Jan Vertonghen
Moderator: mods
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Re: Jan Vertonghen
3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. prima, en nou maar hopen dat Ajax haar werknemers wat eerder tot de orde roept.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Ajaciedjuh
Eens, maar dat gaat het niet om. Het gaat om het feit dat er dus schijnbaar verschil wordt gemaakt in 'strafrecht' en dat is belachelijk.Dr. Living Stoned schreef:3 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk. prima, en nou maar hopen dat Ajax haar werknemers wat eerder tot de orde roept.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
analyse?LucaS schreef:Schande!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Je kan tegenwoordig maar beter iemand bij de knieschijf horizontaal uit het veld schoppen, dan kom je er beter vanaf.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Ajaciedjuh
Zoals ik al eerder schreef, zijn soortgelijke gevallen afgedaan met een geldstraf en maximaal 1 wedstrijd voorwaardelijk.
Overigens kan Ajax nog in beroep gaan lees ik zojuist op teletekst. Dit moeten ze binnen 4 dagen laten weten.
Overigens kan Ajax nog in beroep gaan lees ik zojuist op teletekst. Dit moeten ze binnen 4 dagen laten weten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
KUUUUTTTTTTT KAKKERLAKKEN

Wat iemand in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten. Als je mensen voor uitspraken tijdens een supportersbijeenkomst gaat schorsen, dan zou je dat ook moeten doen op basis van interviews in tijdschriften, kranten en op tv. Dan lust ik er nog wel een paar.Dr. Living Stoned schreef:analyse?LucaS schreef:Schande!
I think I lost my fucking headache
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
en na hoeveel voorwaardelijke straffen mag je een keer iemand onvoorwaardelijk straffen. Een kwartier na Twente-Feyenoord blaatte Jantje al in de media dat feyenoord expres verloren had, hij was zeker niet de enige, maar hij verziekte de sfeer nog meer waardoor de knvbbekerfinale over twee duels moest worden gespeeld. Jan speelde al weken met vuur en uiteindelijk kan Ajax op de blaren zitten. Ik zeg: een hele mooie strik erom heen en op laten yfen naar Engeland voor die 12 miljoen!Ajaciedjuh schreef:Zoals ik al eerder schreef, zijn soortgelijke gevallen afgedaan met een geldstraf en maximaal 1 wedstrijd voorwaardelijk.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
hij was niet in vrije tijd, hij was daar als Ajacied [hij had het shirt notabene aan!] Zong een walgelijk kutnummer wat misschien alleen bij een verliezer had gepast. Sloop je je tegenstander tot 4 maal toe in een seizoen dan moet je je ook groot tonen. Dit was niet meer dan zielig natrappen.LucaS schreef:Wat iemand in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten. Als je mensen voor uitspraken tijdens een supportersbijeenkomst gaat schorsen, dan zou je dat ook moeten doen op basis van interviews in tijdschriften, kranten en op tv. Dan lust ik er nog wel een paar.Dr. Living Stoned schreef:analyse?LucaS schreef:Schande!
-
- AT Toto winner 15/16
Maakt toch allemaal niks uit, hij zal heus nog wel verkocht worden voor die tijd.
Lijkt mij ook.Wat iemand in zijn vrije tijd doet moet hij zelf weten. Als je mensen voor uitspraken tijdens een supportersbijeenkomst gaat schorsen, dan zou je dat ook moeten doen op basis van interviews in tijdschriften, kranten en op tv. Dan lust ik er nog wel een paar.
Is er iets bekend over die ADO-spelers die na de wedstrijd tegen Ajax "iets geroepen hebben"?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Het is vooral vervelend dat het hek nu van de dam is. Bij het minste of geringste zullen clubs spelers van concurrenten nu gaan betichten van provocerend gedrag (en daarmee het beschadigen van het imago van de sport
). Met de jurisprudentie die er nu ligt, zullen ze bij vrijwel alles tot actie moeten overgaan.

- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Nogmaals, het was geen vrije tijd. Hij trad op als Ajaxspeler en hij wordt terecht gestraft omdat de club het fatsoen niet heeft om hem aan te pakken.Aristides schreef:Lijkt mij ook.
Is er iets bekend over die ADO-spelers die na de wedstrijd tegen Ajax "iets geroepen hebben"?
Een schandalige vertoning van de KNVB. Die club heeft inmiddels echt afgedaan voor mij. Waar was de KNVB toen die kutkakkerlakken de wedstrijd tegen Twente bewust lieten lopen?
Het zijn maar kutkakkerlakken!
I think I lost my fucking headache
De straf staat toch niet in verhouding tot de gepleegde daad.Dit gaat toch nergens over.Was trouwens ook NA de wedstrijden en niet voor.Daarbij, als AT5 het niet had uitgezonden zou er geen haan na gekraaid hebben.Het idee erachter is natuurlijk ook onzin.Het zou het voetbal in diskrediet brengen, laat me niet lachen zeg ...Dr. Living Stoned schreef:Nogmaals, het was geen vrije tijd. Hij trad op als Ajaxspeler en hij wordt terecht gestraft omdat de club het fatsoen niet heeft om hem aan te pakken.Aristides schreef:Lijkt mij ook.
Blij met de punten ...
- Daily Blind
Theo Jansen is toch ook niet door de KNVB geschorst wegens het auto ongeluk (in beschonken toestand) en later als een dronken idioot uit een bus springen.
Prima dat ze willen schorsen, maar doe het dan ook concequent. Dat is het probleem met de KNVB er is geen touw op te trekken.
