Nederland - Japan 19-06-2010
Moderator: mods
-
- AT Toto winner 15/16
Re: Nederland - Japan 19-06-2010
Brazilie - Noord Korea was net zo'n wedstrijd als Nederland - Japan, al is Japan 2 klassen beter dan Noord Korea.
Er is wel eens terechte kritiek geweest op het spel dat onder MvB werd gespeeld. Voor BvM is men opvallend mild. Terwijl er onder MvB zeker tijdens de eindrondes beduidend beter werd gespeeld dan nu.
Dit is gewoon geestdodend. Geen enkele aansluiting, geen beweging, geen tempo, geen patronen. Het klopt van geen kant met al die statische spelers. En die grijze muis laat het allemaal op z´n beloop.
De eerste serieuze tegenstander mikt dit Oranje uit het toernooi. Kan me niet snel genoeg zijn, eerlijk gezegd. Hoef ik me tenminste niet meer aan dit moerasvoetbal te ergeren.
Dit is gewoon geestdodend. Geen enkele aansluiting, geen beweging, geen tempo, geen patronen. Het klopt van geen kant met al die statische spelers. En die grijze muis laat het allemaal op z´n beloop.
De eerste serieuze tegenstander mikt dit Oranje uit het toernooi. Kan me niet snel genoeg zijn, eerlijk gezegd. Hoef ik me tenminste niet meer aan dit moerasvoetbal te ergeren.
Amenbrigade zuid schreef:Peter schreef:Het was niet om aan te gluren, zeg. We winnen door een lucky goal, maar o o o wat was dit slecht. Nee, ik zie niet in hoe we dit voor mekaar boksen tegen gelijkwaardige (en betere) tegenstanders.
Als dit Brazilie was geweest was je onder de indruk geweest.![]()
Wat een gezeik hier trouwens. Ik zeg 2 - 6 (3-0). Volgende ronde Robben erbij.
IK GELOOF!!!!!!
Laat er maar een team komen dat meer ruimte weggeeft. Dan krijgen ze problemen. En dan is Robben er weer bij.wimpey schreef:Er is wel eens terechte kritiek geweest op het spel dat onder MvB werd gespeeld. Voor BvM is men opvallend mild. Terwijl er onder MvB zeker tijdens de eindrondes beduidend beter werd gespeeld dan nu.
Prima zo dit. Goed voetbal kan me gestolen worden tijdens die WK als het om Bederland gaat.
IK GELOOF!!!!!!
En daarmee drie punten gehaald. PrimaLucaS schreef:Nederland heeft het record achteruit passen en terugspelen op de keeper deze wedstrijd ongetwijfeld verbroken
IK GELOOF!!!!!!
PSV'er. Nou, ik kijk naar voetbal voor mijn plezier. Ik heb me vanmiddag alleen maar zitten ergeren.
I think I lost my fucking headache
Wanneer Ajax week in, week uit zou spelen als Oranje komt er geen hond meer op af.Rishi schreef: En daarmee drie punten gehaald. Prima
Oranje heeft een bepaalde traditie hoog te houden. BvM is er in 2 wedstrijden in geslaagd die tot op de grond toe af te breken. Kesler zou die lamlul vandaag nog een enkeltje Schiphol moeten geven. Michels was de man achter het totaalvoetbal, BvM degene van het totaal-kut-voetbal.
-
- AT Toto winner 15/16
Was dat niet die coach die het WK als voorbereiding op de EK zag. Ach onder MvB heb ik 2 fatsoenlijke wedstrijden gezien om vervolgens gelijk daarna in de eerste knock-out ronde eruit te liggen.wimpey schreef:Er is wel eens terechte kritiek geweest op het spel dat onder MvB werd gespeeld. Voor BvM is men opvallend mild. Terwijl er onder MvB zeker tijdens de eindrondes beduidend beter werd gespeeld dan nu.
En Denemarken - Kameroen is alleen maar leuk omdat ze er allebei geen hout van kunnen, de fouten maken het leuk.
- Liberty
- Contacteer:
Ja, natuurlijk was het slecht. Maar moet Nederland nu al goed voetballen? Twee jaar geleden was Nederland geweldig in de eerste twee wedstrijden en goed in de derde. Maar in de kwartfinale lagen we er gewoon uit.LucaS schreef:PSV'er. Nou, ik kijk naar voetbal voor mijn plezier. Ik heb me vanmiddag alleen maar zitten ergeren.
Ik ga er vanuit dat Nederland gewoon de krachten spaart. Nu moet nog weinig. Gewoon de groepsronde doorkomen en dan gaan vlammen.
Mocht dat niet gebeuren en zet dit spel zich inderdaad door dan mag BvM direct ontslagen worden.
Laatst gewijzigd door Liberty op za jun 19, 2010 8:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Tijd voor iets nieuws.
Dat zijn er dan al twee meer dan onder Bertmans van Marwijk. BZ.
Het hoeft niet goed te zijn, maar de spelopvatting moet wel in orde zijn. Ik heb ballen gezien die van een aanvaller, via een middenvelder en verdediger uiteindelijk terug kwamen bij Stekelenburg. Antivoetbal
-
- AT Toto winner 15/16
Nederland heeft zat goede wedstrijden gespeeld onder Bert van Marwijk.Jöhnk schreef:Dat zijn er dan al twee meer dan onder Bertmans van Marwijk. BZ.
Wat moet er precies veranderd worden om Nederland wel goed te laten voetballen (behalve het ontslaan van BvM)?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Echte buitenspelers en een spits opstellen.
