Alleen uit z'n tijd bij Santos, maar dat is 2,5 jaar geleden. Kijk geen Pools voetbal.wimpey schreef:Kent ons aller Enganche die Marcelo?Marcelo staat onder contract bij Wisla Krakow uit Polen. Naast PSV zijn ook diverse Duitse clubs in de race voor de handtekening van de back, die Carlos Salcido zou moeten vervangen.
PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Wat voor een scout ben jij dan, dat je niet eens Pools voetbal kijkt...Enganche schreef:Alleen uit z'n tijd bij Santos, maar dat is 2,5 jaar geleden. Kijk geen Pools voetbal.wimpey schreef:Kent ons aller Enganche die Marcelo?Marcelo staat onder contract bij Wisla Krakow uit Polen. Naast PSV zijn ook diverse Duitse clubs in de race voor de handtekening van de back, die Carlos Salcido zou moeten vervangen.
Nou, brand los, Enganche. Is het wat?
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die Rutten is er ook wel eentje, hoor. Die shopt heel AZ weer eens leeg. Heerlijk beperkt weer.
-
- AT Toto winner 15/16
Heb ik wat gemist? alleen de ruil Lens - Marcelis toch?
- peter
Sorry, ik bedoel dat ze nu dus ook serieuze interesse hebben in El Hamdaoui. Daarnaast heeft men Brands en Lens inderdaad.
-
- AT Toto winner 15/16
Oke, Brands was me ff ontgaan, zag het net op het Sportjournaal idd. Hij gaf aan dat El Hamdaoui een moeilijk verhaal zou worden voor Psv.Peter schreef:Sorry, ik bedoel dat ze nu dus ook serieuze interesse hebben in El Hamdaoui. Daarnaast heeft men Brands en Lens inderdaad.
Leuk om dit soort teksten uit een mond van een Ajacied te horen... Remember Groningen?Peter schreef:Die Rutten is er ook wel eentje, hoor. Die shopt heel AZ weer eens leeg. Heerlijk beperkt weer.

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
Ja en? Alsof ik toen op de banken stond. Dat was ook een verschrikkelijk staaltje.Frank schreef:Leuk om dit soort teksten uit een mond van een Ajacied te horen... Remember Groningen?Peter schreef:Die Rutten is er ook wel eentje, hoor. Die shopt heel AZ weer eens leeg. Heerlijk beperkt weer.
Ik zou het geen probleem vinden wanneer Ajax (bij uitgaande transfers) een of meerdere AZ spelers zou kopen. Romero, Moreno, Schaars en in mindere mate Dembele zouden prima vervangers kunnen zijn voor Steek, Vertonghen, Enoh/Demy en Pantelic.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Verder niets, ik vond het alleen wel leuk om dat hier te lezen. Verder geen veroordeling of wat dan ook.Peter schreef:Ja en? Alsof ik toen op de banken stond. Dat was ook een verschrikkelijk staaltje.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Ze mogen Silva zo terug hebben hoor, hoeft niet eens veel te kosten.Frank schreef:Leuk om dit soort teksten uit een mond van een Ajacied te horen... Remember Groningen?Peter schreef:Die Rutten is er ook wel eentje, hoor. Die shopt heel AZ weer eens leeg. Heerlijk beperkt weer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Je bent te goed, Duke. 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Mooi dat de komst van Brands nu officieel is gemaakt.
Afwachten natuurlijk hoe hij gaat presteren, maar ik ben er blij mee
De komst van Lens is overigens nog niet 100% zeker, maar de clubs zijn in ieder geval tot overeenstemming gekomen.
Maar of deze prijs klopt weet ik niet zeker, nog even afwachten dus.
Gezien de genoemde prijs van 7 miljoen lijkt hij mij echter te duur voor PSV en daarbij kan PSV dat geld wel beter gebruiken.
Afwachten natuurlijk hoe hij gaat presteren, maar ik ben er blij mee

