Nederland-España Finale 11-07-2010
Moderator: mods
Re: Nederland-España Finale 11-07-2010
Wat zegt Mario Been net? We gaan een middenvelder te kort komen als Iniesta naar binnen komt en daar zijn andere ploegen aan kapot gegaan.
- Jinne
- Site Admin
Als jullie samen de toto deden ging de pot er zeker nooit uit?Feest schreef:Wat zegt Mario Been net? We gaan een middenvelder te kort komen als Iniesta naar binnen komt en daar zijn andere ploegen aan kapot gegaan.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Alles bagetalliseren. Ga nou eens over voetbal praten.
Maar hij zei dat Gio met Iniesta moet meelopen...maar Iniesta duikt ook op links op. Je zal hem sowieso een keer moeten overgeven.
-
- AT Toto winner 15/16
Maar het blijft toch gewoon een feit dat ze verliezen van Zwitserland en het moeilijk hebben tegen Chili en Paraguay. Ik vond ze alleen de 2e helft tegen Portugal en de wedstrijd tegen Duitsland overtuigend. Ik zie het gewoon als een 50/50 wedstrijd morgen.Feest schreef:Wat zegt Mario Been net? We gaan een middenvelder te kort komen als Iniesta naar binnen komt en daar zijn andere ploegen aan kapot gegaan.
Koeman zegt hetzelfde.
Waarop Cheque reageerde dat vd Wiel Iniesta lekker moet laten lopen zodat hij er in de counter overheen kon gaan.
Waarop Cheque reageerde dat vd Wiel Iniesta lekker moet laten lopen zodat hij er in de counter overheen kon gaan.
Cheque heeft dan ook de ballen verstand van voetbal.
Jack moet gewoon lekker de interviews doen en het volk in vervoering brengen op de radio.
- Monkey Tonk
Spanje speelt een voor Nederlanders bekend spelletje. Via Barca compleet gestolen van de Hollandse school. En daarmee won Oranje in het verleden precies 1 EK. Evenveel als Spanje nu. Nederland kon het WK niet winnen met die stijl (in uitvoeringen met verschillende accenten). Spanje ook niet. Aardig nageaapt, maar ... no cigar.
Nou inderdaad. Iniesta laten lopen, hoe komt hij erop?Feest schreef:Cheque heeft dan ook de ballen verstand van voetbal.
De NOS was sowieso lekker op dreef. Xavi werd aangevoerd als Xabi Alonso.
Ik moet zeggen dat ik 'm toch wel knijp voor morgen. En erg veel vertrouwen in de tactische vondsten van Bertje heb ik nou ook weer niet. Ik herinner me nog dat hij compleet werd afgetroefd door A3....
Hij heeft z'n assistenten nog. Die zullen ook wel iets in te brengen hebben, neem ik aan.Jöhnk schreef:Ik moet zeggen dat ik 'm toch wel knijp voor morgen. En erg veel vertrouwen in de tactische vondsten van Bertje heb ik nou ook weer niet. Ik herinner me nog dat hij compleet werd afgetroefd door A3....
En hij werkt met ander materiaal. Met Danny Buijs en Henk Timmer wint zelfs Mourinho geen wedstrijden tegen Ajax.
Het zal lastig worden, maar toch moet Nederland op het middenveld gewoon man op man gaan spelen. Anders raken Van Bommel en De Jong, hoe goed ze ook spelen, Xavi, Iniesta of Alonso kwijt of worden er vanzelf verkeerde keuzes in de overname gemaakt, waardoor Pedro of Villa ruimte krijgen.wimpey schreef:Afellay. Een once in a lifetime wedstrijd spelen met iemand die 0 rendement heeft. Je moet er maar op komen.Enganche schreef: Ik kies voor Heitinga, maar je kan ook voor de wat offensievere variant van Feest met Afellay kiezen.
Jouw Heitinga-keuze is ook geen winner. Heitinga moet op het middenveld iemand hebben om zich in vast te bijten. Laten die Spanjaarden nou net als een tierelier bewegen en overal en nergens opduiken...
Duitsland speelde poeperig, dat zal Oranje niet doen. Duitsland speelde tam, Bommel en Nigel zullen provoceren, hakken, afbreken en sleuren.
Duitsland had Trochowski, Özil, Poldi en Klose. Wij hebben Robben, Wes, Kuyt en Persie. Een wereld van verschil. Oranje - Spanje kan maar zó Inter - Barca worden.
Snap er overigens helemaal niets van hoe mensen een WK-finale kunnen bagatelliseren. Ik ga morgen helemaal uit m'n plaat. Als het goed gaat is het een van de mooiste momenten van m'n leven. Als het mis gaat zit ik stuk.
- Monkey Tonk
Ik snap daar ook geen ruk van.
Als iemand zich het hele WK afzijdig houdt, spreekt dat voor zich en kan ik dat alleen maar respecteren.
