Graag! Voor zo'n speler ga ik naar het stadion.joey schreef:De rest van zijn carrière bij Ajax?
Luis Suárez
Moderator: mods
Re: Luis Suárez
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Daar sluit ik me bij aan. Ajax wordt al jaren niet beter van transfergeld.Arthur schreef:Graag! Voor zo'n speler ga ik naar het stadion.joey schreef:De rest van zijn carrière bij Ajax?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Barcelona koopt spelers als ze eerst in een grote competitie hebben laten zien iets te kunnen.
De rest van zijn loopbaan in Nederland? Nee, liever niet, hij zal er niet beter door worden, eerder zullen er frustraties komen, omdat hij de top niet heeft gehaald. Hij is nu 23 en zal niet te lang moeten wachten met een transfer, maar de tijd dat een manager ± € 25 miljoen betaalt voor een speler ui de eredivisie lijkt mij voorbij, tenzij hij een weergaloos wk speelt.
De rest van zijn loopbaan in Nederland? Nee, liever niet, hij zal er niet beter door worden, eerder zullen er frustraties komen, omdat hij de top niet heeft gehaald. Hij is nu 23 en zal niet te lang moeten wachten met een transfer, maar de tijd dat een manager ± € 25 miljoen betaalt voor een speler ui de eredivisie lijkt mij voorbij, tenzij hij een weergaloos wk speelt.
Dat zegt mij niet zo veel, het wk begint na de poule, het land dat in de poule uitblinkt, komt niet zo ver en ik heb niet het idee dat de gevestigde vedetten van Frankrijk (Ribiery, ± € 60 miljoen waard?) keer op keer zijn tegenstander uitspeelde, scoorde en een paar assists gaf.Op het WK draait hij nog niet goed. Hij speelde 0-0 gelijk tegen Frankrijk en leed veel balverlies.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Hal zal de topclubs waar ie zo graag naar toe wil ook niet halen. Niet goed genoeg, simpel zat. Er ontbreekt gewoon het e.e.a. aan: balvastheid, gogme, snelheid, techniek.Aristides schreef: Nee, liever niet, hij zal er niet beter door worden, eerder zullen er frustraties komen, omdat hij de top niet heeft gehaald.
Hij denkt er blijkbaar zelf anders over, Willem.
Nu nergens heen dus, en volgend jaar naar de subtop voor een passende prijs. Dat zal Suarez tegenvallen, maar Slop ook. Want de prijs die ze nu bij Ajax in hun hoofd hebben is volstrekt onrealistisch.
Nu nergens heen dus, en volgend jaar naar de subtop voor een passende prijs. Dat zal Suarez tegenvallen, maar Slop ook. Want de prijs die ze nu bij Ajax in hun hoofd hebben is volstrekt onrealistisch.
Het stinkt aan alle kanten!
Inderdaad Rishi. Hij scoort er komend seizoen in de HCE natuurlijk weer lustig op los, misschien kan hij in de (eventuele) CL nog wat laten zien. Die is volgend seizoen hetzelfde waard als nu: 25 tot 30 miljoen.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Zelfoverschatting is de mens eigen.joey schreef:Hij denkt er blijkbaar zelf anders over, Willem.
- Daily Blind
Ach hoe kan je ook goed voetballen met 8 beperkte spelers achter je. bijna geen fatsoenlijke pass naar een van de aanvallers. Toch creeerde hij nog een paar mooie acties en stond hij aan de basis van de 0-2 en 0-3.
Hij speelde een goede pot vandaag, kaatste als enige ook fatsoenlijk naar z'n medespelers. Wel duidelijk dat hij weer bij z'n Zuid-Amerikaanse maatjes is, want z'n duikelmentaliteit kwam weer in hem naar boven. Pingel was een terechte, maar overdreven misbaar net als bij een paar andere situaties.
-
- AT Toto winner 15/16
Van de Zuid-Amerikanen is ie ook het ergst totnutoe.Benji schreef:Wel duidelijk dat hij weer bij z'n Zuid-Amerikaanse maatjes is, want z'n duikelmentaliteit kwam weer in hem naar boven.
