Belgie
Moderator: mods
Re: Belgie
Wat is Van Gelder toch een asskisser. Maar ook gewoon bij iedereen. Waar slaat dat toch op?
Hele vervelende man. Sterker nog, met afstand de meest vervelende 'journalist' die ik ken. Deze uitspraken heeft hij ongetwijfeld tegenover een belg gedaan. Even goede sier maken bij onze zuiderburen. Zet Advocaat maar naast hem bij Studio Voetbal en je hoort ineens een heel ander verhaal.
Nil volentibus arduum
Zie het probleem niet echt. Advocaat betaalt toch gewoon wat hij moet betalen?
IK GELOOF!!!!!!
Leekens wordt de nieuwe bondscoach, de trainer die niet gelooft in een '10' en zo verzot is op de 'nummer 4' in het moderne voetbal 

Interviewer: Frank, you have long hair. Does that make you a woman?
Zappa: You have a wooden leg. Does that make you a table?
Het gaat niet zo best met A3:
AA Gent [3 - 0] Club Brugge
14' [1 - 0] R. Azofeifa
34' [2 - 0] M. Leye
38' [3 - 0] Y.E. Ghanassy
--> Gent waarschijnlijk naar de VCL.
AA Gent [3 - 0] Club Brugge
14' [1 - 0] R. Azofeifa
34' [2 - 0] M. Leye
38' [3 - 0] Y.E. Ghanassy
--> Gent waarschijnlijk naar de VCL.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Mooi zo, want dat gaat om een voorronde CL plek (toch?).
- peter
Mooi. 6-2 voor Gent. Dat is een tegenstander waar ik goede herinneringen aan bewaar.
A3 zal voor zijn positie moeten vrezen.
A3 zal voor zijn positie moeten vrezen.
Straks even lekker naar studio 1 kijken. Het schijnt dat Stijn Stijnen weer door het lint is gegaan. 

Dat zal wel ja, Club heeft het in die playoffs volledig weggegeven, de magie van Adri is weg
en dan kreeg Stijn er als klap op de vuurpijl ook nog 6 om z'n oren vandaag.

Laatst gewijzigd door Rooie op za mei 08, 2010 9:33 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Stijnen is echt een ongelooflijke flapdrol.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Gent is inderdaad wel een sympathieke club. Wat heb je tegen Brugge, Peter? A3?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Club Brugge is een werkclub met een vervelende achterban. Ze hebben een antipathie jegens Ajax en heulen met de vijand (Feyenoord). Qua club is het ook vergelijkbaar met Feyenoord eigenlijk.
- peter
Viezerik die Stijnen.Jöhnk schreef:Straks even lekker naar studio 1 kijken. Het schijnt dat Stijn Stijnen weer door het lint is gegaan.
Wat een niveau, trouwens.
- peter
Haha na de wedstrijd ging Stijnen ook los. Wat een mafketel.
- Jinne
- Site Admin
Hij had al rood moeten krijgen tijdens de wedstrijd voor zijn paardentrap naar een AA Gent speler. Die Stijnen is net zo simpel als zijn naam.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
Gent maakt net de 0-2 en zal ook de beker pakken. Spelen sowieso goed voetbal onder die Preud'homme.
Waarom niet? Moet Ajax maar zorgen dat ze beter voetbal spelen. Lijkt mij dan als liefhebber van voetbal....De Dominee schreef:Niet te hopen dat ie naar Twente gaat dan.

Ik ben fan van Preud'homme, altijd al geweest.
Die man heeft Luik aan het voetballen gekregen en van nieuw elan voorzien en heeft als technisch directeur ook aangetoond kijk op spelers te hebben.
Ik zou het toejuichen als die man naar Nederland komt.
Die man heeft Luik aan het voetballen gekregen en van nieuw elan voorzien en heeft als technisch directeur ook aangetoond kijk op spelers te hebben.
Ik zou het toejuichen als die man naar Nederland komt.
Ik ben er niet zo'n fan van. Als TD van Luik haalde hij Defour onder druk van de wet '78 weg bij Genk, bijvoorbeeld. Hij stelde er ook een totaal incompetente trainer (Boskamp) aan, om na wat tegenvallende resultaten zelf op diens stoel te gaan zitten.
Hij doet wat vaag over zijn toekomst trouwens. Hij weet nog niet zeker of hij bij Gent blijft, maar hij sluit wel uit dat ie naar een andere Belgische club gaat.
Hij doet wat vaag over zijn toekomst trouwens. Hij weet nog niet zeker of hij bij Gent blijft, maar hij sluit wel uit dat ie naar een andere Belgische club gaat.
Jöhnk schreef:Ik ben er niet zo'n fan van. Als TD van Luik haalde hij Defour onder druk van de wet '78 weg bij Genk, bijvoorbeeld.
Minder ja :/
Stijnen is inderdaad een complete mafketel maar wat betreft die actie na de wedstrijd; De Witte was toch serieus aan het provoceren had ik vernomen van iemand die bij de wedstrijd aanwezig was.Jinne schreef:Hij had al rood moeten krijgen tijdens de wedstrijd voor zijn paardentrap naar een AA Gent speler. Die Stijnen is net zo simpel als zijn naam.
En dat terwijl hij de voorzitter is van de Profliga, dan moet je gewoon beter weten. Zoveel gebeurde er trouwens ook weer niet, vind het daarom wel degoutant dat de politiek er weer mee is gaan bemoeien. Alsof ze niets beters te doen hebben.
Wat een prachtig woord!Servaes schreef: degoutant

En dat hoorde Stijnen vanaf de middenstip?Servaes schreef:Stijnen is inderdaad een complete mafketel maar wat betreft die actie na de wedstrijd; De Witte was toch serieus aan het provoceren had ik vernomen van iemand die bij de wedstrijd aanwezig was.