Luis Suárez
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Luis Suárez
Het was zowel een schwalbe als een penalty. Hij werd ligt geraakt dus je kan hem geven, maar de overdreven manier waarop ie viel maakte het een schwalbe.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
weet ik khraa, ik dikte t een beetje aanKhraa schreef:t was geen aanslag, maar wanneer je als keeper zo uitkomt, dan moet je de bal hebben en niet piepen als je de aanvaller raakt en dat de aanvaller dan valt....

I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Ghehehe, ergens heb ik het gevoel dat ik dat had kunnen weten..... 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Cluijffert
bye, bye Luis!
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- InnerHarbour
Klotezooi, zag gisteren zo 30 goals de deur uitwandelen, kunnen we weer opnieuw beginnen.
YNWA
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Ik heb het lang uit de publiciteit kunnen houden maar nu AT5 het in de openbaarheid heeft gegooid kan ik de waarheid net zo goed ook op AjaxTalk zetten:
Luis Alberto Suárez Diablo is een echte officiële assistent-duivel!
Luis Alberto Suárez Diablo is een echte officiële assistent-duivel!

AT5 schreef:Luis Suarez in Afrika nu de duivel
In eigen land mag hij dan een held zijn, in Afrika hoeft Luis Suarez zich voorlopig niet meer te vertonen.
In de kwartfinale tegen Ghana sloeg Suarez in de slotminuut van de verlenging de bal met zijn hand uit het doel. Ghana miste de penalty en verloor daarna ook de strafschoppenserie.
Zelf sprak de Uruguayaanse aanvaller na afloop van 'de hand van God', maar in Afrika denken ze daar toch wat anders over. "Hand van de duivel", kopt bijvoorbeeld de Sunday Times, een krant uit Kaapstad.
complete tekst staat op http://www.at5.nl/artikelen/44083/louis ... -de-duivel
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Ajaciedjuh
Onze aanvoerder.Ajax.nl schreef:Dagboek Oostenrijk 4: ‘Overzees’ contact
07 juli 2010
Waar winnaars zijn, zijn ook verliezers. Nederland versloeg Uruguay en speelt zondag de WK-finale in Zuid-Afrika. Luis Suarez en de geblesseerde Nicolás Lodeiro, Ajacieden bij Uruguay, wacht zaterdag de troostwedstrijd op de mondiale om brons. Spelersbegeleider Herman Pinkster onderhoudt net als collega-stafleden goed contact met de (sinds dinsdagavond teleurgestelde) Zuid-Amerikaanse Ajacieden op het WK.
,,Over een paar jaar komt vanzelf de vraag ‘waar was je toen Nederland in 2010 de WK-finale haalde?’’, vertelt Pinkster, tijdens de ochtendtraining aan de inmiddels vertrouwde Stubaitalstrasse. ,,Wij zagen de halve finale in Neustift.’’ Sportstadion Neustift ligt er, zeker zonovergoten, oogstrelend bij. Tijdens het Europees kampioenschap van 2008 legde Spanje hier de basis voor de EK-titel. Pinkster hoopt dat de Spanjaarden de opponent zullen zijn van Oranje in de WK-finale. ,,Spanje liet in de kwalificatiereeks fantastisch voetbal zien’’, onderbouwt de spelersbegeleider zijn voorkeur. ,,Als Nederland tegen Spanje speelt, kan ik ook plagerige sms’jes sturen naar Gabri. De finale Nederland – Spanje eindigt in 2-1.’’
De selectie trainde woensdagmiddag bij Hotel Jagdhof. De selectie trainde woensdagmiddag bij Hotel Jagdhof.
Zo worden – vooral tijdens het WK – wel meer sms’jes verstuurd. Alle Ajacieden op het WK werden natuurlijk veel geluk gewenst. ,,Maar Luis en Lodeiro heb ik voor de halve finale een beetje geluk gewenst’’, lacht Pinkster. De spelersbegeleider praatte Suarez de voorbije week ook regelmatig bij over Ajax. De aanvoerder is hongerig naar alle voetbalnieuws over zijn club. ,,Luis wil graag weten hoe het hier gaat. Wie doen het goed? Hij is altijd met de trainer bezig – andersom net zo goed natuurlijk - en hij bekommert zich op een speciale manier om Hyun Jun Suk. Na de kwartfinalewedstrijd tegen Ghana wilde Luis alweer alles weten over de voorrondes voor de Champions League en de Johan Cruijff Schaal.’’
Naast Pinkster onderhouden natuurlijk meerdere stafleden goed contact met de Ajacieden ‘in den vreemde’. Over allerlei onderwerpen, uiteenlopende redenen en op verschillende vakgebieden. Clubdokter Edwin Goedhart had woensdagavond al contact met de medische staf van het Nederlands elftal. ‘Patiënt’ Demy de Zeeuw onderging na een schop tegen zijn kaak een CT-scan. ,,Die scan wees uit er geen reden tot zorg is’’, vertelt Goedhart. Bij De Zeeuw werden wel vier losse tanden vastgezet. Ook de heupkwetsuur van Maarten Stekelenburg lijkt mee te vallen, vernam de dokter vanuit Kaapstad.
De meegebrachte trainingsmaterialen bewezen woensdagmiddag uitstekend dienst. De meegebrachte trainingsmaterialen bewezen woensdagmiddag uitstekend dienst.
Siem de Jong kon vandaag weer meetrainen met de groep. De middenvelder vertelt over zijn kwaaltje en blikt natuurlijk terug op de historische overwinning van Oranje.
Als Pinkster 's ochtends de blik weer richt op het trainingsveld, ziet hij alle selectiespelers meedoen aan de groepstraining. Siem de Jong is verlost van zijn maagklachten, terwijl ook Rasmus Lindgren alle oefeningen meedoet. De middagtraining werd afgewerkt bij Hotel Jagdhof. Op het grasveld naast het spelershotel werkten de Ajacieden verschillende fitness- en krachtoefeningen af. De, vanuit Amsterdam meegebrachte oefenmaterialen bewezen uitstekend dienst

