Argentinië - Zuid-Korea 17-06-2010
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Argentinië - Zuid-Korea 17-06-2010
Afgelopen. Volgende keer Aguero erin in plaats van de tegenvallende Tevez?
Voor de rest een prima prestatie, hoor. Zeer sterk gevoetbald.
Voor de rest een prima prestatie, hoor. Zeer sterk gevoetbald.
De Zuid Amerikanen draaien lekker....
De Zuid Amerikanen draaien lekker....
Wat mij vandaag het meest opviel is dat de aanvallers makkelijker druk voorin kunnen zetten zonder Verón in hun rug. Tweede helft zag het er toch weer wat vermoeider uit, met name bij die Tazmanian devil, die natuurlijk voorop gaat in de strijd.
Goede invalbeurt van Agüero. Lijkt beter te klikken met Messi dan Tevez, maar dat was wel in een makkelijkere fase van de wedstrijd.

Hoeladans schreef:Denk dat Argentinie dit niet gaat winnen.

Wat vind de Tevez-fanclub van het spel van de Argentijnse Kuyt?Enganche schreef: Tweede helft zag het er toch weer wat vermoeider uit, met name bij die Tazmanian devil, die natuurlijk voorop gaat in de strijd.![]()

Je vrind MdM uitgezonderd. Wat een hopeloze knurft is dat toch.Feest schreef:De Zuid Amerikanen draaien lekker....

Hopelijk valt de blessure van Samuel mee.
Zoek nou eens op waar ik ooit MdM zo geweldig heb gevonden, want ik omschreef hem juist altijd bij River als een type Heitinga. Technisch ruim voldoende, maar altijd slordigheden, beslissende foutjes en matig in de duels.
Maar het is ineens mij vriend geworden...
Maar het is ineens mij vriend geworden...
wimpey schreef:Wat vind de Tevez-fanclub van het spel van de Argentijnse Kuyt?![]()
wimpey toch!Je vind Forlan geen absolute klasbak?

vindt
Is het Kuyt of Kuijt?
Forlan of Forlán is me dan weer om het even...
En Tévèz, Tévez, Tevez, Tevèz, hoe je het ook schrijft, beter gaat ie er bij dit toernooi echt niet van voetballen.
Beetje het Elia verhaal?Enganche schreef:Wat mij vandaag het meest opviel is dat de aanvallers makkelijker druk voorin kunnen zetten zonder Verón in hun rug. Tweede helft zag het er toch weer wat vermoeider uit, met name bij die Tazmanian devil, die natuurlijk voorop gaat in de strijd.Goede invalbeurt van Agüero. Lijkt beter te klikken met Messi dan Tevez, maar dat was wel in een makkelijkere fase van de wedstrijd.
En dat je met Maxi ipv Veron beter druk kunt zetten lijkt me logisch. Veron kan het allemaal niet belopen..
IK GELOOF!!!!!!
Tevez heeft meer ruimte nodig. En die krijgt hij nu niet (Argentinie speelt best aanvallend).
IK GELOOF!!!!!!
Ik probeerde er mee aan te geven dat dát het grootste verschil was met het Argentinië van tegen Nigeria. Op andere vlakken vond ik ze verder niet enorm veel beter. Di Maria werd op deze manier ook wat meer in het spel betrokken.Rishi schreef:En dat je met Maxi ipv Veron beter druk kunt zetten lijkt me logisch. Veron kan het allemaal niet belopen..
Overigens zie ik Argentinië met Di Maria-Mascherano-Maxi voor deze verdediging ook nog wel in de problemen komen hoor. Niet tegen Griekenland natuurlijk, maar bijvoorbeeld tegen Mexico...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Argentinië komt Mexico vast niet tegen in de achtste finales.
Middenveld is defensief en in de omschakeling wat te licht inderdaad. Een Cambiasso zou wonderen doen, maar die is er dus niet bij.

Middenveld is defensief en in de omschakeling wat te licht inderdaad. Een Cambiasso zou wonderen doen, maar die is er dus niet bij.
Ik hoop dat hij Maxi in de ploeg houdt. Voor Tevez. Dan ben je verdedigend wat minder kwetsbaar.
IK GELOOF!!!!!!
Tevez eruit, Rishi toch?!Rishi schreef:Ik hoop dat hij Maxi in de ploeg houdt. Voor Tevez. Dan ben je verdedigend wat minder kwetsbaar.

Hij speelt op de positie van Messi.. En met een verdediging met Jonas en Demichelis is wat extra power en loopvermogen op het middenveld wel handig.
IK GELOOF!!!!!!
Hard werken alleen is niet voldoende. Tevez heeft, net als in 2006, nog niet bewezen dat ie meer is dan de Kuyt van Argentinie. Een goed werkpaard, die voetballend veel te weinig brengt. Rijp voor de bank dus m.i.Rishi schreef:Hij speelt op de positie van Messi..
Yup, helemaal me eens. Zonder die slome Veron stond het Argentijnse middenveld al beter dan tegen Nigeria. 'Pimp' die linie nog wat meer en Argentinie maakt een prima kans. Die jongens voorin scoren toch wel.En met een verdediging met Jonas en Demichelis is wat extra power en loopvermogen op het middenveld wel handig.
Ik mis Cambiasso, Lucho en Zanetti nog steeds. Met hen erbij staat er écht een ploeg die dit toernooi kan domineren.
Mee eens. Zanetti rechtsback. Cambiasso voor Veron en Lucho voor Tevez en het is afgelopen met de rest behalve Holland.
IK GELOOF!!!!!!