RvN.Bertje schreef:Lens, lijkt mij.
Wereldkampioenschap 2010
Moderator: mods
Re: Wereldkampioenschap 2010
www.nos.nlPortugees Nani mist het WK
Portugal moet het op het WK stellen zonder Nani. De vleugelaanvaller van Manchester United heeft te veel last van een blessure aan zijn schouder.
Nani liep de blessure vrijdag op bij een training in Lissabon. "Na enkele onderzoeken is gebleken dat hij niet op tijd fit is om aan het WK te kunnen deelnemen", verklaarde de Portugese bond in een persbericht.
Bondscoach Carlos Queiroz heeft Ruben Amorim van Benfica als vervanger van Nani aangewezen.
Portugal oefent dinsdag nog tegen Mozambique. Precies een week later wacht de eerste WK-wedstrijd tegen Ivoorkust. In Groep G spelen de Portugezen verder nog tegen Noord-Korea en Brazilië.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Erg mooi gemaakt schema voor het WK, je kan per land, per poule, per locatie heel makkelijk zien wanneer er wat gebeurt: http://www.marca.com/deporte/futbol/mun ... glish.html
Beste heren (pseudo)kenners, wat denken jullie van Uruguay - Frankrijk? Ik kan er persoonlijk niet echt een vinger opleggen. Naar mijn idee is dit een wedstrijd die alle kanten op kan. Is er hier iemand die een voorspelling durft te wagen?
-
- AT Toto winner 10/11
Nu op Nederland 1 Andere Tijdens Sport over het mooiste/beste WK uit de geschiedenis: Frankrijk 1998.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat was de mooiste NL-groep (qua persoonlijkheden en dus personen) die ik actief heb meegemaakt. Zie je nu ook weer.Scherrer schreef:Nu op Nederland 1 Andere Tijdens Sport over het mooiste/beste WK uit de geschiedenis: Frankrijk 1998.
Ik dacht meteen aan Zidane, Deschamps, Blanc, Thuram etc., maar daar vooralsnog geen glimp van.Scherrer schreef:Nu op Nederland 1 Andere Tijdens Sport over het mooiste/beste WK uit de geschiedenis: Frankrijk 1998.
Zie nu pas dat die bal van Davids van richting werd veranderd en dat Bergkamp daar rood had dienen te krijgen. Tel daar die penalty onderkant lat bij op en het geluk van Hiddink is weer niet te bevatten.
Geluk moet je ook een beetje hebben op een WK.
Ze verbleven destijds op een schitterend hotel, zeg. Op een berg.
Ze verbleven destijds op een schitterend hotel, zeg. Op een berg.
- peter
Hadden we maar weer eens iemand als Kluivert (bij Ajax).
Jöhnk schreef:Ik dacht meteen aan Zidane, Deschamps, Blanc, Thuram etc., maar daar vooralsnog geen glimp van.Scherrer schreef:Nu op Nederland 1 Andere Tijdens Sport over het mooiste/beste WK uit de geschiedenis: Frankrijk 1998.
Zie nu pas dat die bal van Davids van richting werd veranderd en dat Bergkamp daar rood had dienen te krijgen. Tel daar die penalty onderkant lat bij op en het geluk van Hiddink is weer niet te bevatten.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat was die goal van Kluivert tegen Argentinië toch mooi.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Jinne
- Site Admin
Welke penalty was dat?Duke schreef:Jöhnk schreef:Ik dacht meteen aan Zidane, Deschamps, Blanc, Thuram etc., maar daar vooralsnog geen glimp van.Scherrer schreef:Nu op Nederland 1 Andere Tijdens Sport over het mooiste/beste WK uit de geschiedenis: Frankrijk 1998.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
- AT Toto winner 10/11
Hehe, wilde ik ook net zeggen. Die goal was qua aanval misschien wel mooier dan die van Bergkamp later in de wedstrijd.Bertje schreef:Wat was die goal van Kluivert tegen Argentinië toch mooi.
Ook bij de 1-0 was Bergkamp betrokken, terwijl hij eigenlijk helemaal niet had mogen spelen.
En V. Hooijdonk die een 100% pingel verdient, maar een gele prent krijgt voorgeschoteld...
Niet dat dat gegarandeerd een doelpunt had opgeleverd gezien het verdere verloop.
Niet dat dat gegarandeerd een doelpunt had opgeleverd gezien het verdere verloop.
Laatst gewijzigd door Rooie op do jun 10, 2010 9:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- AT Toto winner 10/11
Ben je ongesteld?Jöhnk schreef:Ook bij de 1-0 was Bergkamp betrokken, terwijl hij eigenlijk helemaal niet had mogen spelen.

Of vond je die wedstrijd écht niet mooi? Dat je Hiddink niet mag, oké, maar dat team was genieten. Het hele toernooi (buiten Nederland om) was ook genieten. Schitterende wedstrijden, aanvallend voetbal, spektakel, ga zo maar door.
Het was zeker genieten, Scherrer.
Maar als er over dit WK gesproken wordt, vergeet men in Nederland vaak 1 ding: Frankrijk. Het werd in de finale niet voor niets 3-0. Dat team was echt buitencategorie. Verschrikkelijk goed gewoon.
Maar als er over dit WK gesproken wordt, vergeet men in Nederland vaak 1 ding: Frankrijk. Het werd in de finale niet voor niets 3-0. Dat team was echt buitencategorie. Verschrikkelijk goed gewoon.
Kan iemand er een polletje tegenaan gooien, wie er wereldkampioen word?
- peter
Your wish is our command. Heb je de toto al ingevuld?WP_LeGeNd schreef:Kan iemand er een polletje tegenaan gooien, wie er wereldkampioen word?
-
- AT Toto winner 10/11
Was zeker erg goed. Hadden trouwens ook wel veel mazzel in de achtste- en kwartfinale.Jöhnk schreef:Het was zeker genieten, Scherrer.