PSV 2010-2011
- Giacomo Puccini
Re: PSV 2010-2011
De komst van Marcelo is nog niet helemaal rond:
Dat theoretische gedoe over hoe je EV definieert en dat soort zaken?
Dat interesseert mij eerlijk gezegd niets...PSV heeft geld, daar gaat het mij om. Dat gaf ik aan en dat wilde jij niet geloven, je zei namelijk dat PSV geen cent te makken had. Wat dus niet waar is, of Wisla moet Monopoly geld willen ontvangen.
Hopen dat het vandaag officieel rond kan komen.Brands voorzichtig over rondkomen transfer Marcelo
5 juli 2010
Daar waar Wisla Krakow het akkoord tussen de clubs over de transfer van Marcelo al meldde, daar hield Marcel Brands tegenover het Eindhovens Dagblad nog een slag om de arm. Brands in het ED: "Ik heb al vaker meegemaakt, dat we dachten een speler binnen te hebben. De situatie is simpel: de voorzitter van Wisla is akkoord met ons aanbod en dat gaat hij maandag voorleggen aan de eigenaar van de club. Dan hopen we definitief groen licht te krijgen."
Welke discussie?goodfella schreef:Moet je niet nog inhoudelijk discussieren over de kwestie cash/EV?
Dat theoretische gedoe over hoe je EV definieert en dat soort zaken?
Dat interesseert mij eerlijk gezegd niets...PSV heeft geld, daar gaat het mij om. Dat gaf ik aan en dat wilde jij niet geloven, je zei namelijk dat PSV geen cent te makken had. Wat dus niet waar is, of Wisla moet Monopoly geld willen ontvangen.
hahaha
Wat ben jij een minkukel aangaande deze discussie. Je EV aanwenden staat gelijk aan geen cash te hebben. Nogmaals, je spreekt jezelf onbewust tegen. Ga dan geen discussie voeren.
Of ben jij ook zo iemand die morgen bij Afab 10.000 euro gaat lenen en dan vervolgens van mening bent dat je 10.000 spaargeld hebt? Nee toch he?
Wat ben jij een minkukel aangaande deze discussie. Je EV aanwenden staat gelijk aan geen cash te hebben. Nogmaals, je spreekt jezelf onbewust tegen. Ga dan geen discussie voeren.

Of ben jij ook zo iemand die morgen bij Afab 10.000 euro gaat lenen en dan vervolgens van mening bent dat je 10.000 spaargeld hebt? Nee toch he?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
volgens mij zei Base dat hem niet zoveel kon schelen, misschien heb je daar overheen gelezen.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Ik maak alleen duidelijk dat hij onzin uitkraamt. Vervolgens interesseert het hem niet, omdat hij inhoudelijk niets te melden heeft.Dr. Living Stoned schreef:volgens mij zei Base dat hem niet zoveel kon schelen, misschien heb je daar overheen gelezen.
Als je blijft beweren dat PSV geen geld heeft ben ik niet degene die onzin uitkraamt...
Het lijkt nu toch wel aardig rond te zijn:
Marcelo blij met transfer naar PSV
5 juli 2010
In Polen liet Marcelo weten erg blij te zijn met zijn overgang naar PSV. De Braziliaan twijfelt niet meer aan de transfer. "Ik ben heel erg blij, omdat ik weet dat ik naar een goede club ga. Ik hoop me via PSV in het nationale elftal van Brazilië te spelen. Dit is een goede transfer voor mij, want mijn droom gaat hierdoor in vervulling. Ik zag de laatste vier wedstrijden van PSV en ze hebben zeer goede spelers."
Bron: PN
De nieuwe commissaris van PSV aan het woord.
http://www.youtube.com/watch?v=e-pVGq62 ... re=related
vanaf 7.15

vanaf 7.15

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Je moet hem helemaal kijken. Beschamende vertoning. Dat je je verlaagt tot dat niveau is echt heel erg.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ach Peet, tis wat Woutertje op @3:47 zegt "'t is wel amusant."
ook heerljk hoe Wouter Bos Hansie naar 't hoogtepunt wrijft.
ook heerljk hoe Wouter Bos Hansie naar 't hoogtepunt wrijft.
PNMarcelo blij met transfer naar PSV
In Polen liet Marcelo weten erg blij te zijn met zijn overgang naar PSV. De Braziliaan twijfelt niet meer aan de training. "Ik ben heel erg blij, omdat ik weet dat ik naar een goede club ga. Ik hoop me via PSV in het nationale elftal van Brazilië te spelen. Dit is een goede transfer voor mij, want mijn droom gaat hierdoor in vervulling. Ik zag de laatste vier wedstrijden van PSV en ze hebben zeer goede spelers."
De laatste vier wedstrijden?

