Martin Jol ex-trainer Ajax

Alles over Ajax in z'n algemeenheid.

Moderator: mods

Martin Jol is de nieuwe trainer van Ajax, positief of negatief? Roept u maar...

Ik ben tevreden, een prima keuze.
70
83%
Helaas, dat gaat weer niks worden.
14
17%

Totaal aantal stemmen: 84

Khraa

Re: Martin Jol nieuwe trainer Ajax

Bericht door Khraa » ma jun 14, 2010 10:13 pm

Ze Eduardo en Kerlon worden toch kostenloos (voor zover dat kan in de voetballerij) gehuurd van Inter?
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma jun 14, 2010 10:37 pm

Khraa schreef:Ze Eduardo en Kerlon worden toch kostenloos (voor zover dat kan in de voetballerij) gehuurd van Inter?
Ze Eduardo niet. Die wordt gehuurd van een niet bestaande spookclub in Brazilië. Een 'club' waarvan Raiola de voorzitter en eigenaar is. Een 'club' waar buiten Ze Eduardo niemand onder contract staat. Pure maffia, dus.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di jun 15, 2010 8:45 am

Ze en Kerlon kosten Ajax op zeker geld, en niet weinig.
Lodeiro komt omdat Suarez een vriendje wil (vertrek Cvitanich), kosten 5,5 miljoen. Vind ik niet kunnen, dat mag Jol zich wel degelijk aanrekenen.
Suk is gekocht op basis van 2 weken training. Boilesen is gevolgd, gescout en komt tot nu toe niet uit de verf, vind ik een compleet ander verhaal.

Van der Dussen en Cock... gewoon omdat zij deel van de Jol kliek zijn. Marionetten. Hebben we toch zelf ook wel iemand voor? Gaat Jol , zullen van der Dussen en de andere Jol ook weggaan. Ik vind zoiets zeer vreemd, en er is een soort van machtsovername gaande waar ik mijn twijfels over heb.
Overal hoor je alleeen maar positieve geluiden, ik wil eens een andere kant belichten.

Wat gaat er gebeuren met Daley Blind?? Je hoort ook hier steeds meerdere verhalen van Jol. Eerst komt ie terug, daarna kan ie er zogenaamd niets van....

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 15, 2010 9:24 am

Pff, hoop onderbuik opmerkingen hier. Lodeiro is 'gewoon' een groot talent, die eerder is gecontracteerd dan gepland (namelijk deze zomer) omdat er kapers op de kust waren (AZ). Kerlon is kosteloos gehuurd van Inter, Ze Eduardo is inderdaad onzinnig en kost geld. Atouba is een miskoop.

Van der Dussen is een bekende van Jol, maar ook een bekende en goede trainer. Cock is assistent van Martin en dus manusje van alles. Suk is een groot talent en schopt aan de lopende band de ballen erin in Jong Ajax, terwijl Boilesen indruk heeft gemaakt in het laatste toernooi.

Daley Blind: dat Jol het niet in hem zou zien zitten is nooit officieel bevestigd. Als dat zo is dan is daar overigens niks mis mee, aangezien er hier ook behoorlijk wat mensen Daley helemaal niks vinden.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 15, 2010 9:36 am

Eens met Bertje hoor. De kritiek van Mike vind ik ook nietszeggend. Zo kan je van ieder positief punt een negatief punt maken.
IK GELOOF!!!!!!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di jun 15, 2010 9:46 am

Prima, vind ik ook niets mis mee.
De 1 kijkt nu eenmaal anders tegen dingen aan de ander.
Probleem bij zulke dingen is dat ik bij zulke aangelegenheden niet alles kan zeggen wat ik hoor en alleen datgene wat reeds bekend is. Van heel veel mensen hoor ik zeer positieve geluiden (Jol weet bij wie hij in het goede boekje moet komen), maar er is intern ook de nodige kritiek.
En Kerlon kost wel geld, maar dat terzijde.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 15, 2010 9:53 am

Tuurlijk is niet alles goed. Maar de lijn die het laatste half jaar is getrokken, is gewoon prima.
IK GELOOF!!!!!!

