Uruguay - Ghana 02-07-2010
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Uruguay - Ghana 02-07-2010
Doe dan niks Mensah..
- Jinne
- Site Admin
Deze was trouwens ook niet best. Een Jaap Stammetje.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Gewoon twee wedstrijden schorsen.Jinne schreef:Er is dan sowieso nog een potje om het brons.brigade zuid schreef:Lekker hoor Suarez dat je niet tegen ons speelt. Gaat maar mooi terug naar Amsterdam, kun je maandag de training hervatten.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kan er echt niet bij dat penalties zo slecht genomen worden.
Geweldig dit, had niet beter kunnen wensen! 

Panenka, geniaal. Uruguay zonder Suárez tegen ons: Oranje in de finale
.

Ghana raus! Dit is wel zo'n beetje de meest wrede uitschakeling die ik ooit op een WK heb gezien.
Suarez van schlemiel tot held. Mooie einde.
- Jinne
- Site Admin
Ik had het Ghana wel gegund om tegen ons te spelen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Ach, als Servië die 100% terechte strafschop had gekregen - zo vlak voor het einde - zat Ghana niet eens meer in het toernooi. Je moet er toch ook niet denken dat je uitgeschakeld wordt door Ghana. Uruguay zonder Suárez = kat in het bakkie. Volgende week zondag staat Oranje in de finale:mark my words.Dubbel schreef:Ghana raus! Dit is wel zo'n beetje de meest wrede uitschakeling die ik ooit op een WK heb gezien.
Wat een gunstig scenario voor Nederland. Uruguay was sowieso al slechter, en nu zullen ze nog zonder Suarez en Fucile (en Lugano?) spelen ook.
Puntje is wel dat Forlan waarschijnlijk eindelijk op zijn favoriete positie komt te spelen.
Puntje is wel dat Forlan waarschijnlijk eindelijk op zijn favoriete positie komt te spelen.
Waarom ziet/zegt niemand dat Suarez die bal gewoon had kunnen koppen?
I think I lost my fucking headache
Spijtig, ik had het Ghana enerzijds wel gegund als Afrikaans land. En ze moeten er ook nog op een vreselijke manier uitgaan, doet me denken aan Sparta Rotterdam x Excelsior van het afgelopen seizoen. Dat was misschien nog verschrikkelijker maar dit is natuurlijk wel op een geheel ander niveau...
Maar goed, sinds de 2-1 van Nederland ben ik ineens een echte fan (de groepswedstrijden en de 2e ronde leefde het totaal niet bij mij en tegen de Brazilianen dacht ik dat we er kansloos uitvlogen) geworden en dan is dit natuurlijk het meest ideale scenario. Laten we echter nog niet te vroeg juichen, ik bedoel maar: Wie dacht dat Nederland nog kans maakte voor de wedstrijd tegen de Brazilianen of zelfs in de rust van deze wedstrijd? Het is dat Julio Cesar net deze wedstrijd moest uitkiezen om te blunderen anders waren we nu naar alle waarschijnlijkheid gewoon uitgeschakeld.
Maar goed, sinds de 2-1 van Nederland ben ik ineens een echte fan (de groepswedstrijden en de 2e ronde leefde het totaal niet bij mij en tegen de Brazilianen dacht ik dat we er kansloos uitvlogen) geworden en dan is dit natuurlijk het meest ideale scenario. Laten we echter nog niet te vroeg juichen, ik bedoel maar: Wie dacht dat Nederland nog kans maakte voor de wedstrijd tegen de Brazilianen of zelfs in de rust van deze wedstrijd? Het is dat Julio Cesar net deze wedstrijd moest uitkiezen om te blunderen anders waren we nu naar alle waarschijnlijkheid gewoon uitgeschakeld.
- Monkey Tonk
Zag je Suarez vlak daarna, zich tussen de andere spelers mengend, heel onschuldig tegen de scheids: "Ik?!"
Mazzel voor Oranje.
Mazzel voor Oranje.
Ik dacht voor de wedstrijd wel dat Nederland kans maakte tegen Brazilie. Hoewel het inbrengen van Ooijer dat geloof wel even weg haalde.
I think I lost my fucking headache
Dat was inderdaad ook een hoogtepunt van deze wedstrijdMonkey Tonk schreef:Zag je Suarez vlak daarna, zich tussen de andere spelers mengend, heel onschuldig tegen de scheids: "Ik?!"

Bizar dat je op zo'n onsportieve manier de held kan worden.
- Liberty
- Contacteer:
Ja, ik had hetzelfde. Maar hij heeft toch mijn ongelijk bewezen.LucaS schreef:Ik dacht voor de wedstrijd wel dat Nederland kans maakte tegen Brazilie. Hoewel het inbrengen van Ooijer dat geloof wel even weg haalde.

Tijd voor iets nieuws.
Ik was juist blij dat die judoka niet mee kon doen. Alleen vond ik de keuze voor Ooijer vreemd, Boulahrouz leek me een betere keuze. Desalniettemin heeft Ooijer zo ongeveer zijn sterkste wedstrijd in 3 jaar gespeeld. Dat is het geluk dat een kampioen moet hebben.LucaS schreef:Ik dacht voor de wedstrijd wel dat Nederland kans maakte tegen Brazilie. Hoewel het inbrengen van Ooijer dat geloof wel even weg haalde.
Kon niet hoor.LucaS schreef:Waarom ziet/zegt niemand dat Suarez die bal gewoon had kunnen koppen?
IK GELOOF!!!!!!
Zo jij durft......GAAPgeneraal schreef:Ach, als Servië die 100% terechte strafschop had gekregen - zo vlak voor het einde - zat Ghana niet eens meer in het toernooi. Je moet er toch ook niet denken dat je uitgeschakeld wordt door Ghana. Uruguay zonder Suárez = kat in het bakkie. Volgende week zondag staat Oranje in de finale:mark my words.Dubbel schreef:Ghana raus! Dit is wel zo'n beetje de meest wrede uitschakeling die ik ooit op een WK heb gezien.
IK GELOOF!!!!!!
Wie heeft het over durven? Ik ben slechts euforisch.Rishi schreef:Zo jij durft......GAAPgeneraal schreef:Ach, als Servië die 100% terechte strafschop had gekregen - zo vlak voor het einde - zat Ghana niet eens meer in het toernooi. Je moet er toch ook niet denken dat je uitgeschakeld wordt door Ghana. Uruguay zonder Suárez = kat in het bakkie. Volgende week zondag staat Oranje in de finale:mark my words.Dubbel schreef:Ghana raus! Dit is wel zo'n beetje de meest wrede uitschakeling die ik ooit op een WK heb gezien.
- Monkey Tonk
Ja, verschrikkelijk. Hij neemt een Ghanese doelpuntenmaker het hoogtepunt van zijn leven af.Arthur schreef:Dat was inderdaad ook een hoogtepunt van deze wedstrijdMonkey Tonk schreef:Zag je Suarez vlak daarna, zich tussen de andere spelers mengend, heel onschuldig tegen de scheids: "Ik?!"![]()
Bizar dat je op zo'n onsportieve manier de held kan worden.
Arm Ghana. Wat had ik het ze gegund!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jesse schreef:Arm Ghana. Wat had ik het ze gegund!
Arm Ghana