Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2009-2010
Ik noemde niet voor niets die naam... 

Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Het gaat om het buitenspeldoelpunt Wimpey. Bertje kwam met het meest waardeloze argument dat de scheids met het wedstrijdbeeld mee handelde... Hoe verzin je het?wimpey schreef:De arbiter die Inter terugfloot toen Milito niet in buitenspel was en alleen op Valdes afging.Rishi schreef:En wat heeft dat er mee te maken? Wimpey heeft het over de arbiter..
Waar hebben die zeikerds van Barca het over? Puyol kreeg een gele kaart. So what? Motta kreeg een rode. Hem aangenaaid door Busquets. Moet Inter nu gaan jammeren over de Bleeckere?
Inter was beter en won verdiend, basta. En Mourinho had in 2005 gewoon domme pech toen die 'goal' van Luis Garcia werd toegekend.
Buitenspel is buitenspel. Of Inter nou beter was of niet.
Maar goed.. Ik vond Barca beter omdat ze probeerden te voetballen en Inter er totaal niks aan deed om te voetballen. Het Milan van een paar jaar terug verdedigde ook uitstekend maar die ploeg had de controle over de wedstrijd. Iets wat Inter zeker niet had tegen Barca. Dat hadden ze wel tegen Chelsea in London.
Maar tegen Barca? Nee hoor. Achteraf mag Inter echt niet klagen en dat zullen ze ook zeker niet doen denk ik. En ik denk dat die rode kaart nog in het voordeel was van Inter ook (niet dat Motta daarom zijn arm in het gezicht van Sergio plantte). Na de rode kaart was het helemaal gedaan met de aanvallende intenties.
En wat Mourinho betreft... Hij gedroeg zich alsof hij Barca met 0-6 had ingemaakt en ze alle hoeken van het veld had laten zien..
Maar gefeliciteerd hoor. Hoop dat je genoten hebt!

IK GELOOF!!!!!!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Inter - Bayern op zaterdagavond is een mooie gelegenheid om met wat vrienden in de kroeg te bekijken. Geen spanning omdat het Ajax betreft, lekker ouwehoeren met een biertje erbij, ik zie het helemaal zitten!
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Webb moet Champions League-finale in goede banen leiden
20/05/2010 13:48
De Champions League-finale tussen Bayern München en Internazionale van zaterdag staat onder leiding van de Engelse arbiter Howard Webb. De 38-jarige scheidsrechter heeft al negentien duels in de Champions League gefloten.
Webb zal in het Santiago Bernabéu in Madrid geassisteerd worden door de lijnrechters Michael Mullarkey en Darren Cann en vierde official Martin Atkinson.
Wat sneu zeg om deze overschatte Webb aan te stellen voor een finale als deze. :(
Er is een categorie overschatte scheidsrechters die op hun plaats gezet moeten worden; Vink, Webb, Iturralde González, Mallenco, De Bleeckere.
Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Tja, blijkbaar vinden de altijd zo 'objectieve' supporters
scheidsrechters overschat o.i.d.
De Fifa / Uefa heeft daar blijkbaar een andere kijk op (gelukkig).

De Fifa / Uefa heeft daar blijkbaar een andere kijk op (gelukkig).
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vind je? Ik vind het aantal cruciale fouten in de CL echt erg, hoor. Zo'n de Bleeckere stapelt fout op fout bijvoorbeeld. De Italiaanse scheidsrechters zijn daarentegen wel weer heel goed in de CL. Niets op aan te merken.
Laten we het er maar op houden dat ik het gros van de supporters niet echt objectief vind ten opzichte van de (assistent)scheidsrechters.
Daarnaast maken niet alleen de (assistent)scheidsrechters (cruciale) fouten, ook spelers en trainers. Maar die worden er nooit zo publiekelijk op afgezeken, terwijl dat bij (assistent)scheidsrechters altijd gebeurt.
Daarnaast maken niet alleen de (assistent)scheidsrechters (cruciale) fouten, ook spelers en trainers. Maar die worden er nooit zo publiekelijk op afgezeken, terwijl dat bij (assistent)scheidsrechters altijd gebeurt.
Nee, op spelers en trainers is echt amper kritiek...

