Dacht dat die net als Hongarije ook geen ritme hadden. Dan is het natuurlijke een puike prestatie. Zie net de samenvatting.. Iniesta

Moderator: mods
Hongarije heeft toch ook eerder deze periode oefenwedstrijden gespeeld? Geen enkel verschil dus.Rishi schreef:Oh oke. Dat wist ik niet.
Dacht dat die net als Hongarije ook geen ritme hadden. Dan is het natuurlijke een puike prestatie. Zie net de samenvatting.. Iniesta
Daarom vroeg ik het ook schatjeScherrer schreef:Tsja, Spanje maakte er ook vier in de tweede helft. Bovendien heeft Gio niet tegen Polen gespeeld, dus weet jij veel hoe zij met hun conditie zitten. Er is geen enkele reden om aan te nemen dat zij wél serieus met conditietrainingen bezig zijn en Hongarije niet. Ze zitten allebei aan het einde van een lang seizoen en spelen geen WK.
Dat zeg ik dus ook niet. Ik geef juist aan dat ze beiden geen conditie-oefeningen doen en aan het einde van een lang seizoen zitten; de oefenwedstrijden gaan dus inderdaad nergens over.joey schreef:Nemen jullie zulke wedstrijden serieus?![]()
Die wedstrijden zijn voor het goede gevoel. Sportief gezien hebben ze geen enkele waarde.
Twitterverbod na 'kankermarokkaan' Elia
Het twitterverbod voor het Nederlands elftal lijkt te zijn afgegeven naar aanleiding van een filmpje op YouTube waarin Eljero Elia zich Oranje-onwaardig gedraagt.
De speler van HSV speelt met onder anderen Ryan Babel en Michel Vorm een spelletje Pro Evolution Soccer op de Playstation in een van de hotelkamers. Ryan Babel had zijn laptop aangezet zodat internetters het spel via een livestream konden volgen. Als de oud-Ajax-speler meent dat iemand een opmerking maakt over zijn moeder, kan Eljero Elia zich niet beheersen en scheldt de kijker uit voor "kankermarokkaan".
De andere spelers reageren verbaasd en ook verbolgen op de uitspraken van Elia.
Wat zou de tuchtcommissie hiervan vinden?wimpey schreef:Wat een niveau.![]()