Martin Jol ex-trainer Ajax
Moderator: mods
Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax
LeGuen? Van dat vreselijke voetbal van Kameroen?
Hij schijnt ook nog wel eens een ander baantje te hebben gehad.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze hebben tegen Denemarken leuker voetbal laten zien dan het Nederlands elftal over het gehele toernooi.Feest schreef:LeGuen? Van dat vreselijke voetbal van Kameroen?
Oké, aan jullie de volgende vragen:
1. Gaat Jol weg?
2. Is dit wenselijk/onwenselijk/rampzalig/positief noch negatief?
3. Wie gaat Ajax (eventueel) aanstellen als opvolger?
4. Wie zou je zelf willen zien als opvolger?
Zeg het maar.
1. Gaat Jol weg?
Zeg het maar.
Het stinkt aan alle kanten!
1. Ja
2. De trainer Jol ga ik niet missen, maar hij is wel ontegenzegelijk de baas bij Ajax, straalt autoriteit uit. Vooral vervelend dat er in deze fase van de voorbereiding (wéér) onrust ontstaat.
3. Blind, in ieder geval als interim en gedurende de playoffs voor de CL
4. Geen flauw idee.
2. De trainer Jol ga ik niet missen, maar hij is wel ontegenzegelijk de baas bij Ajax, straalt autoriteit uit. Vooral vervelend dat er in deze fase van de voorbereiding (wéér) onrust ontstaat.
3. Blind, in ieder geval als interim en gedurende de playoffs voor de CL
4. Geen flauw idee.
Ik zou het overigens heel verstandig vinden als Blind in ieder geval de play-offs voor de CL zou doen. Op die manier loop je niet het risico dat de opvolger van Jol al beschadigd is voordat hij een fatsoenlijke training heeft geleid.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
1) Ja, hij gaat
2) Rampzalig. Wéér overnieuw beginnen vlak voor een nieuw seizoen.
3) Koppel Danny Blind en Frank de Boer
4) Aad de Mos. Als we er dan toch een potje van gaan maken moet het ook maar een zo hoog mogelijk Jiskefet gehalte hebben ook....
2) Rampzalig. Wéér overnieuw beginnen vlak voor een nieuw seizoen.
3) Koppel Danny Blind en Frank de Boer
4) Aad de Mos. Als we er dan toch een potje van gaan maken moet het ook maar een zo hoog mogelijk Jiskefet gehalte hebben ook....
Nil volentibus arduum
Zo zie ik het ook, Benji. Ik zal Jol niet missen, maar ik ben wel bang dat zijn opvolger (Blind?) een stuk minder zal zijn. Minder en goedkoper.
En speciaal voor Khraa, de BBC komt ook met het nieuws dat Jol (wellicht) naar Fulham gaat.
En speciaal voor Khraa, de BBC komt ook met het nieuws dat Jol (wellicht) naar Fulham gaat.
- Kowalczyk
- Moderator English Section
- Contacteer:
1. Ja.joey schreef:Oké, aan jullie de volgende vragen:
1. Gaat Jol weg?
Zeg het maar.
2. Op een ander moment onwenselijk, maar nu - gezien de timing - rampzalig (voor het komende seizoen welteverstaan).
3. Danny Blind.
4. Een bewezen topmanager die boven de discussie, de partijen en de materie staat.
K.
Still alive...
Ik geloof er nog steeds niets van. Als Jol weggaat, dan mag de hele directie opstappen. Dat valt dan gewoon onder mismanagement.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Kowalczyk
- Contacteer:
Daar valt iets voor te zeggen, ja.Khraa schreef:Ik geloof er nog steeds niets van. Als Jol weggaat, dan mag de hele directie opstappen. Dat valt dan gewoon onder mismanagement.
Maar als Jol echt weggaat, en Blind echt zijn vervanger wordt, breekt bij mij het lijntje en ga ik me tot nader order niet meer druk maken om zulke zaken. Dus wat de directie doet, moeten ze dan zelf maar uitvogelen. Mij zal het een worst wezen, als het zo ver komt.
K.
Still alive...
Ik ben zowaar zenuwachtig voor morgen. 

Ajax staat daar toch altijd weer garant voor. Dacht ik na het WK dat we even wat saaie voorbereidingsweken moesten doorkomen, is het spel nu alweer volle bak op de wagen.Justin schreef:Ik ben zowaar zenuwachtig voor morgen.
De BBC meldt dus dat er pas later deze week onderhandelingen zullen plaatsvinden. Zie boven.Justin schreef:Ik ben zowaar zenuwachtig voor morgen.
Wat een emoties, Ko. Ben je er nu nog niet aan gewend? Hoelang loop je al mee? Je wéét toch onderhand hoe het bij Ajax gaat?

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Typisch, we willen spanning in deze komkommertijd, hèWie kent Cees de Wolf nog schreef:Overigens wordt Sven Goran Eriksson net zo goed als potentiële kandidaat genoemd bij Fulham. Maar dat nemen de Nedelandse media dan kennelijk weer niet over.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Kowalczyk
- Contacteer:
Emmer. Druppel.joey schreef:Wat een emoties, Ko. Ben je er nu nog niet aan gewend? Hoelang loop je al mee? Je wéét toch onderhand hoe het bij Ajax gaat?
(En schrik over het feit dat ik bij mezelf constateer dat ik het écht niet leuk meer vind als dit doorgaat. Ik heb er geen zin meer in zo.)
K.
Still alive...
Volgens mij geef je na elk seizoen toch weer een slok uit die emmer aan Prometheus zodat de kwelling door kan gaan. Bij MvB was het volgens mij ook al emmer en druppel bij je
.