In de competitie verwacht ik goed
voetbal van Ajax. In de CL wil ik gewoon winnen.
De schoonheidsprijs kan me gestolen worden. Remembet twee jaar geleden? Ik had al bijna aangebeld bij het kantoor van de Uefa om de beker op te halen maar lagen we er in de kwartfinale uit.
Nu is het spel niet goed maar met Robben hebben we nog een mega-troef in de hand. Ik wil gewoon dag we verder komen en winnen. En goed voetbal? Daar heb je twee teams voor nodig.. Japan en Denemarken wilden beiden niet voetballen. Dan is het gewoon prima dat je er zonder al teveel moeite Van hebt gewonnen ook al was het met geluk.
En hebben we wel zoveel keus? Elia vandaag gezien? Was niet best hoor.
Ik vind het prima!
voetbal van Ajax. In de CL wil ik gewoon winnen.
De schoonheidsprijs kan me gestolen worden. Remembet twee jaar geleden? Ik had al bijna aangebeld bij het kantoor van de Uefa om de beker op te halen maar lagen we er in de kwartfinale uit.
Nu is het spel niet goed maar met Robben hebben we nog een mega-troef in de hand. Ik wil gewoon dag we verder komen en winnen. En goed voetbal? Daar heb je twee teams voor nodig.. Japan en Denemarken wilden beiden niet voetballen. Dan is het gewoon prima dat je er zonder al teveel moeite Van hebt gewonnen ook al was het met geluk.
En hebben we wel zoveel keus? Elia vandaag gezien? Was niet best hoor.
Ik vind het prima!
IK GELOOF!!!!!!
Elia gezien vandaag?LucaS schreef:Echte buitenspelers en een spits opstellen.
En Robben is niet fit!
IK GELOOF!!!!!!
- Liberty
- Contacteer:
Hoe vaak heeft Nederland wel niet het verwijt gekregen dat het mooi speelde maar nooit iets kon winnen.
Als Nederland op deze zakelijke manier Wereldkampioen wordt, wat ik niet verwacht, dan zal je mij niet horen klagen.
Als Nederland op deze zakelijke manier Wereldkampioen wordt, wat ik niet verwacht, dan zal je mij niet horen klagen.
Tijd voor iets nieuws.
- Monkey Tonk
Ik zag een 'pass' van de Jong van de rand van het Japanse strafschopgebied terug naar het eigen strafschopgebied.LucaS schreef:Het hoeft niet goed te zijn, maar de spelopvatting moet wel in orde zijn. Ik heb ballen gezien die van een aanvaller, via een middenvelder en verdediger uiteindelijk terug kwamen bij Stekelenburg. Antivoetbal
Niemand met een schot uit de tweede lijn (op Wesley na), niemand met een dieptepass, niemand met een steekpass, niemand met een passeerbeweging, niemand met een voorzet. Dan blijft er niet zo heel veel meer over. Welkom op het nihilistenbal.
Dan gaan we dus geen goed voetbal zien, ongeacht de tegenstander.Rishi schreef:En goed voetbal? Daar heb je twee teams voor nodig..
1st and foremost: die kakkerlak-captain eruit mikken. Het was nog nooit wat met die gast, maar wat ie nu laat zien...Jesse schreef:Wat moet er precies veranderd worden om Nederland wel goed te laten voetballen (behalve het ontslaan van BvM)?
Daarnaast spelers neerzetten op de plek waar ze horen en ze hun expressievrijheid teruggeven. Spelers als RvP en VDV zijn onder BvM hun spelvreugde compleet kwijtgeraakt.
En i.p.v. dit 6-4 'systeem' hoort Oranje natuurlijk 4-3-3 te spelen. Mik die grijze waus er maar uit en laat het Cocu en FdB opknappen.
Wie zou jij wisselen? Van Persie op de bank?LucaS schreef:Echte buitenspelers en een spits opstellen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Kan mij het schelen. Ik wil wereldkampioen worden!!Jöhnk schreef:Dan gaan we dus geen goed voetbal zien, ongeacht de tegenstander.Rishi schreef:En goed voetbal? Daar heb je twee teams voor nodig..
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Dat gaat niet lukken met dit tikkie-breedbal. Mag blij zijn als je de kwartfinale haalt.Rishi schreef:Kan mij het schelen. Ik wil wereldkampioen worden!!Jöhnk schreef:Dan gaan we dus geen goed voetbal zien, ongeacht de tegenstander.Rishi schreef:En goed voetbal? Daar heb je twee teams voor nodig..
-
- AT Toto winner 15/16
Twee keer de beste, maargoed jij zal het wel beter weten.wimpey schreef: 1st and foremost: die kakkerlak-captain eruit mikken. Het was nog nooit wat met die gast, maar wat ie nu laat zien...
Japan en Denemarken kwamen gewoon allebei met een zeer defensieve instelling de wei in. Ik geef ze overigens geen ongelijk. Nederland houdt het veld niet goed breed en combineert niet snel genoeg om zo'n defensie te slechten. Dan wordt de wedstrijd al snel saai. Maar ik heb geen moment het idee gehad dat ze van Japan zouden verliezen.
Maar de andere "grote landen" vallen ook tegen. Dus we hebben echt wel een kans in de tweede ronde en de kwartfinale. Zeker als Robben weer fit is.
Maar de andere "grote landen" vallen ook tegen. Dus we hebben echt wel een kans in de tweede ronde en de kwartfinale. Zeker als Robben weer fit is.
Laatst gewijzigd door Wouter op za jun 19, 2010 8:52 pm, 1 keer totaal gewijzigd.