FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
De bank warm houden. Hij wordt voor de breedte teruggehaald. En volgens mij ook vanwege die homegrown regeling.
Dat is nog niet zeker hoor. Er wordt nu zelfs gepraat over verlenging van het huurcontract met zowel Stoch als Rajko.D_skilled schreef:Stoch gaat terug naar Chelsea, Enganche. Drie basisspelers dus.
AD zit in Rotterdam, Telegraaf in Amsterdam, ik in Enschede. Geloof me maar, Preud'homme is kandidaat nummer 1.D_skilled schreef:Maar ik zie de naam van Preud'Homme nergens met FC Twente in verband worden gebracht. Wel met die van AC Milan.
Hoe sta jij tegenover een eventueel langer verblijf van Stoch en Rajkovic, Epi? Ben je blij met Preud'homme? Ik ken hem niet verder, maar hij is wel 2x kampioen geworden in Belgie als ik me niet vergis. Beetje een driftkikker, dat wel.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Been there done that. Toen Rutten wegging dacht ook iedereen dat het succes van Twente aan hem te danken was. Het zijn allemaal passanten, en aangezien het gros mislukt bij hun volgende club, tsja.... Ik wens het McClaren wel het allerbeste toe trouwens, het blijft een held.Enganche schreef: Wat Twente betreft ben ik benieuwd naar wat het vertrek van McClaren teweeg brengt. Afgelopen zomer werd er na het vertrek van Van Gaal ook een leegloop verwacht bij AZ, maar die leegloop bleef uit. Veel meer spelers dan Ruiz en misschien Douglas zie ik niet zo snel vertrekken. Al is er ook wat haast geboden met betrekking tot Ronnie Stam, geloof ik.
Enganche is benieuwd naar wat de reactie zal zijn op het vertrek van mcclaren en jij zegt dat iedereen hiervoor óók al dacht dat het succes alleen van de trainer afhing? Vreemde reactie.
Overigens denk ik dat het wel mee zal vallen met de leegloop van twente. Perez zullen ze niet missen en behalve misschien Ruiz zal de rest van de selectie wel blijven (ze kunnen immers CL spelen).
Overigens denk ik dat het wel mee zal vallen met de leegloop van twente. Perez zullen ze niet missen en behalve misschien Ruiz zal de rest van de selectie wel blijven (ze kunnen immers CL spelen).
Epi Drost schreef:Been there done that. Toen Rutten wegging dacht ook iedereen dat het succes van Twente aan hem te danken was. Het zijn allemaal passanten, en aangezien het gros mislukt bij hun volgende club, tsja.... Ik wens het McClaren wel het allerbeste toe trouwens, het blijft een held.Enganche schreef: Wat Twente betreft ben ik benieuwd naar wat het vertrek van McClaren teweeg brengt. Afgelopen zomer werd er na het vertrek van Van Gaal ook een leegloop verwacht bij AZ, maar die leegloop bleef uit. Veel meer spelers dan Ruiz en misschien Douglas zie ik niet zo snel vertrekken. Al is er ook wat haast geboden met betrekking tot Ronnie Stam, geloof ik.

IK GELOOF!!!!!!
Wat verwacht jij voor volgend seizoen, Epi? Is een vierde plaats voor jou goed genoeg?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Lees eens wat ik zeg. Alvast bedankt.Epi Drost schreef:Been there done that. Toen Rutten wegging dacht ook iedereen dat het succes van Twente aan hem te danken was. Het zijn allemaal passanten, en aangezien het gros mislukt bij hun volgende club, tsja.... Ik wens het McClaren wel het allerbeste toe trouwens, het blijft een held.Enganche schreef: Wat Twente betreft ben ik benieuwd naar wat het vertrek van McClaren teweeg brengt. Afgelopen zomer werd er na het vertrek van Van Gaal ook een leegloop verwacht bij AZ, maar die leegloop bleef uit. Veel meer spelers dan Ruiz en misschien Douglas zie ik niet zo snel vertrekken. Al is er ook wat haast geboden met betrekking tot Ronnie Stam, geloof ik.

Van Stoch ben ik niet zo gecharmeerd (positioneel zwak, mist mentale en fysieke hardheid) maar van Rajko hoop ik dat hij blijft. Topverdediger in spe (hoewel het opbouwend nog heel wat beter kan).De Dominee schreef:Hoe sta jij tegenover een eventueel langer verblijf van Stoch en Rajkovic, Epi? Ben je blij met Preud'homme? Ik ken hem niet verder, maar hij is wel 2x kampioen geworden in Belgie als ik me niet vergis. Beetje een driftkikker, dat wel.
Preud'homme? Geen idee. McClaren vond ik destijds een hele rare keuze. Dus ik ga er maar van uit dat het bestuur er meer verstand van heeft dan ik.
Sorry hoor - verkeerd begrepen!Enganche schreef:Lees eens wat ik zeg. Alvast bedankt.
Je moet presteren naar je begroting vind ik. Top drie dus.Duke schreef:Wat verwacht jij voor volgend seizoen, Epi? Is een vierde plaats voor jou goed genoeg?
