generaal schreef:Kingson

Moderator: mods
generaal schreef:Kingson
Vind ze een iig beter.Jöhnk schreef:Het zou mij verbazen als Ghana dit niet wint.
Serieus? Suarez is gevaarlijk, maar z'n vizier staat nog niet helemaal op scherp.Liberty schreef:Goed moment van zowel Lodeiro als van Suarez.
Maar onze Luis valt wel een beetje tegen deze wedstrijd. Loopt voornamelijk buitenspel en loopt veel te irriteren.
Ik heb echt het idee dat Nederland zich niet aan dezelfde steen zal stoten.WP_LeGeNd schreef:je weet hoe labiel de spelers van Nederland zijn... dit is juist zo'n wedstrijd waarbij ze zullen verliezen..
Is dit serieus? Was echt een mega-blunder.D_skilled schreef:Wat lult die commentator, fout van Kingson? Geweldige goal, onhoudbaar geweest voor iedere keeper.
Echt waar? Ik vind hem wel degelijk als een internationale topspeler spelen. Continu dreigend en aanwezig.Liberty schreef:Maar onze Luis valt wel een beetje tegen deze wedstrijd.
Beetje dommig voetbal van die Ghanezen.Jöhnk schreef:Het zou mij verbazen als Ghana dit niet wint.
Er zat een effect aan die bal wat het moeilijk maakte. Wellicht had Kingson zich beter op de doellijn kunnen opstellen.Ajax Rules schreef:Is dit serieus? Was echt een mega-blunder.D_skilled schreef:Wat lult die commentator, fout van Kingson? Geweldige goal, onhoudbaar geweest voor iedere keeper.
Ik mis nog gewoon een goede actie van hem (of hij moet wat gedaan hebben in de verlenging, want die moest ik even missen), zoals in de vorige wedstrijd toen hij prachtig de 2-1 maakte. Dat maakt je een topspeler. Suarez had er ook deze wedstrijd wel één in moeten schieten.Ajax Rules schreef:Echt waar? Ik vind hem wel degelijk als een internationale topspeler spelen. Continu dreigend en aanwezig.Liberty schreef:Maar onze Luis valt wel een beetje tegen deze wedstrijd.
Echt wel. Muslera is een geweldige keeper, heeft een heel goed seizoen achter de rug.Liberty schreef:Aan de kant van Uruguay staat trouwens ook geen geweldenaar in het doel.