Denk jij nog steeds dat Contador met vier knechten boven aan de Madeleine komt?Peter schreef:Mag ik uw aandacht voor Navarro? Dank u.

Moderator: mods
Denk jij nog steeds dat Contador met vier knechten boven aan de Madeleine komt?Peter schreef:Mag ik uw aandacht voor Navarro? Dank u.
Rijdt z'n eigen tempo. NIets aan de hand. Schleck, Contador en S. Sanchez zijn gewoon beter.brigade zuid schreef:Wat valt me dit tegen van Gesink.
De knechten van Contador rijden iedereen aan gort. Hoe duidelijk wil je het hebben, zeg. Als je een slechte dag hebt, dan trekken ze je gewoon naar boven, hoor. Menchov en Gesink moeten alles zelf doen.Scherrer schreef:Denk jij nog steeds dat Contador met vier knechten boven aan de Madeleine komt?Peter schreef:Mag ik uw aandacht voor Navarro? Dank u.
Wat een dramatische regie is dit, zeg. ONGELOOFLIJK!Scherrer schreef:Anders laten die kut-Fransen gewoon even zien op hoeveel achterstand de andere toppers rijden. Stelletje amateurs.
Lees anders gewoon even wat meerdere mensen zeggen: Gesink rijdt op eigen tempo en Schleck en Contador zijn beter. Voorlopig lijkt Gesink gewoon keurig voor Basso, voor Armstrong, voor Evans etc etc etc.Oscarito schreef:Rijdt ergens in 10e positie voor het groepje van Armstrong, tot dusver zien we dat de slotklim van eergisteren toch bedrieglijk was en Gesink niet kan volgen. Voor mij persoonlijk geen verrassing, helaas.
Yep.brigade zuid schreef:Gesink is een slechte daler toch?
Waarom zeg je nou alleen maar negatieve dingen?brigade zuid schreef:Gesink is een slechte daler toch?
Ehm Peter, wij kunnen Boogerd óók horen, hoor.Peter schreef:Gat is veel te groot joh. Die lui dalen als oude wijven. Sterker nog, groepje Basso komt wel bij Gesink en co.
Als ze bij Sanchez kunnen komen kan ie misschien profiteren.Peter schreef:Yep.brigade zuid schreef:Gesink is een slechte daler toch?
Maar het klinkt exotisch en komt van ver, dus het is stukken beter dan Gesink.Jöhnk schreef:Het 'talent' Kreuziger is blijkbaar helemaal weg.
Huh?Scherrer schreef:Ehm Peter, wij kunnen Boogerd óók horen, hoor.Peter schreef:Gat is veel te groot joh. Die lui dalen als oude wijven. Sterker nog, groepje Basso komt wel bij Gesink en co.
Kreuziger reed vorig jaar een goede tour. Vooral in de laatste week is die jongen goed. Was vorig jaar ook al zo.Scherrer schreef:Maar het klinkt exotisch en komt van ver, dus het is stukken beter dan Gesink.Jöhnk schreef:Het 'talent' Kreuziger is blijkbaar helemaal weg.
Aldus de AT-logica van velen hier.
Je zei praktisch precies hetzelfde als Boogerd 30 seconden voor je.Peter schreef:Huh?Scherrer schreef:Ehm Peter, wij kunnen Boogerd óók horen, hoor.Peter schreef:Gat is veel te groot joh. Die lui dalen als oude wijven. Sterker nog, groepje Basso komt wel bij Gesink en co.