Christian D. Eriksen
Moderator: mods
Re: Christian D. Eriksen
Inderdaad, van die Denen hoeven we op deze manier niets te vrezen. Alles wordt lang gespeeld en ook nog eens heel erg slecht, elke lange bal gaat over de achterlijn.
Er gaan ook veel ballen over de zijlijn. Op welke hoogte spelen ze nu? Misschien gaan de ballen sneller door de lage luchtweerstand.
- Jinne
- Site Admin
Waar is die wedstrijd te zien?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
In Denemarken zijn ze al een jaartje of twintig geleden meer de nadruk gaan leggen op de fysieke ontwikkeling van de spelers. Gevolg: ze rennen allemaal heel hard, maar er komt amper meer een echte voetballer door, terwijl Denemarken vroeger een hoop technische spelers had.
Het stinkt aan alle kanten!
Volle bak daar.
Waar wordt het gespeeld?

Waar wordt het gespeeld?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niet overal wat achter zoeken, Scherrer.
Stelletje houthakkers, die Australiërs.

Stelletje houthakkers, die Australiërs.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Jinne
- Site Admin
1-0 voor Australie dankzij een goal van Kennedy. Staat Eriksen er nog in trouwens?
Nee, vanaf de rust al niet meer. Na rust is het spelbeeld nog dramatischer geworden en die goal past daarom ook precies bij deze wedstrijd. Rommedahl bakt er overigens erg weinig van.
- Jinne
- Site Admin
Ja, daar zijn er meer van. Natuurlijk geen familie van de onze, net als die twee bekende Amerikaanse Democraten uit de jaren '60.Rishi schreef:Kennedy?
Die van ons heeft dan ook 'Kennedy' als voornaam.
Volgens mij heeft Denemerken een rijke geschiedenis van houthakkers. Jongens als Simonsen, de gebroeders Laudrup etc. waren uitzonderingen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Eriksen is trouwens wel de allerjongste voetballer tijdens dit WK. :)
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
En ik zie hem nog aan spelen toekomen ook, want Denemarken heeft een baggerteam.
Het stinkt aan alle kanten!
Kan hij niets aan veranderen; leuk voor de ervaring, maar Ajax zal een ervaren Eriksen niet kunnen houden. Ik ken hem niet, ik hoop maar dat hij inziet dat hij nog een (lange) weg te gaan heeft voordat hij de echte top heeft bereikt (Als hij die bereikt)joey schreef:En ik zie hem nog aan spelen toekomen ook, want Denemarken heeft een baggerteam.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Speelde behoorlijk tegen zowel Porto als Chelsea. Zit toch meer voetbal in het team met Eriksen erbij. Deed het ook niet onaardig vanaf de rechterkant zo nu en dan, waar hij liet zien een prima voorzet in de benen te hebben. Heeft ook een goede corner.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Mee eens. Deze jongen gaat zich heel snel in de basis spelen, dat zie je zo.
- InnerHarbour
Weet alleen niet op welke plek, misschien vanaf de rechterkant.Jöhnk schreef:Mee eens. Deze jongen gaat zich heel snel in de basis spelen, dat zie je zo.
YNWA
Inderdaad, dat is de vraag. Siem speelt ook prima op 10. Misschien Eriksen als hangende rechtsbuiten?InnerHarbour schreef:Weet alleen niet op welke plek, misschien vanaf de rechterkant.Jöhnk schreef:Mee eens. Deze jongen gaat zich heel snel in de basis spelen, dat zie je zo.
Schieten van randje 16 moet hij nog wel oefenen. Als hij dat sterk ontwikkeld hebben we nog meer plezier aan hem.De Dominee schreef:Speelde behoorlijk tegen zowel Porto als Chelsea. Zit toch meer voetbal in het team met Eriksen erbij. Deed het ook niet onaardig vanaf de rechterkant zo nu en dan, waar hij liet zien een prima voorzet in de benen te hebben. Heeft ook een goede corner.
Siem komt als spits niet uit de verf, dat was tegen Porto en Chelsea pijnlijk duidelijk.