Maarten Stekelenburg

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid

Re: Maarten Stekelenburg

Bericht door joey » vr jul 02, 2010 11:31 am

Dan moet je hopen dat hij op het WK een keer flink blundert. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 02, 2010 11:31 am

Dan moet je hopen dat hij op het WK een keer flink blundert. :hypocrite.gif:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 02, 2010 1:43 pm

Rishi schreef:
brigade zuid schreef:Ik vind Stekelenburg eigenlijk wel goed genoeg voor de absolute top.
Ik ook. Daarom moeten we hem gewoon houden.
Yep. De keeper is één van de sleutelspelers in een eftal, maar de gebruikelijke transfersommen staan daarmee doorgaans in schril contrast. Per se proberen te houden dus. Tot wanneer loopt zijn contract? Laat het contract maar aflopen desnoods.
Ajax!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 02, 2010 2:12 pm

joey schreef:Dan moet je hopen dat hij op het WK een keer flink blundert. :hypocrite.gif:
Als hij daardoor bij Ajax blijft, mag hij dat van mij doen. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 02, 2010 2:18 pm

Ajaciedjuh schreef:
joey schreef:Dan moet je hopen dat hij op het WK een keer flink blundert. :hypocrite.gif:

Duivels dilemma: Oranje eruit en Steek en VDW blijven bij Ajax, of Oranje door en beide spelers vertrekken? Zeg het maar.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 02, 2010 2:23 pm

Das een makkie. Wat mij betreft wordt Oranje eeuwig van het voetbal uitgsloten als daarvoor in ruil spelers gemiddeld een jaar langer bij Ajax blijven
I think I lost my fucking headache

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » vr jul 02, 2010 2:48 pm

Juist, AJAX is het belangrijkste. Ik ga zo Nederland kijken, maar ben absoluut niet zenuwachtig. Als AJAX had gespeeld was ik al bloednerveus geweest.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 02, 2010 2:50 pm

Ik denk er ook zo over. Ajax is alles.

Aristides

Bericht door Aristides » vr jul 02, 2010 2:56 pm

Nederland en Uruguay eruit, zien we vijf spelers op tijd terug, anders zal de vermoeidheid (ook geestelijk) nog in vijf spelers zitten en staan we in november weer een straatlengte achter enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » vr jul 02, 2010 3:59 pm

joey schreef:
Ajaciedjuh schreef:

Duivels dilemma: Oranje eruit en Steek en VDW blijven bij Ajax, of Oranje door en beide spelers vertrekken? Zeg het maar.
Makkelijke keuze: Ajax gaat voor alles!
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr jul 02, 2010 4:02 pm

Uiteindelijk wel ja. Zeker op deze manier en met deze bondscoach.
Tijd voor iets nieuws.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr jul 02, 2010 5:15 pm

Steek houdt Oranje persoonlijk in de race. Geweldige redding vandaag.
Whitey on the moon.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr jul 02, 2010 5:20 pm

Zeker, wereldredding weer. Al weer de tweede van het toernooi.
Tijd voor iets nieuws.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 02, 2010 5:27 pm

20 miljoen!

wimpey

Bericht door wimpey » vr jul 02, 2010 6:49 pm

LucaS schreef:20 miljoen!
Minimaal. Salcido en Ooijer lopen voor peanutf de deur uit bij PFV, die van ons worden per pot een paar miljoen meer waard.

I love my Ajax. :cheer.gif:

D_skilled

Bericht door D_skilled » vr jul 02, 2010 6:54 pm

Beste keeper van het toernooi tot nu toe.

Lionel

Bericht door Lionel » vr jul 02, 2010 7:18 pm

Met afstand!!

25 miljoen. Voor minder krijgen ze Verhoeven.. Al krijg je wel meer Verhoeven dan dat je Stekelenburg krijgt :hypocrite.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 04, 2010 12:12 pm

Jol onder indruk van Stekelenburg

Jol is niet verrast door het sterke optreden van Stekelenburg. De doelman van Ajax hield Nederland meerdere malen op de been op weg naar de halve finale. "Ik heb het vaker gezegd: Maarten is één van de beste keepers in Europa en misschien zelfs wel van de wereld, of in ieder geval dit toernooi", sprak Jol tegen AjaxLife.

"Het kan zijn dat er wat keepers uit bepaalde landen afwezig zijn in Zuid-Afrika, maar Maarten nadert het niveau van mannen als Edwin van der Sar en Gianluigi Buffon", aldus Jol. Met de ontwikkeling van Stekelenburg neemt ook de belangstelling toe, maar de doelman staat nog tot 2012 onder contract bij Ajax. "Maarten straalt iets uit op het WK, hij heeft charisma en zelfvertrouwen. We kunnen wel stellen dat hij zich waarmaakt. Als hij één van de besten van de wereld is, moet dat ook iets opleveren. Maar het liefst zie ik ze allemaal blijven", besluit Jol, die Stekelenburg in ere herstelde na een seizoen op de bank bij Ajax.

ajaxlife.nl

Duidelijk genoeg. Ajax hoopt op de hoofdprijs.

