Oefenpotjes zijn vreselijk.
Moderator: mods
Dat trek ik dus echt niet. Daar ga ik niet heen. Nee, nee, nee.Benji schreef:Ajax 2 - Chelsea 2, voor een luttele 30 euro kan je het live aanschouwen
'Wat een affiche'
Ja, daar ga je toch van over je nek?Benji schreef: 'Wat een affiche'
Maar even zonder dollen, wie verzint die slogans en wie bepaalt de toegangsprijzen? Volgens mij zit daar iemand die 0,0 met Ajax heeft en ergens een HBO-cursusje heeft gedaan en veel te klinisch naar dit soort zaken kijkt. Het kan toch niet zo zijn dat een oefenwedstrijd (tegen wie dan ook) 2x zo duur -uberhaupt al duurder - is als een voorrondewedstrijd in de CL --> dan begrijp je toch niet wat voor emoties er heersen?Kowalczyk schreef:Ja, daar ga je toch van over je nek?Benji schreef: 'Wat een affiche'
Doe normaal. Wat is er toch met deze club?
K.
Nog even zo doorgaan en de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord worden ook weer spannend. Als Feyenoord zich niet wil verbeteren, dan moet Ajax maar wat water bij de wijn doen. ;)Feest schreef:Ja, want het is natuurlijk wel een affiche, he!
Ik maak maar een grapje, Luuk.LucaS schreef:Nou wordt Joey hier regelmatig aangevallen omdat hij zo negatief is, en dan lees ik dit soort teksten. Volgens mij is van de basisploeg alleen Pantelic weg, en zelfs dat is nogh niet 100% zeker.