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mooie kerel is het
En blijkbaar ziet ie wel wat in Suk.

En blijkbaar ziet ie wel wat in Suk.
-
- AT Toto winner 10/11
Goh, dat is kort geleden. Joey die alles wat met Ajax te maken heeft negatief interpreteert.joey schreef:Goh, dat is lang geleden. De hoeraverhalen van ajax.nl.

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hier kun je het moeilijk over oneens zijn. Die dagboeken zijn tenenkrommend, hoor. Heeft niets met journalistiek te maken.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
het stukje in de VI niet gelezen maar de kop is duidelijk. Hij denkt dat het moeilijk wordt voor Ajax om hem te behouden.
Wij weten allemaal wat dat allemaal inhoud. Gaat gewoon weg en of Ajax nu daar mee blij is, vind hij jammer.
Wij weten allemaal wat dat allemaal inhoud. Gaat gewoon weg en of Ajax nu daar mee blij is, vind hij jammer.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- martijn401
vi.nlSuarez: 'Moeilijk voor Ajax om mij te behouden'
08/07/2010 08:47
Uruguay kan zich mét Luis Suarez na het verlies tegen het Nederlands elftal gaan opmaken voor de strijd om plaats drie. De Ajacied blikt terug en kijkt vooruit.
De aanvaller bekeek het duel met Oranje door een schorsing noodgedwongen vanaf de zijlijn. In zijn ogen was Nederland het meest fortuinlijk. 'Nederland heeft een geweldige ploeg met fantastische spelers, maar zowel tegen ons als tegen Brazilië waren ze niet beter', vertelt Suarez aan De Volkskrant. 'Ze hebben veel geluk gehad, maar de beste ploeg speelt uiteindelijk de finale.'
Bovenal is de doelpuntenmaker trots op de prestaties van zijn land. 'Niemand wist iets van Uruguay en nu heeft iedereen kunnen zien wat wij waard zijn. Dat is knap voor een land met slechts een paar spelers die je tot de echte top kunt rekenen.'
Suarez blikt alvast over het duel met Duitsland heen. Het lijkt of de aanvaller alvast stiekem rekening houdt met een vertrek uit Amsterdam. 'Ik wil eerst vakantie vieren na het WK en dan kijken wat er allemaal op me afkomt. Ajax weet dat het moeilijk wordt om me te behouden. Na een goed WK ben je vrijwel zeker weg, al weet je het nooit.'
Ben ik de enige die hoopt dat hij weggaat?
Niet dat ik het een vervelende gast vind of een slechte speler. Maar ik denk dat het nu wel het moment is om hem te laten gaan bij een redelijk bod. Als je v/d Wiel verkoop voor 20 miljoen, dan vind ik datzelfde bedrag voor Luis ook al heel mooi.
Je weet pas of je moet hopen dat een speler weggaat als je weet wat ervoor terugkomt. Met andere woorden, ik heb geen flauw idee wat ik moet hopen.
Suarez zal vast graag vertrekken. Dat blijkt al uit wat hij zegt. Want een paar weken vrij, dat is bij Ajax onmogelijk. Maar een Spaanse club bijvoorbeeld zal er geen probleem mee hebben, want daar begint de competitie later.