Michael_B

Bericht door Michael_B » di jun 15, 2010 10:26 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Prima, vind ik ook niets mis mee.
De 1 kijkt nu eenmaal anders tegen dingen aan de ander.
Probleem bij zulke dingen is dat ik bij zulke aangelegenheden niet alles kan zeggen wat ik hoor en alleen datgene wat reeds bekend is. Van heel veel mensen hoor ik zeer positieve geluiden (Jol weet bij wie hij in het goede boekje moet komen), maar er is intern ook de nodige kritiek.
En Kerlon kost wel geld, maar dat terzijde.
Tja, nogal vaag verhaal niet. Je claimt dat je wat dingetjes hoort intern maar geeft niet aan wat of van wie (welke richting?). Kritiek is er altijd.

Over Kerlon: Kerlon kost geen geld, dat heeft ongeveer in alle berichtgeving gestaan. Als jij claimt van wel, verzoek ik je toch iets nader in te gaan op het bewijs wat je hiervan denkt te hebben.

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 15, 2010 10:54 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Ze en Kerlon kosten Ajax op zeker geld, en niet weinig.
Lodeiro komt omdat Suarez een vriendje wil (vertrek Cvitanich), kosten 5,5 miljoen. Vind ik niet kunnen, dat mag Jol zich wel degelijk aanrekenen.
Suk is gekocht op basis van 2 weken training. Boilesen is gevolgd, gescout en komt tot nu toe niet uit de verf, vind ik een compleet ander verhaal.

Van der Dussen en Cock... gewoon omdat zij deel van de Jol kliek zijn. Marionetten. Hebben we toch zelf ook wel iemand voor? Gaat Jol , zullen van der Dussen en de andere Jol ook weggaan. Ik vind zoiets zeer vreemd, en er is een soort van machtsovername gaande waar ik mijn twijfels over heb.
Overal hoor je alleeen maar positieve geluiden, ik wil eens een andere kant belichten.

Wat gaat er gebeuren met Daley Blind?? Je hoort ook hier steeds meerdere verhalen van Jol. Eerst komt ie terug, daarna kan ie er zogenaamd niets van....
Toch maar even reageren:

- Als Suarez zonodig een vriendje had gewild dan was Cvitanich heus niet weggegaan.
- Suk schiet ze er in op de training, moet gewoon wennen aan de manier van spelen maar iedereen kan zien dat die jongen wel degelijk kan voetballen.
- Iedere trainer wilt zijn eigen mensen om zich heen. Logisch ook. Maar Danny Blind is ook aangesteld als assistent. En dat is toch echt iemand voor de lange termijn. Daarnaast bewaakt Rik ook de lange termijn.
- Daley Blind is toch teruggehaald na zijn verhuurperiode? Perfect toch?
IK GELOOF!!!!!!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 15, 2010 10:58 am

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Lodeiro komt omdat Suarez een vriendje wil (vertrek Cvitanich), kosten 5,5 miljoen. Vind ik niet kunnen, dat mag Jol zich wel degelijk aanrekenen.
Heb je hier ook maar enig bewijs voor? Anders slaat deze opmerking natuurlijk nergens op. Het feit dat Suarez zich sterk maakte betekent toch niet dat Lodeiro enkel is gekomen omdat Suarez dat wilde!?
Nogmaals: het gaat erom of ze presteren. Suk doet dat (en zal dat dus wellicht in de (nabije) toekomst ook in het eerste elftal kunnen doen), dus dan is zijn aankoop volledig te rechtvaardigen. Het feit dat hij niet uitvoerig is gescout doet daar niets aan af. De keuze destijds om Litmanen een contract te geven was ook 'gewoon' een goede.
Het feit dat je iemand kent is nogal wat anders dan dat je iemands marionet bent, Mike. Dit zijn nogal aantijgingen en die zijn zonder enige bewijsvoering echt volslagen belachelijk. Leuk (en goed, wat mij betreft) dat je een andere kant dan de positieve wilt belichten, maar doe dit dan op basis van heldere argumentatie die steunt op bewijsvoering. Dit zijn loze kreten in de ruimte die nergens op gebaseerd zijn.
Nee hoor, Jol heeft in de media altijd gezegd dat Blind terugkomt en een rol gaat spelen bij het eerste.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di jun 15, 2010 12:57 pm

