Duidelijk, het gebrek aan ervaring centraal achterin brak ze op in de CL. Misschien kunnen we Sno ook bij Barca kwijt, die heeft net iets meer body dan Cesc.joey schreef:Mwah, Zlatan zal een overstap naar Milan zeker overwegen. Een overstap naar Ajax daarentegen...
Jammer voor Barcelona, want dat wil Oleguer natuurlijk dolgraag terug.
Italië
Moderator: mods
Re: Italië
Face your fears and live your dreams, No Fear
Messi hield het veld ook niet echt breed. Is Kennedy niks voor ze? Dani Alves vinden de experts hier ook waardeloos. Wie weet kan één van hen Laporta overhalen om Ogararu te kopen 

IK GELOOF!!!!!!
Ik heb ze bij AS Roma in ieder geval nog nooit met hakenkruizen gezien, of massaal oerwoudgeluiden horen maken. Niet te vergelijken met Lazio dus.brigade zuid schreef:Gisteren ging de aflevering van 'Hooligans' over Lazio - Roma, wat een beladen sfeer zeg en op de lange zijdes zit iedereen door mekaar heen en heb je de ene vechtpartij na de andere. Die presentator Danny Dyer is overigens wel een koning hoor.. de eerste helft was ie te gast bij de harde kern van Roma en in de rust loopt ie gewoon een rondje om het stadion om de tweede helft tussen ultras van Lazio te gaan staan.
Overigens zijn de ultras van Roma ook extreem rechts, dus dat verongelijkte wat ik hier wel eens lees over Nazio Roma is ook een beetje selectief.
VI.nlAS Roma beantwoordt flirt Flamengo-spits Adriano
AS Roma en Adriano hebben mondeling een akkoord bereikt, meldt O Globo. De Braziliaanse spits speelt nu voor Flamengo, maar zijn verbintenis loopt zondag af. De 28-jarige aanvaller werd door bondscoach Dunga buiten de nationale selectie gehouden voor het WK in Zuid-Afrika.
Adriano keerde in april 2009 depressief en gedesillusioneerd Internazionale de rug toe. Bij Flamengo leefde de bonkige spits weer op en hervond zijn vorm die hem ooit een topaanvaller maakte. De aanvaller flirte openlijk met AS Roma en had woensdag een onderhoud met enkele vertegenwoordigers van de Italiaanse club.
'We hebben gesproken met Adriano en Flamengo en zijn mondeling akkoord', meldt technisch directeur Daniele Prade van AS Roma. 'Laten we het erop houden dat de kans dat Adriano terugkeert naar Italië zeer groot is. Geld is in ieder geval geen obstakel.' Naar verluidt gaat de Braziliaan een contract voor drie jaar tekenen en toucheert jaarlijks een kleine vier miljoen euro.
Vucinic zal wel weggaan dan.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Neuh, opvolger van Toni.
Ik heb er zo m'n twijfels bij of Totti, Adriano en Vucinic samen kunnen spelen. Met Toni liep het ook al voor geen meter ( al kan dat ook aan Toni liggen). Zie Totti trouwens sowiezo liever in de spits spelen, en dan met bijvoorbeeld Menez erachter.
Bovendien zijn er al vrij lang geruchten dat City belangstelling heeft voor Vucinic.
Bovendien zijn er al vrij lang geruchten dat City belangstelling heeft voor Vucinic.
- peter
Ben ik met je eens. Totti in de spits is dodelijker en beter, maar helaas wordt hij ook een dagje ouder. Kan me wel voorstellen dat ze er een spits bij willen, want voor de rest is er niet veel.
Vucinic kan zo naar een topclub, hoor. Die gozer is echt onderschat.
Vucinic kan zo naar een topclub, hoor. Die gozer is echt onderschat.
Hij speelt al bij een topclub.
Maar ben het wel met je eens.

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Aflevering van Danny Dyer is wel een oudje.
Maar chaos is het echt altijd op de lange zijde, ik snap ook niet dat daar niets aan gedaan wordt. Dat is echt al jaren het geval en het loopt iedere keer totaal uit de hand.
Maar chaos is het echt altijd op de lange zijde, ik snap ook niet dat daar niets aan gedaan wordt. Dat is echt al jaren het geval en het loopt iedere keer totaal uit de hand.
En vergeet Sulejmani niet. Barcelona kan vast nog wel een half kreupele spits gebruiken die maar drie sprintjes per wedstrijd kan trekken. Want op die manier kan Barcelona duidelijk maken pas écht superieur te zijn.Rishi schreef:Messi hield het veld ook niet echt breed. Is Kennedy niks voor ze? Dani Alves vinden de experts hier ook waardeloos. Wie weet kan één van hen Laporta overhalen om Ogararu te kopen

Veertig miljoen dus.

