Ik ben het met je eens hoor. Maar een camera zou wonderen doen..Benji schreef:Het erge is natuurlijk wel dat deze beide doelpunten niet eens zo zeer pleiten voor technische hulpmiddelen (waar ik overigens wel voorstander van ben), maar meer voor capabele scheids- en grensrechters. De bal van Lampard was zo ver over de lijn dat ongeacht van iemands positie te zien was dat die bal erin zat, laat staan dat het gehele arbitrale trio het mist. Tevez stond zo overduidelijk buitenspel dat zelfs de grensrechter op de andere helft van het veld het had kunnen constateren.
Argentinië - Mexico 27-06-2010
Moderator: mods
Re: Argentinië - Mexico 27-06-2010
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
Wel als Neuer net als Lehman de penaltynemers in zijn sok heeft zitten.beelzebub schreef:Als ik me niet vergis krijgt Argentinie net als in 2006 eerst Mexico en daarna Duitsland voor z'n kiezen. Vliegen ze er weer uit na pingels?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
brigade zuid schreef:haha Heinze knalt met zn kop tegen een camera aan.. net goed.

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Was het wel buitenspel?
De regels van de fifa zeggen het volgende:

Second-last opponent betekent bij mijn weten dat er nog een man (meestal de keeper) voor de aanvaller moet staan. Hier was dat dus niet het geval.A player is in an offside position if:
• he is nearer to his opponents’ goal line than both the ball and the
second-last opponent
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Als de keeper weg is moeten er twee veldspelers tussen de aanvaller en de doellijn staan....
-
- AT Toto winner 10/11
Dit meen je toch niet? Holy fuck, hahahahahahahahahahahaha.Frank schreef:Was het wel buitenspel?![]()
Second-last opponent betekent bij mijn weten dat er nog een man (meestal de keeper) voor de aanvaller moet staan. Hier was dat dus niet het geval.A player is in an offside position if:
second-last opponent
Ik heb bovenstaand citaat uit de officiele reglementen voor het seizoen 2010-2011, van de website van de Fifa.
Daar staat alleen deze regel, geen regel dat als de keeper weg is er dan twee veldspelers moeten staan.
Daar staat alleen deze regel, geen regel dat als de keeper weg is er dan twee veldspelers moeten staan.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Laat maar, een flash filmpje op diezelfde website laat perfect de situatie van Tevez zien.
http://www.fifa.com/flash/lotg/football ... start.html
(pak wel de adsl versie, die breedband versie laat bij mij geen filmpje zien ondanks mijn breedband verbinding).
Het was dus gewoon dik buitenspel
http://www.fifa.com/flash/lotg/football ... start.html
(pak wel de adsl versie, die breedband versie laat bij mij geen filmpje zien ondanks mijn breedband verbinding).
Het was dus gewoon dik buitenspel
Joh.
Ik moet de eerste aanvaller nog tegenkomen die niet buitenspel staat als er geen enkele tegenstander tussen hem en het doel staat en hij de bal krijgt aangespeeld van een teamgenoot.
Ik moet de eerste aanvaller nog tegenkomen die niet buitenspel staat als er geen enkele tegenstander tussen hem en het doel staat en hij de bal krijgt aangespeeld van een teamgenoot.
Heb je de wedstrijd van net wel gezien....
Tja, dan moeten ze het duidelijker in de regels op de website opnemen.
Daar staat het dus gewoon verkeerd in....

-
- AT Toto winner 10/11
Frank, er stond NIEMAND tussen Tevez en de goal. Of dacht je werkelijk dat het alleen buitenspel is als er één speler tussen staat en geen buitenspel als er niemand meer staat?Frank schreef:Ik heb bovenstaand citaat uit de officiele reglementen voor het seizoen 2010-2011, van de website van de Fifa.

Maar je hebt hem zelf nu gelukkig ook door.
Hahahahahahahahahaha schrijf jij ff een brief naar Blatter.Frank schreef:Heb je de wedstrijd van net wel gezien....![]()
IK GELOOF!!!!!!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Rosetti twijfelde ook, maar kon hier natuurlijk welbeschouwd niets aan doen. Dit zijn hopeloze misperen van de grensrechters.Benji schreef:Het erge is natuurlijk wel dat deze beide doelpunten niet eens zo zeer pleiten voor technische hulpmiddelen (waar ik overigens wel voorstander van ben), maar meer voor capabele scheids- en grensrechters. De bal van Lampard was zo ver over de lijn dat ongeacht van iemands positie te zien was dat die bal erin zat, laat staan dat het gehele arbitrale trio het mist. Tevez stond zo overduidelijk buitenspel dat zelfs de grensrechter op de andere helft van het veld het had kunnen constateren.
Second-last betekent gewoon dat er nog twee tegenstanders moeten zijn tussen jou en de achterlijn. En er staat nergens in de regels dat één van die twee de keeper moet zijn, dus als de keeper ergens anders uithangt, moeten het twee veldspelers zijn. Het staat gewoon goed in de spelregels hoor, niets verwarrends aan.Frank schreef:Was het wel buitenspel?![]()
second-last opponent
I think I lost my fucking headache
Salcido gaat wel een transfer verdienen aan dit toernooi, lijkt mij. Verder blijft El Chicharito toch een heerlijk spitsje.
Messi moest overigens echt belachelijk ver inzakken om de opbouw te verzorgen. Het zou me niets verbazen als Maradona toch weer gaat twijfelen over het inzetten van Verón.
Messi moest overigens echt belachelijk ver inzakken om de opbouw te verzorgen. Het zou me niets verbazen als Maradona toch weer gaat twijfelen over het inzetten van Verón.
Ik denk ook dat Veron gaat spelen. Maar dan wel hopen dat hij Tevez eruit haalt. Anders wordt Argentinie weggecounterd.
IK GELOOF!!!!!!
Met MdM als tegenstander kan iedereen scoren.Enganche schreef:Salcido gaat wel een transfer verdienen aan dit toernooi, lijkt mij. Verder blijft El Chicharito toch een heerlijk spitsje.
En toch zat Rooney op de bank en speelde MdM de CL-finale 

IK GELOOF!!!!!!
Heb je die jongen een beetje in de gaten gehouden, Wimpey? Lekker spitsje hoor.wimpey schreef:Met MdM als tegenstander kan iedereen scoren.Enganche schreef:Salcido gaat wel een transfer verdienen aan dit toernooi, lijkt mij. Verder blijft El Chicharito toch een heerlijk spitsje.

Aguirre heeft een aantal jonge spelers (Chicharito, Barrera, Moreno) te weinig speeltijd gegund.
Die Barrera speelt nog in de Mexicaanse competitie. Die is niet meer haalbaar?
IK GELOOF!!!!!!