Tja ... sommige dingen zijn niet te bewijzen en zijn zeker ook onderbuikgevoelens. Ik snap hier jullie kritiek. Maar vaak is het lastig als je van 1 of 2 mensen intern iets hoort. Deze geluiden geven mij dit onderbuikgevoel, terwijl er bijna geen harde feiten zijn.

Dat Kerlon geld kost heb ik uit interne bron die de administratie kent, dus wat de berichtgevingen betreft ... dat blijft natuurlijk een 1-persoonsbron, dus 100% zekerheid heb ik daarin niet.

Ik ben in ieder geval niet blij met de Haagse kliek die nu aan het ontstaan is. Voor jullie begrijpelijk, maar voor mij vreemd. Waarom een keeperstrainer Stam? VanderDussen kan een goed CV hebben, maar het wordt wel allemaal 1 pot nat. Voor mij was de Boer toch een beter idee, waarom zou hij pertinent niet willen?

En de Blindjes ... volgens mij zijn die helemaal niet gelukkig met de hele Jol kliek.
Ik denk dat Daley toch verhuurd zal worden, en dat hij dit zelf ook liever wil. Ook dit kan ik niet hard maken, maar we zullen zien zodirect, ook dit heb ik slechts van 1 bron.

Horen jullie nergens negatieve geluiden over de Jollen vanuit de burelen en betonnen spelonken??
Indien niet, dan niet.... dan zal alles toch goed komen en heb ik volkomen ongelijk..... daar zit ik niet zo mee.
Indien er hier mensen zijn die interne informatie hebben die loodrecht op mijn informatie staat hoor ik dat uiteraard ook graag. Dat zou ook mij geruststellen.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di jun 15, 2010 1:19 pm

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) schreef:Tja ... sommige dingen zijn niet te bewijzen en zijn zeker ook onderbuikgevoelens. Ik snap hier jullie kritiek. Maar vaak is het lastig als je van 1 of 2 mensen intern iets hoort. Deze geluiden geven mij dit onderbuikgevoel, terwijl er bijna geen harde feiten zijn.
Tsja, hier kunnen wij natuurlijk niets mee.
Ik ben in ieder geval niet blij met de Haagse kliek die nu aan het ontstaan is. Voor jullie begrijpelijk, maar voor mij vreemd. Waarom een keeperstrainer Stam? VanderDussen kan een goed CV hebben, maar het wordt wel allemaal 1 pot nat. Voor mij was de Boer toch een beter idee, waarom zou hij pertinent niet willen?
De Boer wilde niet omdat het niet te combineren is met zijn baan bij Oranje. Daarnaast: waarop baseer je dat De Boer een betere optie is dan V/d Dussen?
En de Blindjes ... volgens mij zijn die helemaal niet gelukkig met de hele Jol kliek.
Ik denk dat Daley toch verhuurd zal worden, en dat hij dit zelf ook liever wil. Ook dit kan ik niet hard maken, maar we zullen zien zodirect, ook dit heb ik slechts van 1 bron.
Neem het me niet kwalijk als ik dit met een enorme korrel zout neem tenzij je bron Danny of Daley heet.
Horen jullie nergens negatieve geluiden over de Jollen vanuit de burelen en betonnen spelonken??
Indien niet, dan niet.... dan zal alles toch goed komen en heb ik volkomen ongelijk..... daar zit ik niet zo mee.
Indien er hier mensen zijn die interne informatie hebben die loodrecht op mijn informatie staat hoor ik dat uiteraard ook graag. Dat zou ook mij geruststellen.
Ik niet, maar ik ken niemand bij Ajax.