Prima dat ze willen schorsen, maar doe het dan ook concequent. Dat is het probleem met de KNVB er is geen touw op te trekken.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Die "kutkakkerlakken" konden niet winnen van FC Twente uit, [waar Ajax dat dus ook niet kon!] Feyenoord was ook kansloos tegen Ajax. Big deal!LucaS schreef:Een schandalige vertoning van de KNVB. Die club heeft inmiddels echt afgedaan voor mij. Waar was de KNVB toen die kutkakkerlakken de wedstrijd tegen Twente bewust lieten lopen?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Dat er wat moest gebeuren met Jantje was duidelijk. terwijl de sukkel nog nix had gezien van de wedstrijd Twente-feyenoord mekkerde hij al dat die wedstrijd verkocht was, echt niet, Feyenoord is nou eenmaal simpel tw kloppen. Een maandje later kon-ie het godverdomme zelf zien! En dat doet die eikel dan daags na AZ-Twente met 't gevalletje Stam. Gelijke monniken gelijke kappen, alleen Stam was al gewaarschuwd. Dan flikt Jantje het weer en ajax grijpt weer niet in. dan is de knvb aan zet. Prima werk dus.999 schreef:De straf staat toch niet in verhouding tot de gepleegde daad.Dit gaat toch nergens over.Was trouwens ook NA de wedstrijden en niet voor.Daarbij, als AT5 het niet had uitgezonden zou er geen haan na gekraaid hebben.Het idee erachter is natuurlijk ook onzin.Het zou het voetbal in diskrediet brengen, laat me niet lachen zeg ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Eerste geval was idd een 100% privé aangelegenheid. de 2de gebeurtenis was vooral een genante kwestie voor Theo Janssen zelf. Hij zuipt een vriend voor de rest van zijn leven kreupel en doet dat dan nog even dunnetjes over. Een soort Kluivie-actie... die gozer kon zich daarna ook nergens meer vertonen, en terecht. maar ook geen zaak voor de knvb.Zlatan Son of God schreef:Theo Jansen is toch ook niet door de KNVB geschorst wegens het auto ongeluk (in beschonken toestand) en later als een dronken idioot uit een bus springen.
- Daily Blind
KNVB zegt dat een voetballer altijd een voorbeeldfunctie heeft dus dan is het exact hetzelfde.Dr. Living Stoned schreef:Eerste geval was idd een 100% privé aangelegenheid. de 2de gebeurtenis was vooral een genante kwestie voor Theo Janssen zelf. Hij zuipt een vriend voor de rest van zijn leven kreupel en doet dat dan nog even dunnetjes over. Een soort Kluivie-actie... die gozer kon zich daarna ook nergens meer vertonen, en terecht. maar ook geen zaak voor de knvb.Zlatan Son of God schreef:Theo Jansen is toch ook niet door de KNVB geschorst wegens het auto ongeluk (in beschonken toestand) en later als een dronken idioot uit een bus springen.
Overigens het ongeluk gebeurde na afloop van een wedstrijd. En Het bezopen uit een busspringen deed hij in twente pak. En zich nergens meer vertonen is ook onzin, want 2 weken later zat hij zich te bezatten in een club in Hengelo.
Dit is dus ook onzin, want dan hadden ze hem toen moeten straffen.Zoals gewoonlijk haal je er weer vanalles en nog wat bij wat er dus niks mee te maken heeft.Deze straf slaat nergens op.Dr. Living Stoned schreef:Dat er wat moest gebeuren met Jantje was duidelijk. terwijl de sukkel nog nix had gezien van de wedstrijd Twente-feyenoord mekkerde hij al dat die wedstrijd verkocht was, echt niet, Feyenoord is nou eenmaal simpel tw kloppen. Een maandje later kon-ie het godverdomme zelf zien! En dat doet die eikel dan daags na AZ-Twente met 't gevalletje Stam. Gelijke monniken gelijke kappen, alleen Stam was al gewaarschuwd. Dan flikt Jantje het weer en ajax grijpt weer niet in. dan is de knvb aan zet. Prima werk dus.999 schreef:De straf staat toch niet in verhouding tot de gepleegde daad.Dit gaat toch nergens over.Was trouwens ook NA de wedstrijden en niet voor.Daarbij, als AT5 het niet had uitgezonden zou er geen haan na gekraaid hebben.Het idee erachter is natuurlijk ook onzin.Het zou het voetbal in diskrediet brengen, laat me niet lachen zeg ...
Je krijgt het gevoel dat die malloten bij de KNVB denken dat als ze maar hard genoeg straffen het geweld op de TRIBUNES op zal houden.Want daar doet de KNVB dus geen ruk aan, behalve steeds staan te tetteren alle dat verantwoording bij de clubs ( of scheidsrechter ) ligt.
Blij met de punten ...
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
het punt is dat Ajax Vertonghen had moeten intomen, toen bleek dat het bleef bij een telefoontje naar de Feyenoord-voorzitter en de comedie "ik was niet nuchter" greep de KNVBin. Dan tonen die zich maar daadkrachtig. Ajax liet het weer eens helemaal lopen. Jan was medeveroorzaker van de idioterie rond de finale, dat die over 2 wedstrijden gespeeld moest worden en dat de finale van de knvb beker misschien nooit meer in 's lands beste stadion gespeeld kan worden.
En daarbij, wat moet Jantje ooit nog in Rotterdam doen, behalve vrezen voor zijn leven? T ggaat de KNVB klauwen met geld kosten om deze hond te beveiligen. met zijn 3 wedstrijden schorsing is die sukkel heel goed weggekomen.
En daarbij, wat moet Jantje ooit nog in Rotterdam doen, behalve vrezen voor zijn leven? T ggaat de KNVB klauwen met geld kosten om deze hond te beveiligen. met zijn 3 wedstrijden schorsing is die sukkel heel goed weggekomen.
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op za mei 29, 2010 9:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.