Wacht nou maar rustig af. Gelukkig is Jol niet zo ongeduldig als Wimpey. Anders zou er nooit een Zuid-Amerikaan komen die het redt bij Ajax.
Moderator: mods
Dit lijkt me een verklarng van het niveau 'Sulejmani speelt niet omdat we Suarez al hebben, maar met zijn spelniveau heeft dat níets te maken'. Kortom, lulkoek. Als een speler goed genoeg is, dan speelt hij wel.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In VI gaf Jol daar een verklaring voor, trouwens. Jol wou hem eigenlijk pas deze zomer in Amsterdam hebben, maar Lodeiro wilde kennelijk al in de winterstop komen, vond Jol prima, want dan kon Lodeiro een beetje wennen in de luwte. Klinkt niet zo heel vreemd. En betekent dat hij nog niet veel heeft laten zien, maar dat hij nu eigenlijk pas echt begint.wimpey schreef:Laten we nou eens ophouden om over de (on)vermoede talenten van Lodeiro te blaten. Die jongen heeft nog niets laten zien.Bertje schreef: Wellicht dat je bij een verlies van Vertonghen en v/d Wiel wel een wat meer balvaste middenvelder zou moeten opstellen in plaats van De Jong (Lodeiro?).
Heeft het als back bij Groningen toch gewoon prima gedaan?Enganche schreef:Al die genoemde bedragen klinken natuurlijk prima, maar het valt of staat allemaal met wat Ajax er voor terughaalt. De Daley Blindjes van deze wereld zouden dan geen optie moeten zijn.
Ik zou het echt helemaal loslaten, dit soort gedachten.... Geef het over! En realiseer je dat Ajax geen wereldtop is, dus voor elke speler zijn er tientallen alternatieven.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind het overigens vrij vervelend om nu al berichten als "Suarez kan voor 23 mil naar Man U" of "Everton biedt 12 mil voor Vertonghen" te lezen. Dat wordt nog een hele lange, bange zomer zo, met onze hoop om de basiself een beetje bij elkaar te houden.
Ja okee, maar dat gaat sowieso niet gebeuren.LucaS schreef:Nee, ik ben juist wel gehecht aan het huidige team. Ik zou het juist leuk vinden als het team eens een hele tijd bij elkaar zou kunnen blijven.
Ik hou liever dit team gewoon bij elkaar. En ik geloof ook wel dat het gaat gebeuren. Maar als bijvoorbeeld Suarez vertrekt, dan zullen er meer gaan vertrekken.Ajax Rules schreef:Ik zou het echt helemaal loslaten, dit soort gedachten.... Geef het over! En realiseer je dat Ajax geen wereldtop is, dus voor elke speler zijn er tientallen alternatieven.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Ik vind het overigens vrij vervelend om nu al berichten als "Suarez kan voor 23 mil naar Man U" of "Everton biedt 12 mil voor Vertonghen" te lezen. Dat wordt nog een hele lange, bange zomer zo, met onze hoop om de basiself een beetje bij elkaar te houden.
Ik zie het juist als een mooie kans om flink te saneren.
Voor wie is er belangstelling?
Suarez (Manchester United / Chelsea): 23-30 miljoen?
Siem de Jong (Sevilla): 8-10 miljoen?
Van der Wiel (Arsenal): 10-16 miljoen?
Vertonghen (Everton / Liverpool): 10-16 miljoen?
Pantelic: 0
Rommedahl: 0
Emanuelson: 2-5 miljoen:
Stekelenburg (Bayern Munchen): 6-14 miljoen?
Aissati: 1-2
Daarnaast verliezen we ook nog:
- Ogararu
- Martina
- Luque
En mogelijk: Wielaert, Lindgren, Oleguer, Kennedy,
Stel dat al deze spelers zouden vertrekken:
Dan heb je tussen de 60 en de 93 miljoen euro. En zelfs dan heb je nog heel wat over:
Anita, Lodeiro, Eriksen, De Zeeuw, Enoh, Aldeirwereld, Sulejmani, Blind
Dan is het echt mogelijk om voor veel minder geld goede spelers te halen en gewoon weer een lekker elftal op de been te zetten. Met Schaars, Dembele en Braafheid ben je al een heel eind. Misschien nog Bouhlarouz of een talent van Sparta?![]()
Dit is natuurlijk het meest extreme scenario, maar ik lig hier totaal niet wakker van.
