PSV 2010-2011
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: PSV 2010-2011
welke "dragende"spelers zijn er dan nu bij Ajax weg?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
PSV neemt een enorm risico. Wanneer ze de CL weer niet bereiken, doen ze financieel (en sportief dus) een enorme stap terug.Bertje schreef:Ja, vooralsnog doet PSV véél betere zaken (op sportief gebied) dan Ajax. Bovendien lijken bij PSV de dragende spelers te blijven.
Ik val trouwens niet achterover van Lens, Hutchinson en evt. Berg. Goede spelers, ja, maar geen top. Die Braziliaan ken ik natuurlijk niet.
Ik vind dat Ajax beter materiaal heeft. Zie bij PSV niet veel spelers, die voor Ajax een versterking zouden zijn. Dzsudzsak, Bakkal, Afellay. Meer niet.
Reis, Koevermans of wat voor spits dan ook. ;)
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mee eens. Onverantwoord.wimpey schreef:PSV neemt een enorm risico. Wanneer ze de CL weer niet bereiken, doen ze financieel (en sportief dus) een enorme stap terug.
Die Hutchinson ken ik ook niet, jij wel? Ik denk wel dat Berg er een paar kan maken bij PSV. Vorig seizoen scoorden ze moeilijk.Ik val trouwens niet achterover van Lens, Hutchinson en evt. Berg. Goede spelers, ja, maar geen top. Die Braziliaan ken ik natuurlijk niet.
Veel zal afhangen van Affelay. Vertrekt hij of niet? En zo ja, wie komt er dan nog bij?
Het stinkt aan alle kanten!
Waarom kopen ze Berg niet, Baseman? Ze hebben toch heel veel geld...
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Reis, koevermans hebben ze ook nog.. Berg heeft ook het afgelopen jaar niet veel gespeeld bij zijn huidige club. Daarnaast hebben ze ook Lens gekocht. dus al met al zijn ze daar toch aardig bezig.goodfella schreef:Waarom kopen ze Berg niet, Baseman? Ze hebben toch heel veel geld...
Weer op zoek naar een Interim coach..
goodfella schreef:Waarom kopen ze Berg niet, Baseman? Ze hebben toch heel veel geld...
Ze kunnen het salaris van Berg niet ophoesten.
Marcel Brands zegt net in een interview dat ze rond zijn met HSV en dat ze nu nog met Berg moeten praten.
I think I lost my fucking headache
Lijkt geen probleem te gaan worden:
PSV hoopt maandag de komst van Marcus Berg af te ronden. De spits wordt voor een seizoen gehuurd van Hamburger SV, waar de Zweed geen aanmerking kon maken op een basisplaats.
'Marcus heeft een goed gevoel bij PSV', liet Søren Lerby weten aan Voetbal International. De zaakwaarnemer verblijft momenteel in Italië waar hij de bruiloft van Wesley Sneijder bijwoont.
Maandag wordt hij in Eindhoven verwacht en verwacht de zaakwaarnemer de verhuur te voltooien. Berg zelf is op dit moment in Lübeck, waar HSV en Juventus een oefenwedstrijd spelen
www.vi.nl
Op PN gaan nu geruchten dat PSV veel interesse heeft in Feyenoord speler De Vrij, eventueel in een ruil met Koevermans. PSV zoekt blijkbaar nog een jonge talenvolle rechtsbenige verdediger, die zowel centraal als rechtsback kan spelen.
Koevermans kwijt raken en De Vrij ervoor in de plaats, ik ben voor

Reis is een gerehabiliteerde cokeneus en Koef is na de komst van Berg spits nummer 4 ofzo bij PSV? Dure tribuneklant.Bertje schreef:Reis, Koevermans of wat voor spits dan ook. ;)
Marcelo, Berg, Lens en Hutchinson waren goede spelers. Bij Krakau, Groningen, AZ en FCK.

Berg is compleet geflopt bij HSV, eens kijken of ie de draad bij PSV weer kan oppakken.
PSV heeft nog altijd een matige keeper, 2 matige Mexicanen, 2 matige backs en Engelaar. Ajax hoeft bepaald niet jaloers te zijn op de selectie van PSV, lijkt me...
Klinkt te mooi om waar te zijn. De Vrij is echt een geweldenaar.Baseman schreef:Op PN gaan nu geruchten dat PSV veel interesse heeft in Feyenoord speler De Vrij, eventueel in een ruil met Koevermans. PSV zoekt blijkbaar nog een jonge talenvolle rechtsbenige verdediger, die zowel centraal als rechtsback kan spelen.
Goede deal.Baseman schreef:Op PN gaan nu geruchten dat PSV veel interesse heeft in Feyenoord speler De Vrij, eventueel in een ruil met Koevermans. PSV zoekt blijkbaar nog een jonge talenvolle rechtsbenige verdediger, die zowel centraal als rechtsback kan spelen.
IK GELOOF!!!!!!
-
Dat zou voor Ajax ook een goede optie zijn als we Greg mochten kwijtraken.. maar ja... een feyenoorder die naar Ajax wil... die komt niet levend uit R'dam.
Whitey on the moon.
Koevermans gaat echt geen half miljoen euro inleveren.
De Vrij gaat volgend seizoen ook gewoon een dip krijgen.