Suarez zal vast graag vertrekken. Dat blijkt al uit wat hij zegt. Want een paar weken vrij, dat is bij Ajax onmogelijk. Maar een Spaanse club bijvoorbeeld zal er geen probleem mee hebben, want daar begint de competitie later.
Ik lach me slap om dat proza. Echt, ajax.nl moest een prijs krijgen.Peter schreef:Hier kun je het moeilijk over oneens zijn. Die dagboeken zijn tenenkrommend, hoor. Heeft niets met journalistiek te maken.

Het stinkt aan alle kanten!
- martijn401
Ik doel ook meer op het feit dat er na dit WK meer interesse voor Luis is dan na een volgend seizoen bij Ajax. ( de CL halen we denk ik toch niet)
En gezien de financiële situatie bij Ajax denk ik dat ze er verstandig aan doen om Luis te verkopen en niet te wachten op dat mega bod van 30 -40 miljoen dat toch echt niemand voor hem zal betalen.
Luis zal dat zelf denk ik ook wel aangeven , die is in z'n hoofd echt niet meer zo bezig met Ajax als het dagboek ons probeert te laten geloven.
En gezien de financiële situatie bij Ajax denk ik dat ze er verstandig aan doen om Luis te verkopen en niet te wachten op dat mega bod van 30 -40 miljoen dat toch echt niemand voor hem zal betalen.
Luis zal dat zelf denk ik ook wel aangeven , die is in z'n hoofd echt niet meer zo bezig met Ajax als het dagboek ons probeert te laten geloven.
De beweringen op ajax.nl moet je sowieso met een korrel zout nemen. De Pravda was er niets bij.
Suarez wil natuurlijk dolgraag naar een grotere club. Het blijft wel de vraag of de echte top belangstelling voor hem heeft. Vooral omdat hij ontzettend duur is.

Suarez wil natuurlijk dolgraag naar een grotere club. Het blijft wel de vraag of de echte top belangstelling voor hem heeft. Vooral omdat hij ontzettend duur is.
Het stinkt aan alle kanten!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
[joey]ja en je weet dat de pravda een slapper aftreksel van Ajax.nl is[/joey]Rishi schreef:Wiel en Suarez weg trek ik niet..
blijft de fuckkabouter nou doorzeiken pf niet?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Je zult het wel moeten trekken, lijkt me. Die jongens willen zelf, Ajax kan ze sowieso niet behouden en we hebben de cash nodig.Rishi schreef:Wiel en Suarez weg trek ik niet..
-
- AT Toto winner 15/16
Misschien gaan er nog wel meer weg behalve deze 2.. vlak voor de CL uiteraard.
Met een beetje pech krijgen we van de internationals alleen De Zeeuw nog terug. Zo incompleet is de selectie op het moment dus eigenlijk niet eens....
Nil volentibus arduum
Eriksen, Lodeiro, Enoh ook allemaal weg? Lijkt me onwaarschijnlijk... Lijkt me dat er vooral twijfels zijn over het trio Stekelenburg/Suarez/Van der Wiel (de laatste is eigenlijk wel zeker van een vertek).
Suarez naar Shakhtar?
Shakhtar Donetsk heeft interesse in Ajacied Luis Suarez. De voorzitter van de steenrijke club uit Donetsk laat weten erg gecharmeerd te zijn van de Uruguayaan, die een uitstekende indruk maakte op het wereldkampioenschap voetbal in Zuid-Afrika.
"Ik ben met trainer Mircea Lucescu in gesprek over wat voor versterkingen we nodig hebben. Nu we de Champions League ingaan hebben we hulp nodig", zo zegt de voorzitter.
"Onder onze fans wordt al gesproken over de komst van Suarez of Robinho en ik moet zeggen dat ze een goede smaak hebben, want ik ben zelf ook een grote fan van die twee." De club laat weten spoedig een bod uit te willen brengen op een van de twee spelers.
"Maar ik wacht eerst af wat de trainer daarover te zeggen heeft", zo zegt voorzitter Rinat Akhmetov. "Ik zou zelf voor een paar sterke spitsen gaan, maar als hij vindt dat dat niet nodig is moet ik mijn besluit heroverwegen. Maar nogmaals: als het aan mij ligt halen we er een paar spitsen bij."
SpitsNieuws
Daar zal Louis het niet voor doen, hebben trouwens wel een zeer goed team en een hoop geld!