Moderator: mods
Spelbreker.Jinne schreef:Is van 2 jaar geleden.
Prima gewoon doen!Scherrer schreef:Dan liever twee-en-halve week eerder, als we toch zo grof bezig zijn...
Met die prutser van een BvM weet je het idd maar nooit. Weliswaar heeft hij gepresteerd wat nog nooit iemand heeft gepresteerd (Alle 14 officiele wedstrijden naar aanloop van de WK-finale gewonnen), maar het blijft natuurlijk een prutser eerste klas....LucaS schreef:Nederland moet iig niet te afwachtend spelen. Dat vereist andere opdrachten van van Marwijk, ik betwijfel of dat gaat gebeuren
Het kan natuurlijk zijn voordelen hebben om vast te blijven houden aan formatie en taktiek, maar soms is het ook wel handig om in te spelen op je tegenstander. Van Marwijk is zeker geen prutser, maar hem een fantastische trainer noemen, zou ook weer te veel eer zijn.Ajax Rules schreef:Met die prutser van een BvM weet je het idd maar nooit. Weliswaar heeft hij gepresteerd wat nog nooit iemand heeft gepresteerd (Alle 14 officiele wedstrijden naar aanloop van de WK-finale gewonnen), maar het blijft natuurlijk een prutser eerste klas....LucaS schreef:Nederland moet iig niet te afwachtend spelen. Dat vereist andere opdrachten van van Marwijk, ik betwijfel of dat gaat gebeuren
Volgens mij mis je de ironie, Bert. Een hele prestatie in dit geval.Bertje schreef:Jouw woorden...
Een fantastische bondscoach dan?LucaS schreef: Van Marwijk is zeker geen prutser, maar hem een fantastische trainer noemen, zou ook weer te veel eer zijn.
Een fantastische bondscoach voor deze ploeg op dit moment dan? Die analogie met Kovacs zie ik ook wel.LucaS schreef:Nee, ik vind van Marwijk geen fantastische bondscoach. Op het goede moment op de goede plaats, een beetje als Kovacs.
Als je ze, zoals de Duitsers, alle ruimte geeft, is het een mooie ploeg. Löw had Spanje dermate opgehemeld, dat zijn spelers (op Schweini na) met een bruin broekje op het veld stonden.Peter schreef:Spanje was heel indrukwekkend. Brrrrr.
Heldere analyse. Je hebt er dus vertrouwen in voor morgenwimpey schreef:Als je ze, zoals de Duitsers, alle ruimte geeft, is het een mooie ploeg. Löw had Spanje dermate opgehemeld, dat zijn spelers (op Schweini na) met een bruin broekje op het veld stonden.Peter schreef:Spanje was heel indrukwekkend. Brrrrr.
Trochowski i.p.v. Kroos was een blunder en Boateng i.p.v. Jansen ook. De betere trainer won. Spanje heeft een goede ploeg, dus moet je hun ritme verstoren. Deed Duitsland dus absoluut niet.
Ja. Oranje zal Spanje aanpakken, houden ze niet van. Het zijn toch een stel one trick ponies. Dat combinatie- en bewegingsvoetbal beheersen ze verdomd goed, maar Oranje is veelzijdiger. En feller, gretiger, veel meer over-m'n-lijk.generaal schreef: Heldere analyse. Je hebt er dus vertrouwen in voor morgen?