Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws 2009/2010
Doe niet zo panisch joh, Blind kan toch gewoon namens AJAX een belletje plegen?
Ik ken hem ook niet, ik zal eens wat zoeken.
Ik ken hem ook niet, ik zal eens wat zoeken.
Het is zijn werk niet meer. En ik hoop dat hij zich ook niet meer met dit soort dingen mag bemoeien. De vorige keren dat hij bij zulke dingen betrokken was, speelden we voor Sinterklaas. Ik krijg de zenuwen bij het idee alleen al dat hij nog op een of andere manier tussenpersoon mag spelen. Blind mag van mij braaf de pylonnen neerzetten en verder niets.
Mijn gevoel zegt, dat 'de entourage van de speler' iets in werking probeert te zetten. Al weet je natuurlijk nooit of ze bij Ajax op een idee zijn gekomen nu de kranten melden dat Twente aan deze speler denkt.
Mijn gevoel zegt, dat 'de entourage van de speler' iets in werking probeert te zetten. Al weet je natuurlijk nooit of ze bij Ajax op een idee zijn gekomen nu de kranten melden dat Twente aan deze speler denkt.
Het stinkt aan alle kanten!
Misschien was Cock op vakantie.
Meestal staan de goede opvallende spelers op vele lijstjes, dat kan nu dus ook gebeurd zijn.

Meestal staan de goede opvallende spelers op vele lijstjes, dat kan nu dus ook gebeurd zijn.
- martijn401
ANAD: Naast Stam ook Grygera en Rosales in beeld
14 juli 2010
Volgens het Algemeen Dagblad zijn naast Ronnie Stam ook Zdeněk Grygera en Roberto Rosales in beeld bij Ajax als opvolger van Gregory van der Wiel. De kans dat Stam komt lijkt volgens het AD heel klein. Ajax zou niet bereid zijn de gevraagde 4 miljoen euro te betalen.
Ajax Netwerk
Oud-Ajacied Grygera zou ook in beeld zijn, hij komt nu uit voor Juventus. Zijn komst zou alleen op huurbasis mogelijk kunnen. Zijn salaris is te hoog voor de huishouding van Ajax. Hij heeft als voordeel dat hij ook centraal goed uit de voeten kan.
Ajax Netwerk
Daarnaast heeft de club de laatste weken Roberto Rosales van AA Gent nadrukkelijk gescout. Danny Blind heeft de Venezolaanse rechtsback onlangs bekeken en er zijn video-beelden opgevraagd. Rosales is ook in beeld bij FC Twente, in het geval Stam naar Ajax vertrekt.
Grygera ook in beeld, prima centrale verdediger,maar een optie voor de rechtsback positie?
Wie weet.
Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Op het moment dat onze voormalige Directeur Spelersbeleid (Machlas, 16 miljoen gulden) of wel onze voormalige trainer (Rosenberg, 5 miljoen) of wel onze voormalige Technisch Manager (Sulejmani, 16 miljoen, enz) bij transfers betrokken dreigt te worden, gaan bij mij alle alarmbellen af. Laten we hem voor alle zekerheid uit de buurt houden. Deze persoon duikt elke keer weer op als het om transfers gaat, en dat is steeds als Ajax veel te veel geld uitgeeft.
Voor alle zekerheid, oké?
Maar misschien komt het allemaal uit de dikke duim van Belgische journalisten. Dat valt zeker niet uit te sluiten.

Maar je begrijpt toch wel wat ik bedoel? Op het moment dat onze voormalige Directeur Spelersbeleid (Machlas, 16 miljoen gulden) of wel onze voormalige trainer (Rosenberg, 5 miljoen) of wel onze voormalige Technisch Manager (Sulejmani, 16 miljoen, enz) bij transfers betrokken dreigt te worden, gaan bij mij alle alarmbellen af. Laten we hem voor alle zekerheid uit de buurt houden. Deze persoon duikt elke keer weer op als het om transfers gaat, en dat is steeds als Ajax veel te veel geld uitgeeft.
Voor alle zekerheid, oké?

Maar misschien komt het allemaal uit de dikke duim van Belgische journalisten. Dat valt zeker niet uit te sluiten.
Oké, voor jouw gemoedsrust dan 

In ieder geval: het WK is afgelopen, het spel is op de wagen!
Ja, binnen nu en een week moeten we duidelijkheid hebben over de toekomst van de WK-gangers.
Wat denken jullie? Blijven Stekelenburg en Suarez bij Ajax? Ik denk het wel.
Wat denken jullie? Blijven Stekelenburg en Suarez bij Ajax? Ik denk het wel.
Dubieus. Die spelers zelf staan zelf (volgens de berichten) niet onwelwillend tegenover een vertrek. Bij Twente speelt hetzelfde met Ruiz, Douglas en Tiote, maar het lijkt er op dat niemand wil voldoen aan de gevraagde transfersommen. Enig nadeel (en voor Slop voordeel) is dat Steek en Suarez een goede indruk hebben achtergelaten op het WK.
Rosales --> aanvallend goed, goede voorzet. Verdedigend kwetsbaar.
Vrij kleine speler ook.
Vrij kleine speler ook.
Klinkt meer als nieuwe van der Wiel
I think I lost my fucking headache
Als vdW Geen duelkracht, explosiviteit zou hebben en positioneel/tactisch naief zou zijn.
Ik zou 'gewoon' voor flink wat geld Felipe Mattioni uit de stal van Raiola halen. Echte Ajax-speler. Rechter Maxwell.
Ik zou 'gewoon' voor flink wat geld Felipe Mattioni uit de stal van Raiola halen. Echte Ajax-speler. Rechter Maxwell.
Wat heet 'flink wat geld'?
Dat zal wel een optie zijn nu Raiola helemaal terug is bij Ajax. Of niet?
Is die jongen niet net gekocht door Mallorca? Wat lijkt hij trouwens op Kaka, zeg.

