Ja, hij is beter dan Enoh, Siem en Demy. Maar hoeveel beter is hij? Is hij zoveel beter dat we ons goed lopende middenveld (chemie) moeten opbreken? Dat we moeten riskeren dat we Enoh, Siem of Demy demotiveren? Heibel in de tent? De ontwikkeling van Eriksen en Lodeiro stopzetten?Peter schreef:Exact. Seedorf zou op links, '10' of rechts gelijk de sterkste man zijn. Beetje gek om te doen alsof we daar geen plek voor hebben.joey schreef:Ik wel. Seedorf is een speler van het kaliber dat je in Nederland niet aantreft. En hij is nooit geblesseerd. Ajax zou er meteen een stuk sterker op worden.Ajax Rules schreef:Ik vind dat niet "natuurlijk".
Eénjarig contract? Genoeg opties te vinden. Tweejarig contract vind ik ook prima, zeker als hij daarna aan de slag wil als trainer (wat ik wel verwacht).
Maar laten we niet te vroeg juichen. Dit gerucht heb ik al tien keer voorbij zien komen in de afgelopen drie jaar.
Ik denk het helaas niet. Dus tenzij er verkocht wordt uit het drietal Enoh, Demy en Siem zie ik geen plek voor hem. Zelfs als Siem verkocht wordt eigenlijk niet met Lodeiro en Eriksen.