Maar als mensen hier, nu je in de WK finale zit, het nodig vinden om te posten hoe onbelangrijk ze dat vinden... Holland op zijn allersmalst.
Moet je in Mexico of Zuid-Amerika mee aankomen. lol
Anyway, laat die azijnzeikers maar in hun eigen zeik rondzwemmen. Ik ga feesten. Als ze winnen. Vannacht slaap ik niet goed.
Als iemand zich het hele WK afzijdig houdt, spreekt dat voor zich en kan ik dat alleen maar respecteren.
Maar als mensen hier, nu je in de WK finale zit, het nodig vinden om te posten hoe onbelangrijk ze dat vinden... Holland op zijn allersmalst.
Anyway, laat die azijnzeikers maar in hun eigen zeik rondzwemmen. Ik ga feesten. Als ze winnen. Vannacht slaap ik niet goed.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
MATCHDAY MATCHDAY MATCHDAY!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Fijn met mijn vrouw kijken! Is sowieso leuk; staat de hele straat 'oranje!' te roepen, schreeuwt zij keihard Aaaaajaaaaax vanaf het balkon! 
Iedereen veel plezier en succes vandaag!

Iedereen veel plezier en succes vandaag!
I think I lost my fucking headache
Stel je niet aan, iedereen hier komt al jaren om over voetbal te praten, dus niemand komt speciaal op AT om te zeggen hoe onbelangrijk een WK finale is. Sommige mensen vnden Ajax mooier en belangrijker, get fucking over it.Monkey Tonk schreef:Ik snap daar ook geen ruk van.
-
In Engeland zitten ze nog steeds te zeiken dat Van Bommel zo'n smerige speler is en Webb 'm in de gaten moet houden.
Wat een vervelend land eigenlijk. Lelijke vrouwen, hun enige succes is te danken aan een arbitrale blunder en nu maar zeiken over video-arbitrage dit en te hard spel dat. Jaloerse sukkels!
Wat een vervelend land eigenlijk. Lelijke vrouwen, hun enige succes is te danken aan een arbitrale blunder en nu maar zeiken over video-arbitrage dit en te hard spel dat. Jaloerse sukkels!
Nou, zoals ik al eerder aangaf: nog 1x geen titel voor ajax en wel de wereldbeker voor oranje, dan ben ik tevreden. Daarna altijd de titel voor Ajax en altijd alleen mooi voetbal van Oranje. Mijn '74 en '78 trauma is losgewrikt tijdens dit toernooi en kan vanavond voor eeuwig wegvallen. Of voor eeuwig vastzitten....
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
We worden het niet....en Ajax wordt kampioen.
Veel plezier ermee.
Haalt vast pagina 8 van de sportkatern van de NY Times. Ergens onderin tussen de andere nietszeggende competities.
Veel plezier ermee.
Haalt vast pagina 8 van de sportkatern van de NY Times. Ergens onderin tussen de andere nietszeggende competities.
Dat is erg zeg, dat het de Amerikanen niets interesseert. Ik heb lol voor mezelf, niet om de wereld bewonderend naar me te laten kijken, bovendien als oranje werledkampioen wordt, of Ajax, dan wordt oranje kampioen, niet ik.
Feest schreef:We worden het niet....en Ajax wordt kampioen.
Veel plezier ermee.
Hoho 4weken geleden stond er in de NYT zaterdag bijlage nog een heel artikel over de Ajax-jeugd, compleet met foto op de voorkant. Men besteedt meer aandacht aan voetbal dan vroeger. Moet ik overigens over feijenoord nog maar zien; misschien over bonkige havenarbeiders, over de teloorgang van een wijk in een treurige havenstad, maar over Feijenoord de voetbalclub: neuh.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus
-
Die Amerikanen kunnen we toch niet serieus nemen met hun gare sporten die nergens anders ter wereld worden bekeken.
Er is maar één sport in de wereld: voetbal.
Er is maar één sport in de wereld: voetbal.
Ja, over Ajax het opleidingsinstituut voor zoveel sterren en Oranje-spelers.Thom schreef:Feest schreef:We worden het niet....en Ajax wordt kampioen.
Veel plezier ermee.
Hoho 4weken geleden stond er in de NYT zaterdag bijlage nog een heel artikel over de Ajax-jeugd, compleet met foto op de voorkant. Men besteedt meer aandacht aan voetbal dan vroeger. Moet ik overigens over feijenoord nog maar zien; misschien over bonkige havenarbeiders, over de teloorgang van een wijk in een treurige havenstad, maar over Feijenoord de voetbalclub: neuh.
Maar als Ajax een NLe titel pakt? Nee, dat is geen nieuws. De volgende 40 jaar pakt Ajax sowieso nog een titel of 15-25. Lekker historisch allemaal.
Anyways, we gaan er identiek af als die Duitsers. Alleen scoort Spanje vandaag wel. 4-0.
-
Ik ga. De mooiste dag in m'n leven. NU!