Ik vond hem veel te onrustig. Was teveel op zoek naar de goal, wat je ook terugzag in z'n looplijnen en positionering. Verder zag je natuurlijk de gebruikelijke dingen wel terug. Een aantal typerende acties, wat duikelpartijen en moeizaam aanspeelbaar voor de combinatie, maar wel betrokken bij twee goals. Gewoon Suarez op het niveau van Roda uit, of zo.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Wat een enorme winnaar!!! Prachtgozer
Het Parool heeft een andere Suarez gezien dan de meesten van ons.
Luis Suarez drukt zijn stempel
Aanvaller toonde zijn mogelijkheden en onhebbelijkheden
AMSTERDAM - Een paar dagen heeft Zuid-Afrika kunnen genieten van de remise (1-1) tegen Mexico op de openingsdag van het WK. Het grote doel van het gastland, het bereiken van de tweede ronde, is na gisteravond echter ver weg. Uruguay zegevierde in Pretoria met 3-0.
Alleen als Frankrijk en Mexico vanavond gelijkspelen, blijft Zuid-Afrika - met één punt uit twee duels - enigszins kansrijk om de poulefase te overleven. Uruguay leidt de dans in Groep A met vier punten uit twee wedstrijden.
Ajacied Luis Suarez drukte een stevig stempel op het duel. Tegen Frankrijk (0-0) was hij vrijdag nagenoeg onzichtbaar, maar de aanvaller toonde zich gisteren bedrijvig, dreigend en hij was betrokken bij twee van de drie doelpunten.
Ooit hoopt Suarez de stap te kunnen maken naar een Europese topclub. Hij weet als geen ander dat goed spelen op het WK, het allerhoogste podium, zwaarder weegt dan zijn 35 doelpunten in de eredivisie. Suarez' wil om te slagen, alsmede zijn talent en instinct, leidden tweevoudig wereldkampioen Uruguay naar de zege in de tweede poulewedstrijd.
De samenwerking met de ervaren rot Diego Forlán verliep aanmerkelijk beter dan in de ouverture tegen Frankrijk, dat over betere verdedigers beschikt dan Zuid-Afrika. Als eerste speler op dit toernooi scoorde Forlán twee keer: de eerste keer uit een schot dat de rug van tegenstander Aaron Mokoena toucheerde, de tweede keer uit een door Suarez verdiende penalty. De Zuid-Afrikaanse doelman Itumeleng Khune tikte de voet van de Ajacied aan in het vijfmetergebied, waarna een theatrale val volgde die de Nederlandse voetbalvolger bekend voorkwam.
Suarez toonde in Pretoria voor het oog van de wereld zijn hele arsenaal aan mogelijkheden én onhebbelijkheden: kracht, doelgerichtheid, korte kap- en draaibewegingen en de lepe trucs van een straatvoetballer, waartoe behalve onorthodoxe passeeracties dus ook die vermaledijde duikelingen horen.
Je hebt spitsen die behendig elk contact met de verdediger vermijden en je hebt Suarez: de aanvaller die de aanraking juist nodig heeft om zijn tegenstander uit balans te brengen en het voordeel van de 'kluts' te zoeken. En als dat niet lukt, voelt hij altijd wel een voet of een knie om zich over te laten vallen, of een arm om zich naar beneden te laten trekken. Ga er maar aan staan als scheidsrechter om in al dat gekrioel het onderscheid te maken tussen overtreding en schwalbe.
Zijn manier van voetballen is vaak afgedaan als 'typisch' Zuid-Amerikaans', maar nu alle 32 deelnemers in actie zijn gekomen op dit WK is duidelijk dat er bij geen van de Latijnse ploegen, inclusief Uruguay, een tweede Suarez rondloopt.
