Maar dan moeten we wel zeker weten dat het niet gewoon een truc is van de zaakwaarnemer of van Ajax om de prijs op te drijven.
Want Barca zou twintig miljoen bieden en Bayern 14.
Mocht het waar zijn.. Platini?
Moderator: mods
Dat had jij als PSV'er ook bij een bod van 3 miljoen gezegd...D_skilled schreef:Strik eromheen.
vi.nlAjax en Bayern akkoord over transfer Van der Wiel
08/07/2010 10:27
EXCLUSIEF - Gregory van der Wiel staat aan de vooravond van een transfer naar Bayern München. Ajax kon zich al vinden in het miljoenenbod uit de Beierse hoofdstad.
Van der Wiel stond dankzij een sterk WK in de belangstelling van meer Europese topclubs. Bayern troefde in de strijd om de 22-jarige rechtsback de concurrentie af, al moet trainer Louis van Gaal nog wachten tot na het WK voor hij zekerheid heeft.
Bayern heeft een akkoord met Ajax over de transfervoorwaarden. De Beierse club maakt zeventien miljoen euro over naar Amsterdam. Bij elke nationale titel komt er nog één miljoen bij, terwijl een Bayern-winst van de Champions League Ajax nog eens drie miljoen euro extra oplevert.
Van der Wiel, die voor drie jaar kan tekenen in München, heeft het laatste woord. Bayern moet nog geduld hebben, want de Amsterdammer wil pas ná het WK onderhandelen over een verbintenis.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat hij eerder een type is dat op de playstation altijd speelt met Barcelona of Manchester United. De Duitse competitie staat in de hierarchie , hoe interessant ook, toch een stukje lager dan die van Spanje en Engeland.joey schreef: Eerst maar eens afwachten of Bayern de droomclub van VDW is. Misschien wil hij wachten op een nog grotere club?
Lijkt me ook. Die lui zijn zó simpeltjes dat ze waarschijnlijk een club als Everton, Tottenham of Aston Villa hoger aanslaan dan Bayern.Marillion schreef:Daar ben ik ook benieuwd naar. Ik denk dat hij eerder een type is dat op de playstation altijd speelt met Barcelona of Manchester United. De Duitse competitie staat in de hierarchie , hoe interessant ook, toch een stukje lager dan die van Spanje en Engeland.joey schreef: Eerst maar eens afwachten of Bayern de droomclub van VDW is. Misschien wil hij wachten op een nog grotere club?
Liever te somber dan te optimistisch. Alhoewel realisme vaak gelijk staat aan somberheid. ;-)LucaS schreef:Nou kan je best een speler kopen. Het gaat er om om de kosten terug te brengen, dat gaat volgens mij redelijk. Je was te somber over de liquide middelen, ik begreep dat er ondanks het verlies geen beroep is gedaan op het (bank)krediet.
ADAjax: Bayern heeft niet geboden op Van der Wiel
UPDATE AMSTERDAM - Ajax heeft nog geen bod op Gregory van der Wiel ontvangen van Bayern München. Dat zegt algemeen directeur Rik van den Boog in een eerste reactie op de geruchten dat de Duitse kampioen 17 miljoen euro zou hebben neergelegd in Amsterdam.
Voetbal International meldde vanochtend dat de finalist in de Champions League van afgelopen seizoen een transfersom had voorgesteld. Van den Boog ontkent niet dat Bayern belangstelling heeft.
Bayern kan, als het ook tot een overeenstemming komt met de rechtsback van Oranje, FC Barcelona aftroeven.
De 22-jarige Amsterdammer zou de mogelijkheid hebben om een driejarig contract te tekenen in de Allianz Arena. Bayern moet hoe dan ook wachten op Van der Wiels antwoord, want de speler wil pas na het WK in Zuid-Afrika een beslissing maken over zijn toekomst.
08/07/10 12u34