En ik. Nog een uurtje, en dan fiets ik in de verzengende hitte naar huis.joey schreef: Is er hier nog iemand aan het werk? BZ?

Moderator: mods
En ik. Nog een uurtje, en dan fiets ik in de verzengende hitte naar huis.joey schreef: Is er hier nog iemand aan het werk? BZ?
Waarschijnlijk banen met een computer.Giacomo Puccini schreef:Wat zijn dat voor banen, waarbij je gewoon kunt forummen!?
Ik, maar ik vertrek zeer spoedig.joey schreef:Moet jij niet vechten?Mr. Ajax schreef:Ika ga de wedstrijd in een Nederlandse kroeg in Tel-Aviv kijken. Lekker alsof ik in Amsterdam ben.![]()
![]()
Is er hier nog iemand aan het werk? BZ?
Ik weet wel wat vierendelen is, panfluit! Het was een alternatief! Lijkt me overigens een stuk aantrekkelijker! Al dat bloed en zo vind ik maar niets!LucaS schreef:Onnodig kwetsend!
Je had beter op moeten letten bij geschiedenis, Bert!
Precies. Brazilie is aan het zweven. Juist wat Oranje altijd verkeerd deed. Deze keer staat NL met beide poten op de grond. Een voordeel.Ajax Rules schreef:Vroeger kon Oranje me, ivm Ajax, aan mijn reet roesten. Helaas is Oranje tegenwoordig, door de ontwikkelingen in het internationale voetbal, de enige kans om gedurende vele jaren een team te volgen (bovendien ook nog een team van topniveau). Oranje heeft dus aan belang gewonnen (voor mij dan). Ik merkte het ook aan de filmpjes van de eerste Ajax-training. Siem en Vertonghen die voorzetten aan het oefenen waren. Aardige gasten, Ajacieden, maar tot mijn schaamte had ik toch een beetje het gevoel: waar GAAT dit over?![]()
Vanmiddag dus de wedstrijd van de eeuw. Als ze winnen (en ik schat die kans op 40%) hebben ze een enorme kans op de finale, die door miljarden mensen zal worden bekeken. Dit is een historische dag.
Wat mij opvalt..... er lijkt bij Brazilie sprake van een flinke onderschatting. Ze zijn allemaal erg nonchalant, zowel Dunga, de fans als de Braziliaanse journalisten. Dat lijkt me dom, want hoewel Cesar, Maicon, Lucio en Juan beter zijn dan Stekelenburg, VDW, Heitinga en Mathijssen, is Nederland een voor Brazilie zeer gevaarlijke ploeg. Ze zullen net zo getergd en gefocust moeten zijn als Oranje om te winnen. Anders is er een flinke kans dat ze er af gaan vanmiddag.
Zeer herkenbaar! Hoewel EK's en vooral WK's me altijd hebben kunnen bekoren.Ajax Rules schreef:Vroeger kon Oranje me, ivm Ajax, aan mijn reet roesten. Helaas is Oranje tegenwoordig, door de ontwikkelingen in het internationale voetbal, de enige kans om gedurende vele jaren een team te volgen (bovendien ook nog een team van topniveau). Oranje heeft dus aan belang gewonnen (voor mij dan). Ik merkte het ook aan de filmpjes van de eerste Ajax-training. Siem en Vertonghen die voorzetten aan het oefenen waren. Aardige gasten, Ajacieden, maar tot mijn schaamte had ik toch een beetje het gevoel: waar GAAT dit over?![]()
Is herkenbaar, maar mijn reactie is dan dat ik nog steeds voor Ajax ben, maar er minder bij voel. Andere teams, inclusief Oranje, boeien me maar matig.Ajax Rules schreef:Vroeger kon Oranje me, ivm Ajax, aan mijn reet roesten. Helaas is Oranje tegenwoordig, door de ontwikkelingen in het internationale voetbal, de enige kans om gedurende vele jaren een team te volgen (bovendien ook nog een team van topniveau). Oranje heeft dus aan belang gewonnen (voor mij dan). Ik merkte het ook aan de filmpjes van de eerste Ajax-training. Siem en Vertonghen die voorzetten aan het oefenen waren. Aardige gasten, Ajacieden, maar tot mijn schaamte had ik toch een beetje het gevoel: waar GAAT dit over?![]()
Dat lijkt me zwaar overdreven. Het is nog maar een kwartfinale.Vanmiddag dus de wedstrijd van de eeuw.
Vind ik wel. Als je wint sta je praktisch in de finale, daar moeten we niet omheen draaien.joey schreef:Dat lijkt me zwaar overdreven. Het is nog maar een kwartfinale.Vanmiddag dus de wedstrijd van de eeuw.
Giacomo Puccini schreef:Vind ik wel. Als je wint sta je praktisch in de finale, daar moeten we niet omheen draaien.joey schreef:Dat lijkt me zwaar overdreven. Het is nog maar een kwartfinale.Vanmiddag dus de wedstrijd van de eeuw.
Zou zomaar kunnen. Ik las laatst dat de mensheid wellicht binnen 100 jaar is uitgestorven, dus als Nederland ooit nog wat wil...joey schreef:En de finale? Wat is die dan? De wedstrijd van het millenium?
Kunnen we er niet echt lang op teren, verdomme.Jöhnk schreef:Zou zomaar kunnen. Ik las laatst dat de mensheid wellicht binnen 100 jaar is uitgestorven, dus als Nederland ooit nog wat wil...