VI: Trip naar China is uitgesteld
21 april 2010
Voetbal International meldt vandaag dat Ajax na afloop van de competitie niet met de selectie naar China zal afreizen voor een oefenduel tegen de Olympische selectie van China. De trip stond voor 10 tot 14 mei op het programma, maar is mede door de extra wedstrijd voor de bekerfinale uitgesteld. De trip aansluitend naar Curacao gaat wel door.
De Rik van den Boog-topic
Moderator: mods
Re: De Rik van den Boog-topic
Blij met de punten ...
He's back! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Gewoon een kwestie van het heel veel over de T. hebben.
Welkom terug, Voetske!

Welkom terug, Voetske!

Het stinkt aan alle kanten!
Is Mvr. 999 Mhr. 999 heeft er nog niet zo veel zin in.
Blij met de punten ...
Maar we missen uw man wel erg, geef dat maar door aan hem. 

-
- AT Toto winner 15/16
Wel voor jezelf spreken he..
Hij is toch niet ziek?999 schreef:Is Mvr. 999 Mhr. 999 heeft er nog niet zo veel zin in.

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- SylvievdVaart
Hey Voets! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Ik spreek namens jess, joey, Luuk en zijn lief.brigade zuid schreef:Wel voor jezelf spreken he..

Yep.Neefkens schreef:Ik spreek namens jess, joey, Luuk en zijn lief.brigade zuid schreef:Wel voor jezelf spreken he..

Nee, hij is niet ziek.Niet in de zin van ziek zijn.Maar hij vind het wel effe goed zo.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Jij bent gewoon Voetske zelf.. of jullie moeten allebei geen spatie gebruiken na een punt (.).
Of de spatiebalk is stuk.
ik hoop dat Voetske snel weer terugkomt.

Dan zou je een aaneenschakeling van woorden krijgen.Jöhnk schreef:Of de spatiebalk is stuk.![]()

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Tsjah, het was ook niet welgemeend bedoeld.
Wanneer JC wat toetert, gelden ineens andere regels?joey schreef:Maar wie zegt dat die drie miljoen niet klopt?
JC toetert wat, dus moet JC maar bewijzen dat het klopt. Toch?
Binnen Ajax reageert men wederom niet. Prima. Laat JC maar toeteren. Ajax heeft de band definitief doorgesneden, zo lijkt het. En dat is verstandig, gezien de verhoudingen. JC en Ajax was geen goede combi meer. En dat lag aan beide partijen.
Cruijff moet gewoon zijn muil eens over Ajax houden. Ga maar lekker full time over Barcelona kwijlen
I think I lost my fucking headache
Unico beschuldigt iedereen, misschien slimmer om ook eens naar zichzelf te kijken. Zoals vdBoog laatst deed, toen hij toegaf dat er ook door hem gewoon hele domme dingen gedaan zijn.
We zullen het zien, Neef. In elk geval klopt er niet veel van het verhaal van VDB dat hij alleen maar aandeelhouder was.
Hij heeft nog veel meer gezegd hoor, maar we zullen het idd wel zien. In Ajaxlife zei hij nog dat er onlangs 3 strafrechtelijke zaken waren aangespannen tegen hem en dat hij ze alle 3 had gewonnen.