Miralem Sulejmani
Moderator: mods
Re: Miralem Sulejmani
Kon toch ook niet anders? Ik vond het al vreemd dat hij bij de voorselectie zat.
Het stinkt aan alle kanten!
Hij valt overal buiten de boot behalve z'n salaris waste of money.Deze voetballer verdwijnt binnenkort via de achteruitgang en zal de duurste kat in de zak worden in de historie van Ajax
Pcs. Vukovic en Rajkovic zaten er ook bij. En ook afgevallen. Sulejmani mag sowieso afvallen.joey schreef:Kon toch ook niet anders? Ik vond het al vreemd dat hij bij de voorselectie zat.

Laat dat kreng de zomerstop gebruiken om fit te worden.

Daar zit wat in. Ajax moet nog 10 miljoen op die jongen afschrijven, de komende 3 jaar.joey schreef:Dan moet hij wel fit kúnnen worden, Willem.

Dat is nu eenmaal zo. Dat geld is in de sloot. Een goede les voor iedereen.
Sulejmani raken we niet kwijt, vrees ik. Ik denk dat hij een slechte naam heeft in het circuit, want er is totaal geen belangstelling voor hem.
Sulejmani raken we niet kwijt, vrees ik. Ik denk dat hij een slechte naam heeft in het circuit, want er is totaal geen belangstelling voor hem.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Sulejmani en afvallen, die woorden had Joey nooit verwacht te lezen, of wel?MvB schreef:Dat gaat niet door, want hij is helaas afgevallen voor t WK (voetbalzone).
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Het "helaas" is in die context alleen wat vreemd (tenzij hij anorexia zou hebben, maar dat lijkt me niet).Dr. Living Stoned schreef:Sulejmani en afvallen, die woorden had Joey nooit verwacht te lezen, of wel?MvB schreef:Dat gaat niet door, want hij is helaas afgevallen voor t WK (voetbalzone).
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Disco Disco Partizani! Vaaakaaaantie zal Sulejmani wel denken.
-
- AT Toto winner 15/16
Vandaag na afloop van de oefenwedstrijd Ajax - Ajax Zaterdag op Sportpark De Toekomst, verklaarde Miralem Sulejmani tegenover Ajax1.nl: "Ik ga weg bij Ajax". Op de vraag waar hij dan het aankomend seizoen zou spelen kon hij geen antwoord geven. "Ik weet het nog niet", antwoordde hij beteuterd. De uitblinkende en afgetrainde Sulejmani scoorde vandaag drie maal voor Ajax dat de oefenwedstrijd met 5-1 won.
http://www.ajax1.nl/content/sulejmani-% ... ij-ajax%22
Heeft hij al een club gevonden die flink voor hem wil dokken? 

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
voorspelling: wanneer Suarez vertrekt wordt Sulejmani de ster van Ajax
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Er gaan wat geruchten over een mogelijke ruil van Sulejmani en Dembele. Lijkt me niet, maar ik plaats het toch maar.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Ik hoop en verwacht nog steeds dat Sulejmani bij Ajax gaat slagen
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Hopen oke.. maar waarom verwacht je het nu nog?
Omdat hij nog jong is en ik denk dat je voetballen niet verleert.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 10/11
En wat is dan je analyse van de afgelopen twee seizoenen?LucaS schreef:Omdat hij nog jong is en ik denk dat je voetballen niet verleert.
Geruchten uit Ajax kamp, AZ kamp of een andere kamp?De Dominee schreef:Er gaan wat geruchten over een mogelijke ruil van Sulejmani en Dembele. Lijkt me niet, maar ik plaats het toch maar.
Heer & Meester op AN kwam er eerst mee (Jordi Meester van Ajax Zaterdag), maar die wist zelf ook niet hoeveel er van waar was. Lijkt me niet dat AZ daar trek in heeft, zeker gezien het salaris van Sulejmani.
Dat Verbeek Sulejmani kent moet juist een reden zijn om hem niet te willen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Als het waar is dat Sulejmani chronisch geblesseerd is dan moet Ajax dit natuurlijk doen, maar ik geloof niet dat AZ en Verbeek zo dom zijn. Sowieso verdient Sulejmani veel te veel voor AZ dus dat is al vreemd.
Face your fears and live your dreams, No Fear