Hij is in veel opzichten beter geworden bij FC Groningen en Ajax, zonder zijn oorspronkelijkheid te verliezen. Suarez is in Nederland aan het denken gezet over zijn vak, zijn rol in het elftal, zijn verantwoordelijkheid en zijn toekomstperspectief. Met 23 jaar is hij nog relatief jong, maar er stond gisteren in Pretoria een behoorlijk volwassen voetballer op het veld.
Ook in de laatste fase van de wedstrijd had hij het besef dat hij zijn elftal de juiste aanvallende én verdedigende impulsen moest geven. Natúúrlijk had hij graag zijn eerste WK-doelpunt gemaakt, maar hij bleef niet met de handjes in de zij op dat ene balletje wachten. Suarez trok de gaten voor de opkomende middenvelders, maakte zich aanspeelbaar en probeerde in één vloeiende beweging ploeggenoten in kansrijke positie te brengen. Zijn kans zou nog wel komen.
Die kwam in de 93ste minuut, na een verdwaalde voorzet die bij de tweede paal belandde. Uruguay stond al met 2-0 voor, de wedstrijd was gespeeld. Suarez controleerde de bal. Het was een moeilijke hoek, zou hij zijn naam in de boeken proberen te schieten? Nee. Met de binnenkant van zijn rechtervoet tikte hij de bal beheerst naar de vrijstaande Alvara Pereira: 3-0.
De scouts van de Europese topclubs zetten met potlood een plusje achter de naam Suarez. (DICK SINTENIE)
http://www.parool.nl
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
die keeper kwam er ook als een spast uit, luuk
Dat weet ik wel. Maar om nu te beweren dat Suarez zijn stempel drukte gisteren. Hij was op zijn hoogst net voldoende.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En dat wil je onderschrijven met dat stukje van Sintenie? Die is juist heel lovend over die jongen.LucaS schreef:Dat weet ik wel. Maar om nu te beweren dat Suarez zijn stempel drukte gisteren. Hij was op zijn hoogst net voldoende.
Echt niet.Was weer de " Stervende zwaan " akteer prestatie van Suarez.Als je kijkt hoe ie zijn benen ineens stilhoud na de minimale aanraking.Maarja, mhr speelde de bal weer eens veel te ver voor zich uit.
Afijn, je moet wel heel gek zijn als club dat je voor hem zoveel miljoen wil neertellen ..
Afijn, je moet wel heel gek zijn als club dat je voor hem zoveel miljoen wil neertellen ..
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
ga toch een end rollen, voets. Ik had ook niet blijven staan na zo'n aanslag!!!
Juist niet, Peter. Ik schrijf er toch ook boven dat Sintenie een heel andere wedstrijd heeft gezien dan de meesten van ons.Peter schreef:En dat wil je onderschrijven met dat stukje van Sintenie? Die is juist heel lovend over die jongen.LucaS schreef:Dat weet ik wel. Maar om nu te beweren dat Suarez zijn stempel drukte gisteren. Hij was op zijn hoogst net voldoende.
t was geen aanslag, maar wanneer je als keeper zo uitkomt, dan moet je de bal hebben en niet piepen als je de aanvaller raakt en dat de aanvaller dan valt....Dr. Living Stoned schreef:ga toch een end rollen, voets. Ik had ook niet blijven staan na zo'n aanslag!!!
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Tis Suarez die de keeper raakt .... Maar goed, Het zal wel.Behalve dan dat dat het enige is wat ie tot nu toe heeft laten zien .. ( tegen niks bijzondere tegenstanders ) ...
Blij met de punten ...
Ze zijn beiden in beweging en raken elkaar. Aangezien Suarez de bal wel raakt en de keeper niet is het in mijn ogen een penalty. Al zou zo'n situatie tegen Ajax zijn, zou ik waarschijnlijk het tegenovergestelde beweren (mja, ik heb ook nergens gezegd dat ik objectief ben).
Dat er dan meteen rood getrokken wordt is volgens de regels, maar niet terecht.
Dat er dan meteen rood getrokken wordt is volgens de regels, maar niet terecht.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!