Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Deze uitspattingEN. Ook het blokkeren van Ferrar is hem ten laste gelegd. Hij kan wel zeggen dat hij niet wist, dat Ferrar daar reed, maar dat is onzin.
Hij zorgde in een sprint 2 maal voor een gevaarlijke situatie. Als er iemand valt door zijn toedoen dan is het leed niet te overzien.
Hij zorgde in een sprint 2 maal voor een gevaarlijke situatie. Als er iemand valt door zijn toedoen dan is het leed niet te overzien.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Gisteren wist Mart Smeets al te melden dat Stijn Devolder naar Vacansoleil gaat. Ik heb nog een opvallend nieuwtje. Men is namelijk ook in gesprek met Ricardo Riccò. Zou wel een hele opvallende transfer zijn.
Nil volentibus arduum
Een van mijn favoriete renners. 

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Il Cobra is een held. 

- peter
Voor mij wel ja. Pantani was ook een held.Scherrer schreef:Een bewezen pakker als held?Peter schreef:Il Cobra is een held.
En Ullrich ook.
Het is nog niet rond he. Ik denk dat Ricco na zijn sterke prestaties in de Ronde van Oostenrijk wel meer opties zal hebben. Al blijft het de vraag of ploegen met hem in zee willen gaan vanwege zijn dopingverleden.
Wat mij betreft is hij in ieder geval weer welkom in het peloton. Hij heeft een schorsing gehad en die uitgezeten. Dan moet hij weer een kans kunnen krijgen.
Wat mij betreft is hij in ieder geval weer welkom in het peloton. Hij heeft een schorsing gehad en die uitgezeten. Dan moet hij weer een kans kunnen krijgen.
Nil volentibus arduum
Ik draai het om. Genoeg gebruikers die geen schorsing hebben uitgezeten.Scherrer schreef:Een bewezen pakker als held?Peter schreef:Il Cobra is een held.
Op dit moment zijn Vino en Ricco mijn favorieten. Vroeger Ullrich.
Voor Thomas Dekker heb ik ook sympathie.
Vino!Jöhnk schreef:Ik draai het om. Genoeg gebruikers die geen schorsing hebben uitgezeten.Scherrer schreef:Een bewezen pakker als held?Peter schreef:Il Cobra is een held.

Hij geeft een wielerronde kleur.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- AT Toto winner 10/11
En ongetwijfeld ook voor Basso, Schumacher, Valverde, Rasmussen en de gehele Festina-ploeg van de jaren '90?Jöhnk schreef:Ik draai het om. Genoeg gebruikers die geen schorsing hebben uitgezeten.Scherrer schreef:Een bewezen pakker als held?Peter schreef:Il Cobra is een held.
Word je pas fan van ze als ze gepakt zijn of heb je een vooruitziende blik en worden mensen waar jij fan van bent standaard dopinggebruikers? In dat laatste geval is het een pak van mijn hart dat jij zo'n hekel hebt aan Armstrong.

Vino in de aanval. 

En vandaag gewoon nog een keer. Prachtige overwinning voor Vinokourov!
Nil volentibus arduum
Wat blijft het ook een prachtige renner.Marillion schreef:En vandaag gewoon nog een keer. Prachtige overwinning voor Vinokourov!

- peter
Fantastisch inderdaad. Gave aanval en heel knap afgemaakt.
Ik ergerde me weer groen en geel aan Rabobank toen ik ze een halfslachtig treintje voor Freire zag organiseren. Alsof Freire ook maar enige kans heeft om een sprint te winnen, zeg.