Het stinkt aan alle kanten!
Borriello en Rossi zijn afgevallen. Vrij verrassend.
Cannavaro trekt naar Al-Ahli Dubai
Fabio Cannavaro is onder de pannen voor volgend seizoen. De 36-jarige verdediger heeft een contract getekend bij Al-Ahli Dubai, de huidige nummer acht van de Verenigde Arabische Emiraten.
De toekomst van Cannavaro oogde onzeker nadat Juventus hem geen nieuwe aanbieding deed. De nieuwe trainer Luigi del Neri wil verjongen en ziet geen toekomst voor de wereldvoetballer van het jaar 2006. “Dit is een toptransfer, we halen iemand binnen die voor roemrijke clubs als Real Madrid en Juventus heeft gespeeld”, aldus een communiqué op de website van Al-Ahli.
'Droom'
“Het is altijd mijn droom geweest om te wonen en te werken in Dubai”, verhaalt Cannavaro, momenteel met Italië in voorbereiding op het WK in Zuid-Afrika.
Bron: Nusport.nl
Wat een grappenmaker zeg....
Fabio Cannavaro is onder de pannen voor volgend seizoen. De 36-jarige verdediger heeft een contract getekend bij Al-Ahli Dubai, de huidige nummer acht van de Verenigde Arabische Emiraten.
De toekomst van Cannavaro oogde onzeker nadat Juventus hem geen nieuwe aanbieding deed. De nieuwe trainer Luigi del Neri wil verjongen en ziet geen toekomst voor de wereldvoetballer van het jaar 2006. “Dit is een toptransfer, we halen iemand binnen die voor roemrijke clubs als Real Madrid en Juventus heeft gespeeld”, aldus een communiqué op de website van Al-Ahli.
'Droom'
“Het is altijd mijn droom geweest om te wonen en te werken in Dubai”, verhaalt Cannavaro, momenteel met Italië in voorbereiding op het WK in Zuid-Afrika.
Bron: Nusport.nl

Wat een grappenmaker zeg....
Nil volentibus arduum
- peter
Ik weet het niet, hoor. Heb hem in topduels nooit goed zien spelen en vind hem bij Italia ook niet echt denderend. Zeker geen onomstreden topspeler.Simone Pepe is akkoord met Juventus en wacht tot hij kan tekenen
Zaterdag, 5 juni 2010 om 11:37 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Simone Pepe wordt de eerste aankoop van Luigi Delneri bij Juventus. De topclub uit Turijn heeft met Udinese een akkoord bereikt over een transfersom van tien miljoen euro en heeft ook al een overeenkomst met de speler zelf, die voor vier jaar zal gaan tekenen. Pepe laat weten dat enkel de handtekeningen op het contract nog ontbreken.
/
“Dit is een belangrijke dag voor mij”, zei Pepe tegenover Corriere dello Sport. “We zijn over alles akkoord, ik wacht alleen nog op het moment dat ik mijn handtekening moet zetten. Dit is de mooiste kans uit mijn leven en ik ken Delneri, die een geweldige coach is. Als de transfer definitief is afgerond, kan ik zeggen dat dit het belangrijkste moment uit mijn loopbaan is.”
De 26-jarige Pepe speelde bij Udinese op het middenveld, maar kan eventueel ook in de aanval uit de voeten. Hij is afkomstig uit de jeugdopleiding van AS Roma, waar hij nooit in het eerste elftal speelde, en kwam verder uit voor Teramo, Palermo, Piacenza, Cagliari en dus Udinese. Bij laatstgenoemde ploeg speelde hij vier jaar, verdeeld over twee periodes, en kwam hij tot 104 competitieduels. Pepe heeft veertien interlands achter zijn naam staan.
VZ
Benitez naar Inter, volgens Moratti. Hij zou Mascherano willen meenemen naar Milaan.
- peter
Geen idee joey. Allegri wordt nog altijd genoemd, maar ik zie nog wel kiezen voor Pellegrini, hoor. Denk dat hij ook een uitstekende coach zou zijn voor Milan.
Bij Inter hebben ze inderdaad een tekort aan verdedigende spelers... Wordt genieten volgend jaarwimpey schreef:Benitez naar Inter, volgens Moratti. Hij zou Mascherano willen meenemen naar Milaan.

IK GELOOF!!!!!!
Inter speelde doorgaans met drie centrumspitsen. Aanvallender kan bijna niet. Zoiets durft alleen Danny Blind.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Bertje schreef:Inter speelde doorgaans met drie centrumspitsen. Aanvallender kan bijna niet. Zoiets durft alleen Danny Blind.
Met drie centrumspitsen spelen is dan ook idiotie, hehe.

De CL-winnaar denkt er anders over. En Guardiola ligt er nog steeds wakker van.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Mourinho heeft dus eigenlijk de CL gewonnen met de woetbalwilozowie van D. Blind.
Hij miste alleen Urby nog op rechts die de bal er met links in kon krullen. Eigenlijk zoals Robben bij Bayern. Van Gaal heeft ook al afgekeken!
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Natuurlijk. Baas boven baas, hehehe.Jöhnk schreef:Mourinho heeft dus eigenlijk de CL gewonnen met de woetbalwilozowie van D. Blind.

Ik kan wel genieten van Mascherano, Cambiasso, Motta enzo. Dat kost me geen enkele moeite.Rishi schreef:Bij Inter hebben ze inderdaad een tekort aan verdedigende spelers... Wordt genieten volgend jaarwimpey schreef:Benitez naar Inter, volgens Moratti. Hij zou Mascherano willen meenemen naar Milaan.

Ik ga volgend jaar ook genieten van Real Madrid.
- peter
Zal Motta wel naar de bank verdwijnen. Ik heb Mascherano al een tijdje niet meer gezien en kan er dus niet al teveel over zeggen.