Wielrennen
Moderator: mods
Re: Wielrennen
Rabobank gaat naar de kop van het peloton aan de voet van de Madeleine. Gesink en/of Menchov zullen dus plannen voor een aanval hebben. Ik ben benieuwd.
Nil volentibus arduum
Ik denk voornamelijk Gesink, Menchov laat zich nooit zo vroeg zien in de Tour en zal wachten tot de Pyreneeën.
@scherrer: dit is op basis van mijn eigen beoordelingen natuurlijk. La Punt was een uitzondering maar verder constateer ik altijd dat Gesink moet passen op de echt steile stukken wanneer er iemand versnelt. Maar wie weet, misschien heeft zich hierin verbeterd met als directe resultaat La Punt. Ik hoop het in ieder geval, een Nederlandse klimmer die mee kan met de besten in de Tour is al een hele poos geleden.
@scherrer: dit is op basis van mijn eigen beoordelingen natuurlijk. La Punt was een uitzondering maar verder constateer ik altijd dat Gesink moet passen op de echt steile stukken wanneer er iemand versnelt. Maar wie weet, misschien heeft zich hierin verbeterd met als directe resultaat La Punt. Ik hoop het in ieder geval, een Nederlandse klimmer die mee kan met de besten in de Tour is al een hele poos geleden.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rabobank is compleet opgeblazen, want daar zie ik niemand meer van.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik mag toch hopen dat er op die laatste heuvel wat gebeurd want anders heb ik echt voor jan lul een vrije dag opgenomen.
- peter
Astana maakt de koers. Vino in de aanval.
Rabobank moet zorgen dat ze eens wat klimmers in huis halen. Gesink en Menchov zitten alweer geisoleerd.
Rabobank moet zorgen dat ze eens wat klimmers in huis halen. Gesink en Menchov zitten alweer geisoleerd.
-
- AT Toto winner 10/11
En welk nadeel is dat in deze etappe precies?Peter schreef:Astana maakt de koers. Vino in de aanval.
- peter
Dat vraag je in een etappe met een afdaling? Ik geef het je te doen als je in de achtervolging moet in de afdaling en op het vlakke. Astana zet dan zo even 4 man op kop bijvoorbeeld. Hebben we het niet over lek rijden ofzo.Scherrer schreef:En welk nadeel is dat in deze etappe precies?Peter schreef:Astana maakt de koers. Vino in de aanval.
-
- AT Toto winner 10/11
Als we op de kop van de Madeleine zijn heeft Astana ook geen vier man meer in de groep met favorieten zitten. Sterker, waarschijnlijk is Contador de enige (misschien met Vino). Klimmers in je ploeg zijn leuk voor het begin van een etappe, op het moment dat het er echt op aan komt moeten de kopmannen het negen van de tien keer gewoon zelf doen.Peter schreef:Dat vraag je in een etappe met een afdaling? Ik geef het je te doen als je in de achtervolging moet in de afdaling en op het vlakke. Astana zet dan zo even 4 man op kop bijvoorbeeld. Hebben we het niet over lek rijden ofzo.Scherrer schreef:En welk nadeel is dat in deze etappe precies?Peter schreef:Astana maakt de koers. Vino in de aanval.
Garate zou er nu eigenlijk nog bij moeten zitten, van de rest mag je dat niet verlangen want dan moeten ze boven zichzelf uitstijgen.Peter schreef:Astana maakt de koers. Vino in de aanval.
Normaal gesproken was Ten Dam mee, die zou er nu zeker nog bijzitten. Is ook veel constanter dan Garate die heel erg wisselvallig is, in de Pyreneeën verwacht ik hem bijvoorbeeld veel langer van voren dan hier.
Taaramae... die is ook totaal uit vorm, ziek, geblesseerd of wat er ook met hem aan de hand is. Spijtig want qua aanvalslust zijn er maar weinigen die hem kunnen overtreffen in het peloton.
- peter
Ligt er aan. Als Contador en Schleck te sterk blijken dan kun je in de afzink en het vlakke gokken op knechten. Reken maar dat als Contador niet heel goed is, hij altijd nog een mix van Navarro, Noval, Tiralonga of Vino kan gebruiken.Scherrer schreef: Als we op de kop van de Madeleine zijn heeft Astana ook geen vier man meer in de groep met favorieten zitten. Sterker, waarschijnlijk is Contador de enige (misschien met Vino). Klimmers in je ploeg zijn leuk voor het begin van een etappe, op het moment dat het er echt op aan komt moeten de kopmannen het negen van de tien keer gewoon zelf doen.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat teleurstellend hoe het allemaal gaat..