Helemaal mee eens (ook altijd aangegeven dat hij heel belangrijk is voor dit elftal). Ze waren al een tijdje bezig om zijn contract open te breken. Hopelijk gebeurd dat voor het WK. Dat zou een goed signaal zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mijn held van afgelopen seizoen was trouwen Enoh. Het valt al mee dat die nog niet in het geruchtencircuit opduikt, maar vrees dat dit tijdens en na het WK wel gaat gebeuren.
LucaS schreef:Nee, straf vanwege zijn kut kakkerlakken.wimpey schreef:Toeval dat hij niet mee is naar Curacao?Ajaciedjuh schreef:Zo dadelijk is Jan nog de eerste speler die weg gaat bij Ajax.
tja, dit krijg je d'r nou van, Neefkens. Verwijs je een keer naar de spelerstopics om de meute uit de transfertopics weg te krijgen, gaan ze in het Vertonghen-topic kletsen over de wenselijkheid van vroegtijdige contractbesprekingen met EnohAjaciedjuh schreef:Helemaal mee eens (ook altijd aangegeven dat hij heel belangrijk is voor dit elftal). Ze waren al een tijdje bezig om zijn contract open te breken. Hopelijk gebeurd dat voor het WK. Dat zou een goed signaal zijn.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Mijn held van afgelopen seizoen was trouwen Enoh. Het valt al mee dat die nog niet in het geruchtencircuit opduikt, maar vrees dat dit tijdens en na het WK wel gaat gebeuren.
Dr. Living Stoned schreef:tja, dit krijg je d'r nou van, Neefkens. Verwijs je een keer naar de spelerstopics om de meute uit de transfertopics weg te krijgen, gaan ze in het Vertonghen-topic kletsen over de wenselijkheid van vroegtijdige contractbesprekingen met Enoh![]()
Ajaciedjuh schreef:Sorry. Hoe staat het btw met de contractbesprekingen van Pantelic?
VoetbalzoneVertonghen: 'Natuurlijk was ik niet helemaal nuchter toen ik het zong'
Jan Vertonghen is blij dat hij er even uit is met de Belgische nationale ploeg. De verdediger van Ajax liet zich na de gewonnen bekerfinale gaan door ‘het zijn maar kutkakkerlakken’ te zingen op de huldiging en wordt daar in Nederland nog altijd door achtervolgd. “Tien seconden nadat ik het gezongen had, had ik al heel veel spijt”, zei Vertonghen in Het Nieuwsblad.
De mandekker moet zich volgende week donderdag in Zeist melden en hoort dan of hij geschorst wordt voor zijn provocerende uitspraken richting de Feyenoord-spelers. “Het was een impulsieve daad”, legde Vertonghen uit aan zijn landgenoten. “Trainer Martin Jol kon er nog mee leven, maar Ajax heeft mij op het matje geroepen. Ik had een serieus gesprek met directeur Rik van den Boog en kreeg een serieuze boete. Natuurlijk was ik niet helemaal nuchter toen ik het zong.”
“Op het einde van het seizoen waren we aan het feesten na de bekerwinst en iedereen had wat gedronken”, vervolgde de verdediger. “Misschien heb ik mij met dat liedje wel populair gemaakt bij de fans, maar dat was zeker niet de bedoeling. Ik heb de impact van mijn woorden onderschat en mijn excuses aangeboden.”
Pamper je iedere aankoop van Ajax zo, T.? Of heeft deze jongen wellicht een speciaal plekkie in je hart en je spelersdatabase?Enganche schreef:![]()
Wacht nou maar rustig af. Gelukkig is Jol niet zo ongeduldig als Wimpey. Anders zou er nooit een Zuid-Amerikaan komen die het redt bij Ajax.