst verkopen, dan kan er ingekocht worden. En toch kreeg hij zijn fucking atouba, pantelic en lodeiro. Pantelic wilde meen ik 2.000.000 per jaar, maal 4 jaar!!!
By the way, reageer in het vervolg even normaal. Alvast bedankt.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ik kan me niet voorstellen dat Scholletje niets geleerd heeft van Jolbanjavi schreef:Blind heeft toch al bewezen dat hij het Ajax coach schap niet aan kon?
Kan me neit voorstellen dat er, zonder ergens ervaring op te doen, daar iets in is veranderd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
wel in die volgorde heM schreef:Persoonlijk zie ik dan nog liever jou en joey voor de groep staan (wel voor minder geld dan)
Voorlopig geloof ik Jol, die meldde vandaag heel duidelijk [op vi.nl] "aankomend jaar ben ik de coach van Ajax"
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op ma jul 19, 2010 6:24 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Ajaciedjuh
Dat was nog een interview voor het WK. In voetbalwereld is dat een eeuwigheid geleden.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op ma jul 19, 2010 6:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
na porto-ajax was dat meen ik
*** edit ***
inderdaad, lekker duidelijk VI, ze laten Jol iets roepen over gisteren, dan verwijzen ze naar een interview in mei.
*** edit ***
inderdaad, lekker duidelijk VI, ze laten Jol iets roepen over gisteren, dan verwijzen ze naar een interview in mei.

- Ajaciedjuh
Ook dat is een eeuwigheid geleden in voetballandDr. Living Stoned schreef:na porto-ajax was dat meen ik

Maar volgens mij was hij naar Porto vooral sterk in niks zeggen. Hij gaf aan dat het geruchten vanuit UK waren en dat de Nederlandse pers deze had overgenomen. Als hij dan op alle speculaties moest reageren ...... Geen keiharde uitspraak heeft hij toen gedaan.
Het kan nog alle kanten op. Worden jullie ook gek van het F5-en!?
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mike Verweij:
"Jol heeft voortdurend telefonisch contact met Rik van den Boog #Ajax"
- Ajaciedjuh
Gokje (we zijn toch lekker aan het speculeren): Rick is in onderhandeling met az over El HamdaouiD_skilled schreef:Mike Verweij:
"Jol heeft voortdurend telefonisch contact met Rik van den Boog #Ajax"

BTW, knap dat Verweij weet met wie Jol belt. Zouden ze bij de Telegraaf zelf ook afluisterpraktijken hebben!
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma jul 19, 2010 6:36 pm, 1 keer totaal gewijzigd.