Zitten wij met Vermeer.... :1evil.gif:

Hoe zou Van Basten zich nu voelen? :aai.gif:

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » zo jul 04, 2010 12:39 pm

Ik denk dat ik nog liever Verhoeven, dan Vermeer als eerste keeper zou opstellen.

Het is echter wel zo, als we met het geld ons op essentiële posities (spits, linksbuiten) kunnen versterken, deze transfer het minste pijn zal doen.

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 04, 2010 12:42 pm

Ach, zo gaat dat. Van Basten koos voor Vermeer toen Vermeer het erg goed had gedaan als vervanger van Stekelnburg en Stekelenburg zelf een aantal twijfelachtige optredens liet zien.
Van Basten zei bijvoorbeeld weer dat van der Wiel binnen no-time in oranje zou staan. Dat heeft hem hier ook de nodige hoon opgeleverd. Zo zie je maar, niemand ziet het altijd in alle gevallen goed.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jul 04, 2010 12:56 pm

Als we Stekelenburg moeten verkopen hoop ik dat we er een keeper voor terugkopen die wat meer in huis heeft dan Vermeer. Sinan Bolat van Luik, is dat geen goede voor ons? Wat scorend vermogen erbij kan tenslotte nooit kwaad :headbang.gif:

De kritieken op Stekelenburg, zelfs afgelopen seizoen, zijn niet mals geweest op AT. Waar blijven al die mensen om te excuseren dat ze het verkeerd gezien hebben?
Ajax!

LucaS

Bericht door LucaS » zo jul 04, 2010 1:01 pm

Hij heeft een paar knappe reddingen gemaakt inderdaad, maar ik zag hem bij een corner toch ook erg miskleunen. De kritiek was altijd op zijn ingrijpen bij hoge ballen van de zijkant, ik ben er niet van overtuigd dat hij daar nu wel op hoog niveau op acteert. Er zijn gewoon niet veel voorzetten voor de Nederlandse goal geweest. Maar uitkomend en op de lijn was Stekelenburg al een tijd erg goed. Maar ik zou hem niet aanraden om naar Engeland te gaan

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo jul 04, 2010 1:25 pm

Giacomo Puccini schreef:De kritieken op Stekelenburg, zelfs afgelopen seizoen, zijn niet mals geweest op AT. Waar blijven al die mensen om te excuseren dat ze het verkeerd gezien hebben?
Vorig seizoen was het dan ook heel matig, wat hij liet zien. Dit seizoen heeft hij een zeer sterke tweede seizoenshelft gekeept en tijdens het WK zijn z'n prestaties ook goed. Maar vergeet niet dat hij Ajax ook dit seizoen in de uitwedstrijden bij PSV en Twente punten heeft gekost.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo jul 04, 2010 1:48 pm

Enganche schreef:
Giacomo Puccini schreef:De kritieken op Stekelenburg, zelfs afgelopen seizoen, zijn niet mals geweest op AT. Waar blijven al die mensen om te excuseren dat ze het verkeerd gezien hebben?
Vorig seizoen was het dan ook heel matig, wat hij liet zien. Dit seizoen heeft hij een zeer sterke tweede seizoenshelft gekeept en tijdens het WK zijn z'n prestaties ook goed. Maar ver

Vergeet niet dat hij Ajax ook dit seizoen in de uitwedstrijden bij PSV en Twente punten heeft gekost.

Maar hij is altijd beter geweest dan Vermeer. Van Basten zat toen gewoon fout.

Het klopt wel dat Stekelenburg beter is gaan keepen.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » zo jul 04, 2010 1:49 pm

Zo kun je van iedere keeper wel een paar slechte momenten uit een seizoen eruit pikken, Casillas en Júlio César hebben die momentjes ook wel twee keer op een heel seizoen. Bij Romero die een heel seizoen loopt aan te klungelen pik jij die paar goede momentjes eruit, zeer inconsequent ben je dan in je analyse van prestaties van keepers. Dan let je echt op de verkeerde dingen. Keepers moeten betrouwbaar, ervaren en constant zijn. Spektakel en een bal houden die iedereen geteld had doet er veel minder toe, als er ook ballen doorheen vliegen die jij en ik nog gehouden hadden. Stekelenburg is altijd een toptalent geweest en hij ontwikkelt zich nog steeds. Heeft veel meer in huis dan die Argentijnse clown. Blijkbaar moet Stekelenburg wat meer in de weer met conditioners voordat jij het ook gaat inzien.
Ajax!

Plaats reactie