Moderator: mods
Jesse schreef:Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Het leek wel of Amsterdam ontplofte! Mensen de straten op, auto's toeteren, vlaggen overal. Nog nooit gezien.
Zoals gezegd: nu barst het feest pas écht los!
Leuk om te zien.bryan schreef:Je kan de Ierse reactie hier zien (voor wat het je boeit, haha):
http://www.rte.ie/sport/worldcup/highlights.html
Klik op link Studio Reaction Netherlands-Brazil.
Analyse van Liam Brady en Ronnie Whelan, niet de minste dacht ik. Shearer mag blij zijn als hij hun schoenen mag poetsen.
Ja, en dus zelfs geen geel. Dat is wel belangrijk, want als ze naast De Jong, VDW en evt. Masthijssen ook nog Van Bommel zouden missen, dan zouden ze toch wel een probleem hebben.Duke schreef: "How Van Bommel stayed on the pitch, I do not know"![]()
Ik niet..... ik weet nog heel goed hoe de meeste AT-ers (b.v. in de periode rond Club Brugge) VDV, Sneijder en De Jong helemaal zat waren en Mathijssen, Kromkamp, Bouhlarouz en Landzaat wilden halen als hun vervangers.Giacomo Puccini schreef:Eerlijk zeggen, hadden jullie door toen dit kereltje bij Ajax liep dat dit zo een bijzondere speler was? Ik wel!
Heb het helaas moeten missen, maar toch bedankt voor de tip.generaal schreef:Voor de pure liefhebbers en voor Enganche/Feest: nu de hele wedstrijd integraal op Nederland 1.
Waar haal je dit vandaan? Op de site van de Fifa staat gewoon nog een eigen doelpunt van Melo.D_skilled schreef:Sneijder krijgt de eerste goal die via Melo erin ging toegekend. Nu gedeeld topscorer van het toernooi.
O, was dat die pokkenherrie?goodfella schreef:Eerst genoten van Nederland, heerlijk om zo te winnen. Daarna genoten van Faithless in het Westerpark.
Gebrek aan hoogte dan, want Port Elisabeth ligt op zeeniveau. Maar het viel me ook op. Het leek er wel op dat ze niet met die achterstand om konden gaan. Het waren net verwende jochies, coach incluis, die vonden dat de hele wereld tegen ze was.joey schreef:Ik kan nog steeds niet geloven dat Nederland door is. Allemachtig, wat was de eerste helft slecht. Ik geloofde er totaal niet meer in, en ik was vast niet de enige. Dan die goal (met een beetje hulp) en hup, het wedstrijdbeeld draait om. Zo sterk heb ik het nog nooit gezien. Voor mijn gevoel had de ineenstorting van Brazilië ook een fysieke reden. Iets met hoogte misschien?
Hmm ik wil je droom niet verpesten, maar als ik een ploeg geen 6 opgelegde kansen zie missen is het wel Duitsland, met Klose en Podolski.generaal schreef:Durven jullie ook al te dromen, jongens? Dat de Duitsers Spanje alle hoeken van het veld laten zien, en als topfavoriet aan de finale beginnen? En dat zij gedurende die finale dan veldoverwicht hebben, en minstens 6 opgelegde kansen missen? En dat wij dan vanuit de ultieme Hollandse zuinigheid vilein toeslaan in de 93e minuut door een Van Bommeltje, die eigenlijk al niet meer op het veld mocht staan maar - Duitser dan de Duitsers - het geluk dat elke kampioen op zijn pad treft aan zijn zijde heeft?
Bovendien heeft Bertje met Feyenoord al van Dortmund gewonnen. Ik zie een parallel voor me.
Maar wij hebben Steek! Wat heb ik mij in die man vergist zeg. 2 jaar geleden vond ik hem nog een middelmatige keeper - die amper het niveau van Lobont oversteeg -, maar dit toernooi heeft hij mijn sympathie gewonnen. Wat een geweldenaar.Frank schreef:Hmm ik wil je droom niet verpesten, maar als ik een ploeg geen 6 opgelegde kansen zie missen is het wel Duitsland, met Klose en Podolski.generaal schreef:Durven jullie ook al te dromen, jongens? Dat de Duitsers Spanje alle hoeken van het veld laten zien, en als topfavoriet aan de finale beginnen? En dat zij gedurende die finale dan veldoverwicht hebben, en minstens 6 opgelegde kansen missen? En dat wij dan vanuit de ultieme Hollandse zuinigheid vilein toeslaan in de 93e minuut door een Van Bommeltje, die eigenlijk al niet meer op het veld mocht staan maar - Duitser dan de Duitsers - het geluk dat elke kampioen op zijn pad treft aan zijn zijde heeft?
Bovendien heeft Bertje met Feyenoord al van Dortmund gewonnen. Ik zie een parallel voor me.