Dat zal wel een optie zijn nu Raiola helemaal terug is bij Ajax. Of niet?
Is die jongen niet net gekocht door Mallorca? Wat lijkt hij trouwens op Kaka, zeg.

Laatst gewijzigd door joey op wo jul 14, 2010 9:48 am, 2 keer totaal gewijzigd.
- martijn401
"Rechter Maxwell" kan hij dan ook niet verdedigen?
En volgens mij heeft hij nu een vast dienstverband bij Mallorca. Pas geleden getekend.
Las ik ook ergens, maar hier staat het niet.
Waar speelt hij dan? Leeftijd? Prijskaartje?Feest schreef:Als vdW Geen duelkracht, explosiviteit zou hebben en positioneel/tactisch naief zou zijn.
IK GELOOF!!!!!!
Bron: AT5.nlAjax wil Van der Wiel ruilen voor Braafheid
Ajax is in onderhandeling met Bayern München over een transfer van Gregory van der Wiel. Onderdeel van de deal zou een ruil met Edson Braafheid zijn, die in Duitsland op een zijspoor is geraakt.
Dat melden bronnen AT5. Van der Wiel moet zelf nog praten met Bayern. De Ajacied vertrok vandaag echter naar Ibiza, waar hij een vakantie combineert met de bruiloft van Johnny Heitinga. Die treedt donderdag op het eiland in het huwelijk met zijn vriendin Charlotte-Sophie.
Dinsdagavond bedankte Van der Wiel alle toeschouwers nog even voor de huldiging. "Dit was 1 van de mooiste dagen in mn leven!! Dankzij jullie!! Geweldig! Nogmaals bedankt!"
Lachen om Edson Braafheid.

-
Fucking hell.. ik heb zelden een speler gezien die zo hard achteruit gaat als Braafheid. Of we kunnen concluderen dat Edson nooit echt topmateriaal is geweest....
Als we spelers als Braafheid binnen gaan halen is mijn hoop op een Europese middenmoot rol voor Ajax, voorgoed verdwenen.
Als we spelers als Braafheid binnen gaan halen is mijn hoop op een Europese middenmoot rol voor Ajax, voorgoed verdwenen.
Whitey on the moon.
Bij Bayern springen ze een gat in de lucht.
Dit gezegd hebbende, op het niveau van Ajax (eredivisie, EL) kan hij zich waarschijnlijk wel handhaven.
Dit gezegd hebbende, op het niveau van Ajax (eredivisie, EL) kan hij zich waarschijnlijk wel handhaven.
- Ajaciedjuh
Soms is 1+1 = 2, maar vaak genoeg ook nietVZ schreef:AZ vertrekt zonder Dembélé en El Hamdaoui naar toernooi in Keulen
Woensdag, 14 juli 2010 om 15:52 | WK: 1200 weddenschappen, hoogste noteringen
AZ is woensdag met een selectie van 23 spelers naar Keulen vertrokken. In de door de nieuwe trainer Gertjan Verbeek samengestelde groep zijn Moussa Dembélé en Mounir El Hamdaoui niet opgenomen. Dit melden de Alkmaarders op hun officiële website. Het duo blijft in verband met een mogelijk vertrek naar een andere club achter in Nederland.
/
AZ speelt in Keulen om de ETL Domcup en neemt het woensdagavond op tegen Fenerbahçe. Zaterdag staat er een duel met 1. FC Köln of Anderlecht op het programma. Verbeek kan ook nog niet beschikken over Joey Didulica: de doelman blijft in Alkmaar om aan het herstel van zijn enkelblessure te werken, maar is zaterdag mogelijk wel inzetbaar.
Op Dembélé en El Hamdaoui zal Verbeek sowieso geen beroep doen. "In goed overleg tussen directie, Verbeek en spelers is met het oog op een mogelijke transfer besloten om het tweetal in Alkmaar te laten", luidt de officiële verklaring van AZ. De spelers zullen ook geen deel uitmaken van de selectie voor de Europa League-kwalificatiewedstrijd op 29 juli.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Is dit geen optelwerk van at5? Volgens Jol is Anita absoluut geen rechtsback.joey schreef:Bij Bayern springen ze een gat in de lucht.

Bij AZ zijn ze echt desperate om spelers te verkopen, zeg.

- Ajaciedjuh
Ik zou ze graag bij Ajax zien.Jöhnk schreef: Bij AZ zijn ze echt desperate om spelers te verkopen, zeg.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Braafheid is volgens mij echt een jongen die je niet moet verkassen. Als hij gewoon in Amsterdam woont, bij zijn moeder lekker Surinaams eet, dan komt hij gewoon weer op het niveau van vorig jaar. En toen was hij meer dan welkom.