-
- AT Toto winner 10/11
Peter, aan de top van de Madeleine zitten er waarschijnlijk maar 10-15 renners in de groep van favorieten. De knechten zijn dan al gelost. Ook die van Contador. Waar waren Navarro, Noval, Tiralonga of Vino toen ze boven op Morzine-Avoriaz waren? Juist.Peter schreef:Ligt er aan. Als Contador en Schleck te sterk blijken dan kun je in de afzink en het vlakke gokken op knechten. Reken maar dat als Contador niet heel goed is, hij altijd nog een mix van Navarro, Noval, Tiralonga of Vino kan gebruiken.Scherrer schreef: Als we op de kop van de Madeleine zijn heeft Astana ook geen vier man meer in de groep met favorieten zitten. Sterker, waarschijnlijk is Contador de enige (misschien met Vino). Klimmers in je ploeg zijn leuk voor het begin van een etappe, op het moment dat het er echt op aan komt moeten de kopmannen het negen van de tien keer gewoon zelf doen.
-
- AT Toto winner 10/11
I don't wanna say I told you so, but hey, I told you so...brigade zuid schreef:Wat teleurstellend hoe het allemaal gaat..
-
- AT Toto winner 15/16
Terwijl er toch zat zijn die tijd goed moeten maken.Scherrer schreef:I don't wanna say I told you so, but hey, I told you so...brigade zuid schreef:Wat teleurstellend hoe het allemaal gaat..
- peter
Eerst maar eens zien, hoor. Het gaat nu eindelijk wat harder, maar die groep is nog veel te groot. Een aanval in de afzink is levensgevaarlijk, want dan zit je alleen. Jongens als Navarro, Noval en Tiralonga verliezen niet veel. Vino zit zelfs 'gewoon' op kop.Scherrer schreef:Peter, aan de top van de Madeleine zitten er waarschijnlijk maar 10-15 renners in de groep van favorieten. De knechten zijn dan al gelost. Ook die van Contador. Waar waren Navarro, Noval, Tiralonga of Vino toen ze boven op Morzine-Avoriaz waren? Juist.Peter schreef:Ligt er aan. Als Contador en Schleck te sterk blijken dan kun je in de afzink en het vlakke gokken op knechten. Reken maar dat als Contador niet heel goed is, hij altijd nog een mix van Navarro, Noval, Tiralonga of Vino kan gebruiken.Scherrer schreef: Als we op de kop van de Madeleine zijn heeft Astana ook geen vier man meer in de groep met favorieten zitten. Sterker, waarschijnlijk is Contador de enige (misschien met Vino). Klimmers in je ploeg zijn leuk voor het begin van een etappe, op het moment dat het er echt op aan komt moeten de kopmannen het negen van de tien keer gewoon zelf doen.
-
- AT Toto winner 10/11
Tsja, 32 kilometer dalen en vlak, er geen kopman/topper die dan alleen boven aan de Madeleine wil arriveren.brigade zuid schreef:Terwijl er toch zat zijn die tijd goed moeten maken.Scherrer schreef:I don't wanna say I told you so, but hey, I told you so...brigade zuid schreef:Wat teleurstellend hoe het allemaal gaat..
- peter
Evans was zondag al niet goed, maar nu zakt hij er doorheen zo.
Oh la la, Evans krijgt het lastig.
-
- AT Toto winner 15/16
RIJD DOOR ASTANA!!! die kut Evans heeft het moeilijk.
-
- AT Toto winner 15/16
Evans dood!!!
- peter
Je zal maar zulke knechten hebben, zeg. Ongelooflijk.
Toch iets te veel gereden dit jaar. Waarin we trouwens een hele andere Evans zagen, lees een aanvallende Evans...
Wat gebeurt er nu? Navarro rijdt iedereen eraf. Gesink ook nergens te vinden...
- peter
Mag ik uw aandacht voor Navarro? Dank u.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat valt me dit tegen van Gesink.