Begrijp me niet verkeerd, ik wil je niet de mond snoeren, maar waarom kom je überhaupt met deze teksten als je duidelijk niet wilt zeggen wie je bronnen zijn en ook nog eens weinig zeker weet? Vaag krijgt op deze manier een hele nieuwe dimensie. Ga of achter je bronnen staan, of laat het.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 15, 2010 1:27 pm

Denk dat Mike zijn bronnen wilde toetsen. Begrijpelijk ook wel maar voor mij, en voor jou ook, nogal lastig om daarmee te discussieren.
IK GELOOF!!!!!!

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di jun 15, 2010 1:55 pm

Ik wilde inderdaad eerst mijn bronnen hier een beetje checken, en of ik achter deze bron kan staan weet ik nog niet.
Daar zal toch een tijdje overheen moeten gaan.
Maar tot nu toe kan ik geen reden bedenken waarom deze bron mij op het verkeerde been wil zetten....

We shall see....

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » di jun 15, 2010 7:55 pm

Signalement Mike's bron:
- man
- midden 40
- krullend haar doch kalend op het achterhoofd
- baard van een paar dagen
- houdt graag van een drankje
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Lionel

Bericht door Lionel » di jun 15, 2010 10:09 pm

:drecul.gif:
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma jun 21, 2010 8:47 am

Jinne schreef:Signalement Mike's bron:
- man
- midden 40
- krullend haar doch kalend op het achterhoofd
- baard van een paar dagen
- houdt graag van een drankje
:smallgrin.gif:

Ik begrijp de consternatie hier niet. Natúúrlijk is er weerstand binnen Ajax/binnen de Ajax-familie tegen de gang van zaken. Er komt een trainer die helemaal niets van Ajax is of met Ajax heeft, die trainer neemt de boel over en haalt de ene kennis na de ander binnen. Daar wordt over gepraat en gemopperd. Je kunt erover twisten of dat gemopper terecht is, maar gemopperd wordt er.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 10:14 am

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 16, 2010 10:31 am

In beeld ongetwijfeld. Ik denk echter dat Jol niet weggaat bij Ajax, die zit wel ff prima. Tenzij Barca oid langskomt natuurlijk, dan zal hij wel gaan.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 4:32 pm

Ahum.

En nog een.

Misschien wil Jol op deze manier de leiding van Ajax onder druk zetten? Zo heeft hij het bij HSV ook geprobeerd.
Laatst gewijzigd door joey op vr jul 16, 2010 4:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

LucaS

Bericht door LucaS » vr jul 16, 2010 4:34 pm

Jol was er gisteren toch ook niet tijdens de oefenwedstrijd?

Danny Blind, wie kent hem niet.. :frank.gif:
I think I lost my fucking headache

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 16, 2010 4:35 pm

Dat is al een bericht van gister en er is nog steeds 0,0 interesse van de binnenlandse pers. Geeft dat niet te denken?

En zoals Luuk al stuitert bij de gedachte aan Danny Blind, zo zou Danny staan te stuiteren op de redactie van het AD om dit door te geven.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr jul 16, 2010 4:38 pm

Blind houdt zijn adem in.

Dit is van vanmiddag

Michael_B

Bericht door Michael_B » vr jul 16, 2010 4:41 pm

LucaS schreef:Jol was er gisteren toch ook niet tijdens de oefenwedstrijd?

Danny Blind, wie kent hem niet.. :frank.gif:
Jol was er gewoon gisteren hoor. Danny gaf alleen het interview.

Rooie

Bericht door Rooie » vr jul 16, 2010 4:41 pm

Maar is het dan niet opvallend te noemen dat de Nederlandse pers hier echt helemaal niets over meldt? Zoiets zou hier toch nooit binnenskamers blijven?

Begrijp me niet verkeerd, ik zie Jol er nog best voor aan om te vertrekken gezien het gebrek aan financiele slagkracht en het vertrek van Marko/Dennis.

Plaats reactie