Voorbereiding seizoen 2010/2011
Moderator: mods
Re: Voorbereiding seizoen 2010/2011
Nu, heb naar die samenvatting van tegen Fc Horst zitten kijken, maar ik vind deze selectie weer een hoog " kom net kijken " nivo uitstralen.Zo van " bij het minste of geringste valt alles weer in elkaar ".
Maar goed, kan natuurlijk ook een verkeerd beeld krijgen bij/met zulke oefenwedstrijden ..
Maar goed, kan natuurlijk ook een verkeerd beeld krijgen bij/met zulke oefenwedstrijden ..
Blij met de punten ...
Je speelt dan ook met een groot aantal jeugd spelers die dan ook net komen kijken...Verder zegt zo'n oefenwedstrijd natuurlijk niks...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Nou, zo'n oefenwedstrijd zegt in ieder geval zoveel dat mochten er enkele basisspelers wegvallen door blessures en/of schorsingen het elftal kwa body veel kracht inboed.Zoals het er nu dan uitziet moeten het de " Sukjes " gaan doen, en die spelers hebben mij nog niet kunnen overtuigen ...
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Helemaal mee eens. Alleen Ozbliz schijnt het erg goed te doen, maarja dat deed Zeegelaar vorig seizoen ook in de voorbereiding. Ik ben benieuwd of hij vanavond ook opvalt als het niveau iets hoger is. (het blijft een oefenpotje)999 schreef:Nou, zo'n oefenwedstrijd zegt in ieder geval zoveel dat mochten er enkele basisspelers wegvallen door blessures en/of schorsingen het elftal kwa body veel kracht inboed.Zoals het er nu dan uitziet moeten het de " Sukjes " gaan doen, en die spelers hebben mij nog niet kunnen overtuigen ...
Vanavond wordt toch weer een test neem ik aan. Zeegelaar weer linksback, anita op rechts. voorin is er weinig keus met Suk, de jong, Ozbliz en Emanuelson.. eventueel nog Sarpong (blijft een middenvelders)
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Wordt het vanavond nog ergens uitgezonden? Zit een weekendje in Nederland.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
bedankt! :)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
18.55 volgens de site van rtl 7.
Wel frappant dat bij de aankondiging van de EL een foto van Ajax gebruikt wordt.....
Wel frappant dat bij de aankondiging van de EL een foto van Ajax gebruikt wordt.....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Ajax verkoopt goed.
Typisch dat Digitenne er nu mee kapt.
Edit: Maar ik heb het gefixt! Ik ben gruwelijk!
Edit: Maar ik heb het gefixt! Ik ben gruwelijk!
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Ze kondigen de wedstrijd net aan als een potje voor liefhebbers. Humor kun je ze niet ontzeggen bij RTL7...
Nil volentibus arduum
Marc van Hintum hoor ik niet graag praten. 

Vermeer, flutkeeper. 

Als hij het in naam van Vitesse doet vind ik het prima... Jammer dat hij daar weg is.D_skilled schreef:Marc van Hintum hoor ik niet graag praten.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Niet al te hoog nivo ... deze wedstrijd ...
Blij met de punten ...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
schakel net in en ajax staat achter met 1-0..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Wat een lelijke 'Salou"-shirtjes zeg van Ajax. Lijkt echt een goedkope rip-off.
Je mist nix hoor...mattie schreef:schakel net in en ajax staat achter met 1-0..
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
Heerlijk om na 2 maanden slaapverwekkend afbraakvoetbal van Oranje Ajax weer te zien voetballen. Het nivo is misschien niet al te hoog, maar Ajax probeert ten minste te voetballen en combineert af en toe aardig.
Maak jezelf niet belachelijk, Trab. Het is Feyenoord in disguise. Lijkt helemaal nergens op.
Ik geloof het wel, ik schakel over naar het EK onder-19.
Gezien de spelers die er ter beschikking zijn spelen ze best redelijk. Maar het ging mij meer om de intentie van voetballen. Ze proberen te voetballen en dat is al een hele verademing tov oranje.Feest schreef:Maak jezelf niet belachelijk, Trab. Het is Feyenoord in disguise. Lijkt helemaal nergens op.
- SylvievdVaart
Inderdaad!Trab schreef:Heerlijk om na 2 maanden slaapverwekkend afbraakvoetbal van Oranje Ajax weer te zien voetballen. Het nivo is misschien niet al te hoog, maar Ajax probeert ten minste te voetballen en combineert af en toe aardig.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Het is in ieder geval duidelijk dat De Zeeuw node gemist wordt en dat er een echte spits bij moet komen en dat Sarpong geen rechtsbuiten is.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!