Ik sta strak van de adrenaline. Dat wordt weinig werken vandaag.
Moderator: mods
Wijf!Duke schreef:Jongens, maak elkaar nu niet gek! Het is toch maar een spelletje?
Zuid-Korea had niks te brengen tegen Uruguay. Uruguay had bij rust met 3-0 kunnen/moeten leiden. In de tweede helft gingen ze de wedstrijd uitverdedigen en Zuid-Korea maakte de 1-1. In het laatste kwartiertje ging Uruguay weer in de aanval en Zuid-Korea was kansloos en er waren meerdere kansen voor de 2-1.brigade zuid schreef:Ik vond Ghana ook beter en wat ik me kan herrinneren was Zuid-Korea ook gewoon beter de ronde ervoor.
Het zal wel met de leeftijd te maken hebben.Enganche schreef:Wijf!Duke schreef:Jongens, maak elkaar nu niet gek! Het is toch maar een spelletje?
Mwah, Feest is ook al dertig.Duke schreef:Het zal wel met de leeftijd te maken hebben.Enganche schreef:Wijf!Duke schreef:Jongens, maak elkaar nu niet gek! Het is toch maar een spelletje?
Marillion schreef:Waar gaat iedereen kijken? Thuis op de bank, in de kroeg of op het Museumplein?
Ik heb er behoorlijk zin in. Kan merken dat ik goed heb gepiekt in het toernooi. Nauwelijks interesse in de poule fase en pas echt inschakelen op het moment dat het er om gaat!
beelzebub schreef:Marillion schreef:Waar gaat iedereen kijken? Thuis op de bank, in de kroeg of op het Museumplein?
Ik heb er behoorlijk zin in. Kan merken dat ik goed heb gepiekt in het toernooi. Nauwelijks interesse in de poule fase en pas echt inschakelen op het moment dat het er om gaat!
Gloryhunter zul je bedoelen![]()
Same here. Ik ga wel even los vlak na de goals en na de wedstrijd, maar verder wil ik gewoon weer goed kunnen kijken. Een klein gezelschap wil niet echt lukken, omdat onze vriendengroep sowieso al uit een mannetje of 18 bestaat.Marillion schreef:Ik kijk overigens bij voorkeur thuis of bij vrienden met een klein gezelschap. Geen behoefte aan mensen met een wortel op hun hoofd. Ik wil wel de wedstrijd echt kunnen volgen.
En toch is dit anders dan Ajax, hoor. Wees eens eerlijk, leeft dit bij jou meer dan bijvoorbeeld een finale tegen Dortmund in 2002?Feest schreef:Eenendertig.
En als je hier al niet meer de kriebels van krijgt moet je of een andere passie zoeken of direct onder de grond gaan liggen.
Vroeger wel, tegenwoordig veel minder.Enganche schreef:Ik beleef wedstrijden van het Nederlands elftal m'n hele leven al heel intens.
Dat heb ik ook hoor. Daarom wil ik ook het liefst met m'n beste vrienden, broer en ouders kijken. Die zijn allemaal behoorlijk voetbalgek. Ik ga dan ook niet in de kroeg staan.LucaS schreef:Ik vind het heel leuk en voel ook tijdens de wedstrijden wel spanning, maar de massahysterie er omheen vind ik echt vreselijk. Al die types die nooit voetbal kijken, geen benul hebben van de spelregels, hebben het nu constant over wij als het over oranje gaat. Heeft meer met nationalisme en massahysterie te maken dan met voetbal.
,Enganche schreef:Mensen die het voetbal normaal gesproken niet volgen verdienen het eigenlijk niet.
joey schreef:Ik twijfel er geen seconde aan dat Oranje doorgaat. Echt niet. Ik ben niet eens zenuwachtig.
Zeg eens eerlijk, wie denkt er anders over?