De komst van Lens is overigens nog niet 100% zeker, maar de clubs zijn in ieder geval tot overeenstemming gekomen.
De nood is ook hoog bij AZ, daarbij heeft Brands zich er niet mee bemoeit en kan Sanders wel onderhandelen (itt Reker).wimpey schreef:Een prijs van 3 miljoen voor Lens, die evt. nog zal zakken, lijkt me stug. Wanneer dat zo mocht zijn, is de nood bij AZ wel erg hoog.
Maar of deze prijs klopt weet ik niet zeker, nog even afwachten dus.
Tsja, hij scoort veel. Maar wel alleen als hij een vrije rol krijgt voorin en hij kan een lastige jongen zijn.El Ham naar PSV: wat vind je daarvan? Ik zou, wanneer ik PSV-fan zou zijn, niet erg happig op hem zijn.
Gezien de genoemde prijs van 7 miljoen lijkt hij mij echter te duur voor PSV en daarbij kan PSV dat geld wel beter gebruiken.
-
Afwachten hoe Brands gaat presteren inderdaad. Ik vind het altijd moeilijk in te schatten hoe een TD zich staande houdt. Voorbeeld: Van Geel deed uitstekend werk bij Willem 2 en AZ, maar viel bij Ajax genadeloos door de mand... wellicht geholpen door een incompetent management (Jaakke etc etc). Brands is van RKC naar AZ gegaan en is bij AZ direct onder Adriaanse en Van Gaal gekomen, dat zijn twee trainers die weinig tegenspraak dulden. Heeft Brands naar de pijpen van die twee gedanst of had hij echt een visie?
Whitey on the moon.
Brands heeft nooit met Adriaanse te maken gehad. Verder lijkt Van Gaal me overigens juist iemand die goed kan samenwerken.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
Zolang ze onderdanig zijn wel ja. Kijk maar naar z'n assistenten.Bertje schreef:Brands heeft nooit met Adriaanse te maken gehad. Verder lijkt Van Gaal me overigens juist iemand die goed kan samenwerken.
Whitey on the moon.
Lijkt me sterk dat Van Gaal erop stond dat Romero, Moreno, Poulsen, Elm en dat soort jongens naar Alkmaar kwamen. Dat zal via Brands en de scouting gegaan zijn.
- peter
Het waren fantastische maanden, Andy. Wát een transfer.Wegen PSV en Van der Meyde scheiden na half seizoen alweer
Dinsdag, 25 mei 2010 om 14:44 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
PSV neemt na een half seizoen alweer afscheid van Andy van der Meyde. De Eindhovense club heeft besloten om de optie in het contract van de rechtsbuiten niet te lichten. Dit heeft de directie kenbaar gemaakt op de officiële website van de Eindhovenaren. Voor de positie op de rechterflank versterkte PSV zich vorige week al met AZ-aanvaller Jeremain Lens.
"PSV is van mening dat het belangrijk voor Andy is dat hij wekelijks wedstrijden kan spelen. Dat kan PSV hem niet bieden", verklaarde algemeen directeur Jan Reker in het Philips Stadion. Van der Meyde verkondigde via zijn zaakwaarnemer dat hij de club dankbaar is voor de kans die hem door Fred Rutten is geboden.
De voormalig international heeft in Eindhoven 'een korte maar mooie tijd' gehad. "Hij heeft een herstart gemaakt in zijn carrière en kijkt uit naar volgend seizoen", aldus zijn belangenbehartiger. De dertigjarige Van der Meyde kwam begin maart na de transfer van Danko Lazovic naar PSV, maar kwam niet tot een officiële wedstrijd in het eerste elftal.
VZ

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Wat ik niet snap he...Iedereen vond dit een debiele transfer... Hoe kan het dan dat een serieus voetbalbedrijf dan tóch die keuze maakt?
Fascinerend, die voetbalwereld.
Fascinerend, die voetbalwereld.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Mooi

RekerThijs schreef:Hoe kan het dan dat een serieus voetbalbedrijf dan tóch die keuze maakt?

Hoezo ligt dit nu weer aan Reker? Rutten had zeker niets te zeggen?Baseman schreef:Mooi![]()
![]()
RekerThijs schreef:Hoe kan het dan dat een serieus voetbalbedrijf dan tóch die keuze maakt?
Om antwoord te geven op de vraag van Thijs, clubs maken nou eenmaal grove fouten, zelfs in de absolute top.
Vaak voortkomend uit financieel wanbeleid maar ook dikwijls uit emotie terwijl ze weten dat het een risico is en de voortekenen voornamelijk negatief zijn. Soms pakt het goed uit, nog vaker gaat het helemaal mis.
In het AD van vandaag wordt gemeld dat PSV interesse zou hebben in De Guzman als mogelijke vervanger van Afellay.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali