Wereldkampioenschap 2010
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Wereldkampioenschap 2010
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Ik voorspel:

gutentag herr Paul
gutentag herr Paul
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Ben je je het schompes aan het werken voor een nepbeker...Nederland of Spanje krijgt replica beker mee
De wereldkampioen krijgt zondag na de finale een replica van de wereldbeker mee. De uitreiking en de ereronde geschieden met het origineel, maar daarna krijgt Nederland of Spanje een nagemaakt exemplaar.
De echte hoofdprijs blijft in bezit van de FIFA en wordt opgeslagen in het hoofdkantoor in Zürich. De winnende ploeg krijgt een zogenoemde 'Winner's Trophy' mee naar huis. De felbegeerde trofee is bijna 37 centimeter hoog en weegt ruim 6 kilo waarvan amper 5 kilo massief goud. De beker, die na afloop wordt uitgereikt aan Giovanni van Bronkchorst of Iker Casillas, is rond de 100.000 euro waard.
Tijdens dit WK werden er nog zeven replica's gestolen uit het hoofdkantoor van het toernooi in Johannesburg. Bovendien werd zondag in één nagemaakte cup cocaïne gevonden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Wat een mensenmassa. Beangstigend gewoon. Ik zou nooit maar dan ook nooit ergens in het midden willen staan. 

Het stinkt aan alle kanten!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ik stond ongeveer 50 meter achter het scherm linksonder (van die 4). Direct bij het rustsignaal moest ik plassen en was pas in de 50e minuut weer op m'n plek terug. Ook omdat ik door verschillende mensen voor Robin van Persie werd aangezien, maar dat terzijde.
Maar ik ben op zo'n moment wel blij dat ik lang ben ja, wil de boel wel een beetje kunnen overzien.
Maar ik ben op zo'n moment wel blij dat ik lang ben ja, wil de boel wel een beetje kunnen overzien.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Welke debiel denkt nou echt dat er morgen een miljoen mensen naar Amsterdam komen?
-
Dat snap ik ook niet. Wordt echt een tenenkrommende afgang heb ik het idee, met alleen maar wat SBS-publiek langs de kanten.
Ik kan het echt niet aanzien.
Ik kan het echt niet aanzien.
En die mensen vonden het niet buitengewoon eigenaardig dat je tegelijkertijd in Johannesburg op het veld stond en op het museumplein stond te kijken?Thijs schreef:Ik stond ongeveer 50 meter achter het scherm linksonder (van die 4). Direct bij het rustsignaal moest ik plassen en was pas in de 50e minuut weer op m'n plek terug. Ook omdat ik door verschillende mensen voor Robin van Persie werd aangezien, maar dat terzijde.
I think I lost my fucking headache
Van Persie stond op het veld?
Dronken polonaise-supporters natuurlijk. Die niet naar de wedstrijd kijken, maar alleen 3 seconden na een doelpunt opveren.LucaS schreef:En die mensen vonden het niet buitengewoon eigenaardig dat je tegelijkertijd in Johannesburg op het veld stond en op het museumplein stond te kijken?Thijs schreef:Ik stond ongeveer 50 meter achter het scherm linksonder (van die 4). Direct bij het rustsignaal moest ik plassen en was pas in de 50e minuut weer op m'n plek terug. Ook omdat ik door verschillende mensen voor Robin van Persie werd aangezien, maar dat terzijde.
-
Nee gewoon van die 'grappenmakers' die riepen dat ik in de tweede helft moest scoren anders gingen ze me opzoeken etc.
Moet zeggen dat ik dat jonge ventje bij de NOS die WK-journaal deed een openbaring vond. Grote toekomst heeft-ie.
En de tot nu toe uberirritante Snoeks eindigde ijzersterk:
".....weer tweede...."
Meer was er niet te zeggen.
Dat hij dacht dat Iniesta puur op zijn doelpunt tot MotM was verkozen was weer minder sterk.
En de tot nu toe uberirritante Snoeks eindigde ijzersterk:
".....weer tweede...."
Meer was er niet te zeggen.
Dat hij dacht dat Iniesta puur op zijn doelpunt tot MotM was verkozen was weer minder sterk.
Henry Schut? Ik heb me mateloos aan geërgerd aan die vent. En een beetje presentator van een sportprogramma kleedt zich in ieder geval representatief. Niet als een of andere fladdernicht die zo weggelopen lijkt uit de Love Boat.
Enorm talent, goed geinformeerd, goede timing, brengt snelheid en goede match met de lastige Borst.
Wel nog wat moeite met het kiezen van de momenten om van zonedekking over te schakelen op mandekking.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Het is ook wel erg lastig natuurlijk om met een strak gezicht de 'Big Five' aan de man te brengen. Hugo Borst, alweer zo'n weekendnicht. Die man kraamt 9 van de 10 keer totale onzin uit en krijgt er nog voor betaald ook. Met zulke rolmodellen begrijp ik niet waarom iemand nog sportjournalist wil worden. Wilfred Genee vind ik wél een hele goede sportpresentator. Goed ingevoerd, adrem, komisch, formuleert af en toe briljant, en neemt zichzelf vooral niet te serieus. Schut lijkt me een typisch Windesheim-product. Ik weet niet waar en wat hij heeft gestudeerd, maar hij komt op me over als een gereformeerde sluimernicht.
ik ben het met feest / steef eens...
een verademing deze jongen in vergelijking met de slechter wordende tom egberts en de seniele smeets.
een verademing deze jongen in vergelijking met de slechter wordende tom egberts en de seniele smeets.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Dan stond ik ongeveer naast je, denk ikThijs schreef:Ik stond ongeveer 50 meter achter het scherm linksonder (van die 4).

"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
Die vind ik ook verschrikkelijk. Helemaal de C-acteur Smeets. Spanje, Engeland en Amerika halen een veel hoger niveau qua sportpresentatoren.elliquido schreef:ik ben het met feest / steef eens...
Robben staat er in Engeland ook weer goed op:
http://www.redcafe.net/f8/photoshop-arj ... en-301973/
4 pagina's lang...
http://www.redcafe.net/f8/photoshop-arj ... en-301973/
4 pagina's lang...

Tja, wat dat betreft had hij pech. Een Engelse scheidsrechter, hij had het beter kunnen treffen.
Ze hebben wel gelijk. Robben is een vreselijk sujet.
Ze hebben wel gelijk. Robben is een vreselijk sujet.
Het stinkt aan alle kanten!
Vandaag wordt een historisch fiasco.