De Vrij gaat volgend seizoen ook gewoon een dip krijgen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
feyenoord kan t salaris van koef toch niet ophoesten of nu opeens weer wel?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Berg wordt vandaag gekeurd en is daarna een jaar PSV'er.
Hopen dat hij zijn niveau bij Groningen weet te behalen bij PSV, dan kan Reis mooi in de luwte beginnen en laten zien dat hij nu wel clean kan blijven.
En een dubbele bezetting is wel handig...
Hopen dat hij zijn niveau bij Groningen weet te behalen bij PSV, dan kan Reis mooi in de luwte beginnen en laten zien dat hij nu wel clean kan blijven.
Nee, maar Kromkamp wel.De Dominee schreef:Manolev is dus alweer afgeschreven?
En een dubbele bezetting is wel handig...
Kromkamp is nog niet weg. En die blijft, à la Wielaert, ook gewoon zitten waar ie zit, lijkt me.
Maak je je al zorgen, Baseman? Wanneer PSV dit seizoen weer geen kampioen wordt, zal het verval wel erg groot worden.
Maak je je al zorgen, Baseman? Wanneer PSV dit seizoen weer geen kampioen wordt, zal het verval wel erg groot worden.
Kromkamp zal inderdaad niet zomaar vertrekken.
Mocht PSV weer geen kampioen worden dan krijgen ze hetzelfde probleem als Ajax nu, een te hoog salarishuis en een te hoog budget. Daar heeft PSV dit seizoen al wat aan gedaan door de begroting te verlagen, maar die zal dan nog verder naar beneden moeten en dan zullen er hoogstwaarschijnlijk ook enkele grootverdieners verkocht moeten worden.
Maar zorgen maak ik me niet, eerst het seizoen maar eens afwachten. En mocht het tegenvallen, dan hoeft dit ook niet negatief te zijn. Terug naar de basis in dat geval, dan maar sportief wat minder sterk.
Mocht PSV weer geen kampioen worden dan krijgen ze hetzelfde probleem als Ajax nu, een te hoog salarishuis en een te hoog budget. Daar heeft PSV dit seizoen al wat aan gedaan door de begroting te verlagen, maar die zal dan nog verder naar beneden moeten en dan zullen er hoogstwaarschijnlijk ook enkele grootverdieners verkocht moeten worden.
Maar zorgen maak ik me niet, eerst het seizoen maar eens afwachten. En mocht het tegenvallen, dan hoeft dit ook niet negatief te zijn. Terug naar de basis in dat geval, dan maar sportief wat minder sterk.
Daar zit dus ook gelijk het risico. Ajax heeft ook gedacht dat als de begroting omlaag moet er 'gewoon' een p[aar grootverdieners verkocht moeten worden. Het is alleen zo lullig als er geen interesse is voor die grootverdieners, of als ze hun contract uitdienen (zoals Afellay)
Er is interesse voor de grootverdieners van Ajax hoor, luister het interview met Jol maar na van gisteren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik heb het over de afgelopen jaren, waarin Ajax een heel peleton heel veel verdienende, niet spelende spelers had.
Wigan meldt zich voor Salcido'
AMSTERDAM - Carlos Salcido heeft zich nog altijd niet gemeld bij PSV. De Mexicaanse verdediger schermt met interesse van Wigan Athletic. De Engelse club heeft volgens Voetbal International contact opgenomen met zaakwaarnemer Lyle Yorks. Dit heeft de zaakwaarnemer Marcel Brands, de technisch directeur van PSV, laten weten. Salcido had zich maandag moeten melden in Eindhoven. De verdediger speelde met Mexico een sterk WK. Hij haalde onlangs uit naar PSV-trainer Fred Rutten in de hoop een vertrek te forceren.
Bouma
Wigan kan Salcido alleen aantrekken als het eerst een speler verkoopt. PSV heeft op zijn beurt de opvolger voor de linkspoot al in huis. Wilfred Bouma is al enige tijd op proef bij zijn oude club en lijkt Rutten te hebben overtuigd. ''Hij wordt steeds fitter'', aldus de coach.
NUsport
Prima. Bouma zie ik graag achterin bij PSV.
Face your fears and live your dreams, No Fear