Nederland - Slowakije 28-06-2010
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Nederland - Slowakije 28-06-2010
2 aanvaller erbij. Dat wordt prijs schieten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Prima uitslag, niets meer aan doen. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
LucaS schreef:Wat een arrogante lul die Kut.
Nee, hij is doortastend, slim en sociaal. Heb je dat niet gehoord?
Het stinkt aan alle kanten!
- Ajaciedjuh
MOTM: Stekelenburg
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ja, dat was een makkie.....
joey schreef:LucaS schreef:Wat een arrogante lul die Kut.
Nee, hij is doortastend, slim en sociaal. Heb je dat niet gehoord?

Schwalbe!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Kuit haalt een voldoende. Evenals Robben, Stekelenburg, Joris en de Jong.
Schwalbe.
Schwalbe.
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op ma jun 28, 2010 4:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Zeker, maar het ging me om hoe hij het doelpunt vierdeFerry schreef:joey schreef:LucaS schreef:Wat een arrogante lul die Kut.
Nee, hij is doortastend, slim en sociaal. Heb je dat niet gehoord?Dit deed ie toch goed?
I think I lost my fucking headache
Ik ben benieuwd wat Feest van het spel en gedrag van Van Persie vond. Als hij van der Vaart had geheten volgde er waarschijnlijk een tirade.
Jammer van die tegengoal. Deed die Slowaak 'slim', haakte z'n voet in de armen van Steek. Schwalbe.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Van der Wiel hopeloos. Serieus, als je het hele veld voor je hebt liggen en dan nog tot 2x toe buitenspel opheft, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Voor de rest was het weer zeer slaapverwekkend, maar kunnen die linksback en die keeper er bij SLW geen fuck van.
Voor de rest was het weer zeer slaapverwekkend, maar kunnen die linksback en die keeper er bij SLW geen fuck van.
En mij om het gejubel van de verslaggever. Alsof zoiets als die bal van Kuyt nog nooit vertoond is op een WK.LucaS schreef:Zeker, maar het ging me om hoe hij het doelpunt vierde
Haal Van Persie uit de spits, zou ik zeggen. Die jongen voelt zich daar niet thuis. Maar dat doet Bertje vast niet. Dan moet hij lastige keuzes maken.
Laatst gewijzigd door joey op ma jun 28, 2010 5:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik had het gevoel dat hij er met de handrem op speelde. Hij stond natuurlijk op scherp.Ajaciedjuh schreef:Idd, speelt vandaag zwaar onvoldoende.joey schreef:Misschien beter VDW vervangen door Boulahrouz.
Hij kan beter een keer geschorst zijn dan zulke wedstrijden afleveren, D_Skilled. Met de handrem erop spelen werkt niet op dit niveau.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gelukkig is Feest in ieder geval nu opgelucht, want tegen die Brazilianen hebben we niets te vrezen. Zo'n Fabiano schiet die ballen van Vittek namelijk niet eens op doel.
Mark my words, Nederland gaat er kansloos af tegen die Goddelijke Kanaries. Verdedigend is het zo lek als een zeef.
Mark my words, Nederland gaat er kansloos af tegen die Goddelijke Kanaries. Verdedigend is het zo lek als een zeef.
Als het een keer moet, waarom niet. Tegen dit Slowakije was het sowieso heel dom geweest om geel te pakken.joey schreef:Hij kan beter een keer geschorst zijn dan zulke wedstrijden afleveren, D_Skilled. Met de handrem erop spelen werkt niet op dit niveau.
- Ajaciedjuh
Zijn we de gele kaarten nu weer kwijt!?
Mwah, zo soepel ging het nou ook weer niet.
Ze zijn na de kwartfinale kwijtgescholden.Ajaciedjuh schreef:Zijn we de gele kaarten nu weer kwijt!?
Hou nou toch op. Die 'goddelijke kanaries' zijn minder dan Nederland. Ik sluit me aan bij Steef, dat wint Nederland.Peter schreef:Gelukkig is Feest in ieder geval nu opgelucht, want tegen die Brazilianen hebben we niets te vrezen. Zo'n Fabiano schiet die ballen van Vittek namelijk niet eens op doel.
I think I lost my fucking headache
Hij wilde daar anders zelf spelen.joey schreef:Haal Van Persie uit de spits, zou ik zeggen. Die jongen voelt zich daar niet thuis. Maar dat doet Bertje vast niet. Dan moet hij lastige keuzes maken.

Kan hij ook wel, maar in het systeem van Bertje is het een nogal ondankbare positie. Er komt eens in de tien minuten een bal langs.
Verder is hij inderdaad uit vorm, maakt hij frustratieovertredingen en heeft hij een probleem met zijn ego.
Als Dunga zijn huiswerk doet, zal het heel lastig worden voor Nederland. Maar ja, ze kunnen zomaar opeens wel een keer een goede wedstrijd spelen. Je weet het nooit.
Maar de verdediging is wel kwetsbaar, ja.
Maar de verdediging is wel kwetsbaar, ja.
-
- AT Toto winner 15/16
1 Veldgoal tegen in 4 duels, nee echt zo lek als een zeefje..Peter schreef: Mark my words, Nederland gaat er kansloos af tegen die Goddelijke Kanaries. Verdedigend is het zo lek als een zeef.
Verder een verdiende overwinning natuurlijk, toch weer een rondje verder dan onder MvB.

Twee goals toch?
Hadden er meer kunnen zijn. Alleen vandaag al drie.
Hadden er meer kunnen zijn. Alleen vandaag al drie.