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Niet in dezelfde mate.
Als een scheidsrechter een beslissende misser maakt (zie handsbal Henry) blijft hij dat bij wijze van spreken nog de rest van zijn carriere horen.
Als Suarez een beslissende penalty mist, maalt daar na een paar wedstrijden niemand meer naar.
Als een scheidsrechter een beslissende misser maakt (zie handsbal Henry) blijft hij dat bij wijze van spreken nog de rest van zijn carriere horen.
Als Suarez een beslissende penalty mist, maalt daar na een paar wedstrijden niemand meer naar.
Hangt ervan af in welke situatie. Mis je een penalty in de WK-finale dan hoor je dat heus de rest van je leven, hoor.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- peter
Precies en aan de hoeveelheid. Kennen we Seedorf nog..nog..nog?
Serieus, ik denk dat ik meer beslissende faalmomenten van een voetballer weet dan van een scheidsrechter, hoor.
Serieus, ik denk dat ik meer beslissende faalmomenten van een voetballer weet dan van een scheidsrechter, hoor.
Inderdaad. Scheidsrechters hebben het makkelijk hoor.. Paar weken gelul daarna niks meer.
IK GELOOF!!!!!!
www.nusport.nl'Van Bommel beste speler Bayern'
HOOFDDORP - Niet de voor de Champions League-finale geschorste Franck Ribéry of Arjen Robben, maar Mark van Bommel is de beste speler van Bayern München. Dat stelt spits Samuel Eto’o van Internazionale op de website van de UEFA, daags voor de epiloog van het clubseizoen in Madrid.
Instelling
“Van Bommel is het belangrijkste wapen van Bayern. Hij is een leider, een grote speler. Tijdens mijn loopbaan heb ik genoeg toppers ontmoet om te concluderen dat Van Bommel een echte winnaar is.” Eto’o prijst vooral de instelling van de Bayern-aanvoerder. “Hij geeft nooit op, zulke strijders zijn onmisbaar.”
Prijzen
Van Bommel en Eto’o speelden in het seizoen 2005/2006 samen bij FC Barcelona. De Catalanen legden toen beslag op de Champions League. Eto’o deed dat kunstje vorig jaar over met de ‘Blaugranas.’
“Ik ben geen ‘trofeeënteller’. Alleen de volgende wedstrijd is van belang, laat anderen maar mijn balans opmaken.”
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Speelt ijzersterk. Nederland heeft de beste voorhoede en het beste verdedigende blok van het WK!
IK GELOOF!!!!!!
- Monkey Tonk
Rishi schreef:Speelt ijzersterk. Nederland heeft de beste voorhoede en het beste verdedigende blok van het WK!
Het beste verdedigende block?!
- peter
Jij vindt Nigel de Jong en van Bommel de beste twee verdedigende middenvelders van de wereld? 

Samen. Noem maar eens een land met twee betere verdedigende middenvelders.
IK GELOOF!!!!!!
Ik zou liever Melo en Gilberto Silva hebben. Of Mascherano en Cambiasso.
Maar goed.
Maar goed.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Cambiasso gaat niet mee naar het WK.
En Melo en Gilberto? Ik liever niet.
En Melo en Gilberto? Ik liever niet.
IK GELOOF!!!!!!
Peter had het dan ook over de wereld.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Bayern: Butt, Lahm, van Buyten, Demichelis, Badstuber, van Bommel, Schweinsteiger, Robbel, Altintop, Müller, Olic
Inter: Cesar, Maicon, Lucio, Samuel, Chivu, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Eto'o, Milito, Pandev
Inter: Cesar, Maicon, Lucio, Samuel, Chivu, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Eto'o, Milito, Pandev
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!