Moderator: mods
Dan klopt er iets niet met de minuten wat ik zie hem al bij een van de goals, terwijl hij daarna pas ingevallen zou zijn. Opmerkelijke drie minuten dan trouwens. Eerst 1-2 voor komen en dan 2 minuten later al weer achter staan.olafski schreef:Die andere is volgens mij Musampa. Het is trouwens 3-2 geworden.
Voetbalprimeur.nlMario Melchiot moet na dit seizoen op zoek naar een nieuwe werkgever. Dat meldt The Daily Mirror. Wigan Athletic plant een grote schoonmaak in de zomer en Melchiot wordt daar mogelijk het slachtoffer van.
De Nederlander is bij de Engelse club in het bezit van een aflopend contract. Omdat voorzitter Dave Whelan het salarishuis van Wigan drastisch wil verlagen, neemt de club na dit seizoen afscheid van een aantal grootverdieners. Naast Melchiot vertrekken ook Jason Koumas, Olivier Kapo (gehuurd van Boulogne) en Paul Scharner.
Whelan wil voor de zwaargewichten vervangers halen. "Ik ga binnenkort met trainer Roberto Martinez om de tafel zitten om het budget te bepalen. Sommige spelers zullen blijven en sommige spelers zullen vertrekken. Maar we gaan zeker niet Portsmouth en Hull City achterna en zullen niet met geld smijten. Zo stom zijn we niet."
Melchiot is bezig aan zijn derde seizoen in dienst van Wigan Athletic. De rechtsback kwam in 2006 over van het Franse Stade Rennes. Daarvoor stond hij onder contract bij Birmingham City, Chelsea en Ajax.
Maar je weet natuurlijk niet wat zijn opdrachten van Wenger zijn. Vaak worden centrumverdedigers ook bekritiseerd omdat ze NIET doordekken.Enganche schreef:Een goed beargumenteerd tegengeluid met betrekking tot Vermaelens prestaties bij Arsenal. Een mening die ik deel.
Dat viel me op tijdens Barca-Arsenal. Hij stond regelmatig compleet verkeerd opgesteld.Enganche schreef:Een goed beargumenteerd tegengeluid met betrekking tot Vermaelens prestaties bij Arsenal. Een mening die ik deel.
Ik ook. De transfer van Vermaelen naar Arsenal bevestigt voor mij maar weer eens dat Wenger weinig kijk op verdedigers heeft. Vermaelen is het type speler waar je als supporter niet boos op kan worden, maar hij laat teveel steken vallen.Enganche schreef:Een goed beargumenteerd tegengeluid met betrekking tot Vermaelens prestaties bij Arsenal. Een mening die ik deel.
Voormalig Ajacied Sangoy verheugd met nieuwe kans in West-Europa
Dinsdag, 18 mei 2010 om 21:25 | Wed € 50 euro gratis op wedstrijden
Gastón Sangoy gaat voor een nieuwe kans in West-Europa. De voormalig Ajacied werd begin april aangetrokken door Sporting Gijón, waar hij dinsdag werd gepresenteerd aan de media. “Ik heb hard gewerkt voor een kans in de Spaanse competitie”, zei Sangoy tegen de verzamelde pers.
Op de conduitestaat van de 25-jarige Argentijn prijkt onder meer Ajax, maar hij speelde nooit een duel in het vlaggenschip. Sangoy werd wel alom bekend doordat zijn toenmalig ploeggenoot Ryan Babel tot ergernis van Foppe de Haan bij een doelpoging vaak gebruik maakte van een zogenaamd heupschot. De tegenwoordig Liverpudlian had die techniek afgekeken van de Argentijn.
Sangoy brak ondanks zijn gevreesde heupschot niet door bij Ajax en eindigde uiteindelijk via enkele omzwervingen op Cyprus, waar hij voor Apollon Limassol speelde. In de zomer trekt hij naar Gijón. “Ik ben blij dat ik hier een kans krijg op het hoogste niveau”, zei Sangoy. “Ik beloof me altijd vol te geven voor de ploeg, omdat ik wil laten zien dat ik dit niveau aankan.”
VZ
Jöhnk schreef:Hij was toch altijd al slecht?