Het stinkt aan alle kanten!
Topargument joh!Baseman schreef:Als je blijft beweren dat PSV geen geld heeft ben ik niet degene die onzin uitkraamt...

De betiteling garnaal is nog bij lange na niet de juiste kwalificering.

LOL, anders leg even op elke slak zoutjoey schreef:De laatste vier wedstrijden?

De 2,5 miljoen die PSV voor Marcelo betaalt is dus in Monopoly geld?goodfella schreef:Topargument joh!
Aangezien PSV geen geld heeft volgens jou.
Als PSV verliest maakt dit jaar dan hebben ze inderdaad geen geld, nee.
Als je geld leent, heb je toch geld? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
tuurlijk draait psv dit jaar verlies, maar het zg interen op het EV geeft de club wat financiële armslag, lijkt me.goodfella schreef:Als PSV verliest maakt dit jaar dan hebben ze inderdaad geen geld, nee.
En waarom leen jij dan geen twee miljoen euro? Dan heb je toch maar mooi twee miljoen op je rekening staan. Ben je gelijk financieel onafhankelijk. En nu stop ik maar met dit verhaal, want zoveel onzin is niet goed voor mij.Duke schreef:Als je geld leent, heb je toch geld?
PSV teert in op het EV. Dat is geen gezonde situatie. Dat zou iedereen met 2,5e hersencel nog moeten kunnen beredeneren.
PSV speelt met vuur. Wat gebeurt er wanneer ze weer de CL niet bereiken?
PSV speelt met vuur. Wat gebeurt er wanneer ze weer de CL niet bereiken?
goodfella schreef:En waarom leen jij dan geen twee miljoen euro? Dan heb je toch maar mooi twee miljoen op je rekening staan. Ben je gelijk financieel onafhankelijk. En nu stop ik maar met dit verhaal, want zoveel onzin is niet goed voor mij.Duke schreef:Als je geld leent, heb je toch geld?

Salvador Dali
Salvador Dali
Wat een zielige vent. Nog steeds gefrustreerd over een enquete uit 1990.Jöhnk schreef:De nieuwe commissaris van PSV aan het woord.
vanaf 7.15

Salvador Dali
Salvador Dali
Dat valt een pagina terug te lezen...PSV heeft aangegeven dan verder terug te moeten gaan in de begroting.wimpey schreef:Wat gebeurt er wanneer ze weer de CL niet bereiken?
Zeg dat wel. Hopelijk schiet PSV niet terug in de Calimero-rol.Duke schreef:Wat een zielige vent. Nog steeds gefrustreerd over een enquete uit 1990.
PN'PSV wil Berg huren'
Het gerucht deed op de PSV Forums al enige tijd de ronde. De Hamburger Morgenpost, doorgaans goed geïnformeerd bij HSV, meldt dat PSV en West Bromwich Albion zich bij HSV zouden hebben gemeld voor Marcus Berg. Volgens de krant wil de aanvaller zelf het liefst bij HSV blijven. Daar stelde de miljoenenaankoop afgelopen seizoen echter teleur. HSV wil hem nu verhuren. 'De kans is groot dat hij niet aan spelen toekomt komend seizoen' aldus de technisch directeur van de club.
Het stinkt aan alle kanten!
Is wel een goede grap trouwens.Duke schreef:goodfella schreef:En waarom leen jij dan geen twee miljoen euro? Dan heb je toch maar mooi twee miljoen op je rekening staan. Ben je gelijk financieel onafhankelijk. En nu stop ik maar met dit verhaal, want zoveel onzin is niet goed voor mij.Duke schreef:Als je geld leent, heb je toch geld?![]()
Baseman al een lening genomen?
Marcelo tekent contract voor 3 jaar
8 juli 2010
Marcelo heeft donderdag een driejarig contract getekend in het Philips Stadion, zo meldt PSV.nl. De Braziliaanse verdediger komt over van Wisla Krakow uit Polen. PSV heeft een optie om het contract na drie jaar met nog twee jaar te verlengen. "Ik ben er trots op dat ik dit shirt mag dragen, PSV heeft een mooie historie", aldus Marcelo.
PSV Netwerk
Gefeliciteerd Base. Ben je er blij mee?
Salvador Dali
Salvador Dali