Ik nam die vrienden een keer mee naar Ajax. Kwam Sno in het veld. Die ging meteen op zijn eigen, onnavolgbare manier tekeer. Die mensen keken hun ogen uit, ze begrepen er niets van dat zo iemand bij Ajax mocht voetballen. Dat is pijnlijk, hoor.

Moderator: mods
Alsof de rest van de wereld opgewonden raakt van een team dat al volleyballend het WK voetbal bereikte.joey schreef:Ik ga straks een deel van de WK met Franse vrienden volgen. Denk je dat die van hun stoel vallen als ze Rommedahl of Anita aan het werk zien?![]()
@ wimpey: hahahahahahawimpey schreef:Alsof de rest van de wereld opgewonden raakt van een team dat al volleyballend het WK voetbal bereikte.joey schreef:Ik ga straks een deel van de WK met Franse vrienden volgen. Denk je dat die van hun stoel vallen als ze Rommedahl of Anita aan het werk zien?![]()
Vroeg ik ook al. Schijnbaar niet.goodfella schreef:Wel eens zelfmoord overwogen, Joey?
Alsof je Adolf Hitler wijs kon maken dat er niets mis was met Joodse mensen. Kom op zeg. Lijkt me een volkomen legitieme vraag die ik stel.Peter schreef:Doe even normaal, man.![]()
Je kunt het met iemand oneens zijn, maar ga dan gewoon de discussie aan. Al die onzin er om heen is nergens voor nodig.
Van Persie.joey schreef:Ach, ach...
We zien wel hoe het verder gaat. Ruim een jaar geleden mocht je op dit forum niets lelijks over Van Basten zeggen, want hij was onze Messias. Eens kijken wie het nu nog voor hem opneemt...
Dat klopt (uiteraard) niet. De lichting Seedorf-Kluivert was de laatste waarmee Cruijff zich intensief bedoelde. Die jongens waren weliswaar nog heel jong, maar Cruijff kende ze heel goed en plaatste Kluivert in een hoger elftal omdat hij fysiek zo sterk was. Cruijff kende alle jeugdspelers. Dat eind tachtiger/begin negentiger jaren de ene na de ander goede voetballer doorbrak, was mede zijn verdienste.goodfella schreef:Terwijl er onder leiding van Adriaanse heel wat betere voetballers zijn voortgekomen uit de jeugd dan toen Cruijff het voor het zeggen had binnen Ajax.
Adriaanse is vooral verantwoordelijk voor de jarenlange dominantie in het jeugdvoetbal. De tridente Bobson-Hose-vdMeyde etc. etc. Alles wonnen we, maar bijna niemand haalde Ajax1.goodfella schreef:Co Adriaanse heeft die lichting minimaal net zo lang onder zijn hoede gehad dan Cruijff. De kans dat hij die jongens gevormd heeft is aantoonbaar groter dan dat Cruijff ze gevormd zou hebben.