-
- AT Toto winner 15/16
Idd, Skibbe ook trouwens, heeft het goed gedaan met Eintracht.Jöhnk schreef:Uitstekende trainer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ik vond McClaren een rampzalige trainer (voordat hij kwam), maar hij heeft er met de juiste mix een geweldig elftal van gemaakt. Ik denk dat Twente gewoon in de top5 mee kan, maar veel hangt af van wat er weggaat en bij komt. Twente zonder Ruiz, Douglas, NKufo en Stoch maakt een verschil. Zeker als Brama ook nog eens vertrekt (bij wat minuutjes op het WK).
-
- AT Toto winner 15/16
Brama ben ik niet zo kapot van, en ach vorig jaar gingen Elia en Arnautovic weg.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Jij denkt dus dat ze weer kampioen worden?brigade zuid schreef:Brama ben ik niet zo kapot van, en ach vorig jaar gingen Elia en Arnautovic weg.
Ik geloof er absoluut niet in. Ik zie een AZ revisited voor me.
-
- AT Toto winner 15/16
Ik zeg niet dat ze kampioen worden, ik denk met de CL erbij dat het allemaal wat teveel van het goede wordt, ik heb er alleen wel vertrouwen in dat ze vertrekkende spelers redelijk op zullen vangen, dat hebben ze de laatste jaren iig wel steeds gedaan.
Inderdaad, dan wordt het 13 x een gelijkspel in plaats van 1-0 of 2-1. Sta je opeens op een hele andere plek.Peter schreef:Ik vond McClaren een rampzalige trainer (voordat hij kwam), maar hij heeft er met de juiste mix een geweldig elftal van gemaakt. Ik denk dat Twente gewoon in de top5 mee kan, maar veel hangt af van wat er weggaat en bij komt. Twente zonder Ruiz, Douglas, NKufo en Stoch maakt een verschil. Zeker als Brama ook nog eens vertrekt (bij wat minuutjes op het WK).
Face your fears and live your dreams, No Fear
Nu zijn ze de landskampioen van Nederland, spelers worden daardoor automatisch duurder. En het is natuurlijk nog maar de vraag of ze betere spelers kunnen halen. Twente was zo verschrikkelijk afhankelijk van Ruiz dat je nu een topper moet halen om hem te kunnen vervangen. Het spel van Twente was namelijk niet om aan te zien.brigade zuid schreef:Ik zeg niet dat ze kampioen worden, ik denk met de CL erbij dat het allemaal wat teveel van het goede wordt, ik heb er alleen wel vertrouwen in dat ze vertrekkende spelers redelijk op zullen vangen, dat hebben ze de laatste jaren iig wel steeds gedaan.
IK GELOOF!!!!!!
Voorlopig speelt Ruiz volgend seizoen ook nog gewoon voor Twente.
Salvador Dali
Salvador Dali
Precies. 15 miljoen is veel geld voor een speler zonder CL en/of WK ervaring vooral in een economische crisis. Zelfs de Europese elite geeft weinig uit op het moment en de bal moet toch aan de top van de transferpyramide gaan rollen wil er geld vrijkomen voor clubs daaronder. Daarom denk ik zelf dat Ruiz tot de winterstop blijft. Tenzij er een echt grote club komt maar dat lijkt me sterk. Voorlopig is het van maar 1 Twente speler vrij zeker dat hij weg wil: Ronnie Stam. En zelfs die moet nog maar afwachten of er een club komt. McClaren wil Douglas meenemen naar Wolfsburg schijnbaar maar dat zie ik ook niet gebeuren.Duke schreef:Voorlopig speelt Ruiz volgend seizoen ook nog gewoon voor Twente.
Britse trainers schijnen zich op dit moment zelf aan te melden bij Twente als vervanger voor McClaren. Het kan raar lopen in de voetbalwereld.
Er zijn alleen wel berichten dat McClaren Douglas en Ruiz mee wil nemen naar Wolfsburg. Daar moet Twente het meeste voor vrezen: dat Wolfsburg gaar shoppen in Enschede. Van een vertrek van Stam hoef je niet wakker te liggen.
Salvador Dali
Salvador Dali
Britse trainers zijn waardeloos.
En Ruiz gaat natuurlijk weg. Die gaf in het begin van het seizoen aan dat hij weg zou willen na 1 jaar goed presteren. En hij hoeft maar maximaal 15 miljoen te kosten.
En dat geld is overigens niet in z'n geheel voor Twente.
En Ruiz gaat natuurlijk weg. Die gaf in het begin van het seizoen aan dat hij weg zou willen na 1 jaar goed presteren. En hij hoeft maar maximaal 15 miljoen te kosten.
En dat geld is overigens niet in z'n geheel voor Twente.
IK GELOOF!!!!!!
Máár 15 miljoen? Voor een speler die zich net een jaar in een kleine competitie bewezen heeft? Ik denk dat er weinig clubs in deze situatie dit risico willen nemen. McClaren kent hem, dus daar verwacht ik nog wel van dat ie een poging doet, als hij het geld ervoor heeft.
Salvador Dali
Salvador Dali
De standaardgeruchten dus. In de praktijk komt daar meestal weinig van terecht.Duke schreef:Er zijn alleen wel berichten dat McClaren Douglas en Ruiz mee wil nemen naar Wolfsburg.
Maar zoals gezegd: er ZIJN al drie basisspelers, een trainer en een assistent weg. Dat is niet niks.