En anders vinden we in Ko junior wel weer een nieuw slachtoffer. 

En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ik begrijp Ko helemaal.
Het kan altijd dat een trainer weg gaat, maar Danny Blind als vervanger.... dan heb ik ook weer zo'n hopeloze gevoel en wil gewoon aan strand gaan liggen en niet mezelf druk laten maken over Ajax.
Ajax is toch geen vriendenclubje die steeds oud-spelers zonder kwalificaties aanstelt. Belachelijk.
Het kan altijd dat een trainer weg gaat, maar Danny Blind als vervanger.... dan heb ik ook weer zo'n hopeloze gevoel en wil gewoon aan strand gaan liggen en niet mezelf druk laten maken over Ajax.
Ajax is toch geen vriendenclubje die steeds oud-spelers zonder kwalificaties aanstelt. Belachelijk.
- Kowalczyk
- Contacteer:
Lach er maar om, maar wat ik nu zeg, heb ik nog nooit gezegd: als Jol weggaat en Ajax het werkelijk bestaat om Danny Blind aan te stellen, dan is het finito. Mijn vrienden en ik zitten ook op één lijn: mijn hele groepje neemt dan een sabbatical year - en misschien meerdere. Ik blijf me niet opladen voor prutswerk.Benji schreef:Volgens mij geef je na elk seizoen toch weer een slok uit die emmer aan Prometheus zodat de kwelling door kan gaan. Bij MvB was het volgens mij ook al emmer en druppel bij je.
Wel zullen we dan vaak bij Jong Ajax op de Toekomst te vinden zijn. Dat wel.
K.
Still alive...
-
- AT Toto winner 10/11
Weet jij dit via je ingangen bij Ajax?Kowalczyk schreef:Laat ik vooropstellen dat ik nog wat mensen wil horen en wat goede verhalen wil lezen voordat ik me er definitief over uitspreek, maar ik weet wél dat Jol beloofd is dat hij mocht gaan bouwen. Spelers zouden blijven, voor langere tijd worden vastgelegd, er zou vaker 'nee' gezegd gaan worden tegen aspirant-kopers. Ajax zou de ploeg bij elkaar houden en weer echt een gooi naar de top doen.Boabdil schreef:Ik geloof er niet zo veel van. Vooralsnog zijn het geruchten. Daarbij zou mij enorm teleurstellen in de mens Jol als ie nou zomaar vertrekt. Hij heeft vorige jaar bewust gekozen voor Ajax.
Ik vind dit wel heel makkelijk aan de rol van Jol voorbij gaan. Hij heeft de volledige technische macht gekregen, mocht zijn vriendenkring meenemen en krijgt 3 miljoen euro per jaar. In ruil daarvoor mag je best iets meer trouw tonen dan een week voor de CL-voorronde opstappen. Als hij dat echt doet is dat gewoon ongehoord onbeschoft. Dan moet hij wel écht goede redenen hebben om niet als verrader in de boeken te verdwijnen.Ik ben vooralsnog geneigd om Ajax dit kwalijk te nemen, en pas in tweede instantie Jol. En Ajax zou natuurlijk pas écht afgaan als een gieter als ze verzuimen een vervanger van kaliber te presenteren en een assistent voor de groep zetten, voor de rest van het seizoen.
- Kowalczyk
- Contacteer:
Dat klinkt spannender dan het is, maar twee werknemers van Ajax hebben onder het genot van bier wel zulke dingen tegen me gezegd, ja. Ajax ging echt zijn leven beteren qua aan- en verkoopbeleid.Scherrer schreef:Weet jij dit via je ingangen bij Ajax?
Daar heb je absoluut een punt. Is beslist waar.Ik vind dit wel heel makkelijk aan de rol van Jol voorbij gaan. Hij heeft de volledige technische macht gekregen, mocht zijn vriendenkring meenemen en krijgt 3 miljoen euro per jaar. In ruil daarvoor mag je best iets meer trouw tonen dan een week voor de CL-voorronde opstappen. Als hij dat echt doet is dat gewoon ongehoord onbeschoft. Dan moet hij wel écht goede redenen hebben om niet als verrader in de boeken te verdwijnen.
K.
Still alive...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
1 Nee [maakt de rest overbodig, maar stel...]joey schreef:Oké, aan jullie de volgende vragen:
1. Gaat Jol weg?
Zeg het maar.
2 Niet negatief
3 Blind [ad interim]
4 Ariël Jacobs, coach van het jaar en kampioen van België [met anderlecht] in zijn spoor komt ook lukaku
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Jol is echt niet zo naïef dat-ie denkt dat Ajax v/d Wiel kan behouden als Bayern twintig miljoen biedt, hoor...
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Vannacht twee uur geslapen maar ik kijk om de vijf minuten tijdens Lost op alle sites en dit forum naar nieuws.. Begin goed gek te worden.
Als Jol gaat, gaan Suarez en Stekelenburg ook. Van der Wiel gaat sowieso al weg maar van die andere twee had ik nog hoop.
Als Jol gaat, gaan Suarez en Stekelenburg ook. Van der Wiel gaat sowieso al weg maar van die andere twee had ik nog hoop.
IK GELOOF!!!!!!