Sorry, ik heb geen quote voor je. Hij zei het op tv tijdens de voorbeschouwing op Japan-Paraguay.Scherrer schreef:Kun je die quote laten zien, dat 'we al in de finale staan'? En nu niet aan komen kakken met een slap aftreksel daarvan waarin Waterreus Nederland wel een kans geeft. Jij beweert dat Waterreus heeft gesteld dat we 100% zeker in de finale staan, dan wil ik graag zien waar hij dat zo stellig heeft beweerd.Hoeladans schreef:Volgens Ronald Waterreus staan we ook al in de finale. Alhoewel dit ook wel weer cynisme zal zijn, volgens scherrer.![]()
Kijk ik vind het ook lachwekkend hoor, maar er zijn serieus gewoon een heleboel mensen die er echt van overtuigd zijn dat Nederland hier wereldkampioen gaat worden. Bij Derksen is het ook gewoon een gebrek aan kennis. Die vind dat Nedeland hele goede spelers heeft( is natuurlijk ook zo aanvallend gezien) en denkt dat andere landen dat niet hebben. Argentinie is alleen Messi, Brazilie is alleen Luis Fabiano en Kaka etc. etc.
Voor de rest kan ik er weinig aan doen dat de humor van Derksen en Van der Gijp hier de meesten boven de pet gaat. Daar kan ik me niet tegen verdedigen, dan houdt het gewoon op.
Leuke humor trouwens om 64 afleveringen lang iets te zeggen wat je niet meent...