Ik ergerde me weer groen en geel aan Rabobank toen ik ze een halfslachtig treintje voor Freire zag organiseren. Alsof Freire ook maar enige kans heeft om een sprint te winnen, zeg.
- Daily Blind
Rabo is altijd kansloos bezig. Tonen nooit het initiatief en zullen dus nooit winnen. Ze hebben deze tour nu al 3 keer de kans gehad om aan te vallen, maar blijven gewoon trouw volgen.
Eens. Maken nooit het tempo, sturen zelden iemand mee en vallen (Gesink en Menchov) zelden zelf aan. Volgen, volgen en nog eens volgen. Saaie ploeg.Zlatan Son of God schreef:Rabo is altijd kansloos bezig. Tonen nooit het initiatief en zullen dus nooit winnen. Ze hebben deze tour nu al 3 keer de kans gehad om aan te vallen, maar blijven gewoon trouw volgen.
Pff, als ik die teamleiders van Rabobank hoor praten, begrijp ik wel waarom die ploeg zonder inspiratie fietst...
- Jinne
- Site Admin
Kom op! Schlek en Contador alleen met elkaar bezig. Nu een derde hond die er met het been vandoor gaat!
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ze kunnen het zich makkelijk permiteren.Jinne schreef:Kom op! Schlek en Contador alleen met elkaar bezig. Nu een derde hond die er met het been vandoor gaat!
Het is een strijd binnen een strijd. Heerlijk. Contador kan Schleck er niet vanaf rijden en Schleck doet niets anders dan Contador tot in de bus van Astana volgen! Dan zien dat Menchov op het juiste moment demarreerde, Gesink de boel toen al sleeptouw had genomen, nadat hij al was gelost. Een heerlijk slotklim.
Chris a.k.a Giiser
Het was al wel duidelijk maar vandaag was opnieuw goed te zien dat het echt maar tussen twee renners gaat. Schleck en Contador zijn echt een klasse apart. Jammer dat de rest er niet iets dichterbij zit want dan kun je profiteren van zo'n situatie als vandaag. Wel een leuke finale gezien met een prima winnaar. Altijd mooi wanneer een vroege aanvaller het tot het einde kan volhouden.
Overigens ook een hele sterke tour voor Jurgen van den Broeck. Die gaat zonder slechte dag gewoon top 5 rijden.
Overigens ook een hele sterke tour voor Jurgen van den Broeck. Die gaat zonder slechte dag gewoon top 5 rijden.
Nil volentibus arduum
Teleurstellende etappe, ik had er veel meer van verwacht. Nu wachtte iedereen tot de slotklim terwijl deze lang niet zo zwaar is als de klim daarvoor.
Jammer dat Gesink niet meeging met Cunego en co anders hadden we wellicht een andere finale gekregen.
En wat voor een ballen heeft die Contador! Toch een zeer sterk staaltje blufpoker dat ie liet zien, volgens mij gaat hij de Tour op z'n gemakje - voor zover dat kan natuurlijk - winnen.
Ik snap Schleck dan ook niet zo goed, oké hij heeft de gele trui en staat 31 seconden voor op Contador maar hij denkt toch niet dat dit genoeg is voor die tijdrit of wacht hij tot aan de Tourmalet om nog iets te proberen?
En Vino is weer zoals vanouds geweldig bezig! Blijft toch een van mijn favoriete renners in het peloton. Hopen dat hij dit niveau nog een jaartje vol kan houden, dat belooft wat als ook Ricco volgend jaar de Giro/Tour gaat rijden. Die rijdt sinds zijn terugkeer alles op een hoopje en dat terwijl zowat iedereen tegen hem is.
Nu maar hopen dat de parcours makers volgend jaar een mooiere Tour kunnen samenstellen zodat het echt genieten geblazen wordt.
Jammer dat Gesink niet meeging met Cunego en co anders hadden we wellicht een andere finale gekregen.
En wat voor een ballen heeft die Contador! Toch een zeer sterk staaltje blufpoker dat ie liet zien, volgens mij gaat hij de Tour op z'n gemakje - voor zover dat kan natuurlijk - winnen.
Ik snap Schleck dan ook niet zo goed, oké hij heeft de gele trui en staat 31 seconden voor op Contador maar hij denkt toch niet dat dit genoeg is voor die tijdrit of wacht hij tot aan de Tourmalet om nog iets te proberen?
En Vino is weer zoals vanouds geweldig bezig! Blijft toch een van mijn favoriete renners in het peloton. Hopen dat hij dit niveau nog een jaartje vol kan houden, dat belooft wat als ook Ricco volgend jaar de Giro/Tour gaat rijden. Die rijdt sinds zijn terugkeer alles op een hoopje en dat terwijl zowat iedereen tegen hem is.
Nu maar hopen dat de parcours makers volgend jaar een mooiere Tour kunnen samenstellen zodat het echt genieten geblazen wordt.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Schlecks ketting ging eraf, Contador valt aan. Ben benieuwd!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Jammer dat het zo moet. Schleck was net los.
Pfff...toch wel een tikkie discutabel om daar aan te vallen hoor. Contador mag het natuurlijk gewoon doen maar heel netjes is het niet. Nu win je de tour natuurlijk niet omdat je zo'n aardige jongen bent. Het gaat simpelweg om de klok. Maar ik denk toch dat Contador zich er ook niet helemaal prettig bij zal voelen.
Het is natuurlijk wel een duivels dilemma. Je staat op 31 seconden achterstand, Schleck valt aan en het leek in ieder geval even te duren voor Contador kon reageren. Kortom, je hebt te maken met een hele sterke tegenstander en je moet maar afwachten of je die tijd kunt goedmaken. Een tijdrit na drie weken tour is ook geen gewone tijdrit. Moet je dan een heer zijn en niet willen profiteren van materiaalpech van je tegenstander of is alles geoorloofd. Moeilijke keuze. Ik snap zowel waarom je het wel zou dan als waarom je het niet zou doen.
Overigens heeft Menchov nog steeds uitstekende kansen op het podium en misschien zelfs wel op de 2e plaats. Hij komt immers weer wat dichter bij Schleck en heeft voor wat het waard is op papier de betere tijdrit in huis. Gesink kan bergop gewoon net niet met de beste mee. Jammer maar hij is zeker niet slecht.
Het is natuurlijk wel een duivels dilemma. Je staat op 31 seconden achterstand, Schleck valt aan en het leek in ieder geval even te duren voor Contador kon reageren. Kortom, je hebt te maken met een hele sterke tegenstander en je moet maar afwachten of je die tijd kunt goedmaken. Een tijdrit na drie weken tour is ook geen gewone tijdrit. Moet je dan een heer zijn en niet willen profiteren van materiaalpech van je tegenstander of is alles geoorloofd. Moeilijke keuze. Ik snap zowel waarom je het wel zou dan als waarom je het niet zou doen.
Overigens heeft Menchov nog steeds uitstekende kansen op het podium en misschien zelfs wel op de 2e plaats. Hij komt immers weer wat dichter bij Schleck en heeft voor wat het waard is op papier de betere tijdrit in huis. Gesink kan bergop gewoon net niet met de beste mee. Jammer maar hij is zeker niet slecht.
Nil volentibus arduum